Moottoripyöräilijöiden talvi

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
Miten kohtalotoverit meinaa selvitä talvesta järjissä. On se hirveä kun ei pääse ajamaan. Pitää varmaan tallilla käydä juhlapyhinä käyttämässä pyörää, pysyy edes vähän tunnelma.

Ja ensiapuna katsella alan dvd videoita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajelen legendaarisella suzuki pv:llä. :lol2: tai no en tiedä voinko itseäni motoristiksi kutsua, tuolla piikillä tulee päristeltyä.

Jostainhan se alkaa...

Olisi edes mopo jolla ajella talvella. Mielessä on ollut supermoton hankinta jolla kausi olisi läpivuoden mutta ei ole mieleistä löytynyt.

Sitä vaan pitää ajaa niin paljon kesän aikana, että hyvillä mielin voi luopua ajelusta vähäksi aikaa (6kk!!). Viime vuonna tuli 'catilla vähän reilu 10 tonni täyteen.
Minkäslaiset kilometri määrät muilla?

Mopoa ruuvatessahan se aika kuluu mukavasti. Varsinkin lopputalvi menee ihan humisten, kun joillain on jo mopot liikenteessä ja oma lepäilee vielä pultteina ja muttereina tallissa :D Mulla tuli viime kesänä semmonen kymmenen tonnia ajeltua. Puolet piikkisellä ja puolet sitten tolla zxr:llä

kyllä tää talvi on yleensä mennyt suht kivuttomasti. ei kuiteskaan tee mieli ajaa, kun on kylmä. Mutta sit siinä huhtikuussa rupee taas kuumottamaan. Tai ennemminkin, kun on noi MP messut.
6R ninja olis ehkä ostoslistalla ensi kesäksi. Mut saas nähdä.:thumbs:

Pikkuveli osti 6R viimekesänä ja hyvin on pelittänyt... kulkee ihan nätisti oon testannu... todella hyvä pyörä... tos kuva...

Liitteet

• aut_2955.jpg
    aut_2955.jpg
    127,7 KB · Katsottu: 502
Vaikka vaan piikkinen alla onkin niin kyllähän se yhtä tuskaa on olla ilman sitä koko perkeleen talven :(

Noh, onpahan enemmän aikaa punttihommiin :thumbs:

Originally posted by P.R.I.E.S.T
Pikkuveli osti 6R viimekesänä ja hyvin on pelittänyt... kulkee ihan nätisti oon testannu... todella hyvä pyörä... tos kuva...
Aika sexy :kuola: :haart:

Täälläpäin oon törmännyt sellaiseen "motoristi"-rotuun, joka kulkee "alan" takit päällä, pyörivät talleilla, puhuvat koneiden laitosta, ja puhuvat kalliiden pyörien ostamisesta ja puhuvat ja puhuvat (tätä voi olla jatkunut jo vuosia) ja hyvä ettei oo joku itse värkätty jengiliivi päällä :D ja vain se yksi puuttuu, eli pyörä. Voiskohan tätä ryhmittymää kutsua just niiksi hangaround/ wanna be - tyypeiksi?!? :thumbs:

Eikö joku tykki moottorikelkka olisi kiva lelu talven adrenaliiniryöpytyksiin? Esim joku 700-kuutioinen Wild Cat :kuola:

Originally posted by vilma-liina
Täälläpäin oon törmännyt sellaiseen "motoristi"-rotuun, joka kulkee "alan" takit päällä, pyörivät talleilla, puhuvat koneiden laitosta, ja puhuvat kalliiden pyörien ostamisesta ja puhuvat ja puhuvat (tätä voi olla jatkunut jo vuosia) ja hyvä ettei oo joku itse värkätty jengiliivi päällä :D ja vain se yksi puuttuu, eli pyörä. Voiskohan tätä ryhmittymää kutsua just niiksi hangaround/ wanna be - tyypeiksi?!? :thumbs:

Eikös noita tavata kutsua perheellisiksi tai asuntovelallisiksi?

Ei näissä tapauksissa ainakaan.. nää on kyllä perheettömiä, työssäkäyviä, joko vuokralla, tai vanhempien luona asuvia n. 25-vuotiaita. Mutta harrastuksensa kullakin.

(Niin, ja toivoisin kyllä, että näillä IronMindin ehdottamilla perheellisillä olisi tähdellisempääkin tekemistä, kun hengailla jollain tallilla/kuppilassa illat pitkät rupattelemassa mukavia.)

Talvi taitaa mennä haaveilen uudesta pyörästä. Taitaa autoon tarkoitetut rahat mennä KTM 625 SMC:n ostoon. Olettaen tietenkin, että siitä lotosta tulee ne autorahat :lol2:

Ens viikolla tulee varmaan "nastarenkaat" (katuenskanakit + pari pakunastaa) tohtorin alle... Ja taas, tai edelleen, mennään. Pörpör ja surrur!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom