Moottoripyöräilijän pakomatka!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aaa

Ei tossa kovin pahasti loppupeleissä kuitenkaan käyny...lantio repes keskeltä kahtia ja murtu kahesta kohtaa, jalat meni ihan naarmuille ja toinen silmäkulma meni mustaks. Mutta kyllä mä taas kävelen. Ne kasas mut takas rauta-pätkillä ja ruuveilla.
tämä tapahtu siis 17.4.05
pari viikkoo kerkes tänä vuonna sitten ajelee.
Ei kai se kovin fiksua ollu, mut eipä siinä onneks kellekkään muulle sattunu mitää. Mua sattuu taas tän kuun lopussa kun on se oikeusjuttu.
Ei muuten paljoo tarvinnu vongata tota videoo miliisiltä. Kuulusteluissa kysyin sit lopuks et oisko mahista saada sitä itelle, ni kuulustelija sano vaa et kyllä se onnistuu, mut sen alkuperäsen pitää eka käydä syyttäjällä ja sit saan siitä kopion. Sit meni pari päivää ja ne soitti et tuuppa hakee video ja kuulustelu-pöytäkirja.

Koska vitutti sen verta jo valmiiks. Ajattelin et tulkoon vaik sit kirje himaan tai jotai. Enkä mä oikeen tienny et missä vaiheessa olin niist ohi vetässy...siinä ku sattu olemaan vauhtiakin jossain vaiheessa ennen ku ohitin ne. Sit vast siel pihal ku maikailin ni poliisi sano et ei sulla ollu ku 27 ylinopeutta ku meijät ohitit. Ja en mä huomannu et ne oli kytät sillon ku siinä isolla tiellä taakse katoin. Katoin vaa et joku homoilija on taas tullu perään roikkumaan, ku niitä kyllä riittää ku prätkällä ajaa. Ajattelin vähän ottaa välimatkaa siihen ja vast siellä ylhäällä ku käännyin uudelleen vasemmalle ni tajusin et ne on polizeit. Sit ajattelin et ei mun tartte ku ajaa parisataa metriä ni pääsen betoniporsaist ohi ja ne jää siihe, mut ei

Elikkä sellasta.

Ja tarinan opetus on luonnollisesti se, että on ihan vitun tyhmää ajaa pakoon sen jälkeen, kun poliiseilla on kuva rekkarista. Äly ja väläys. Paskat ajotaidot myös, kun ei autoilevaa poliisia pakoon päässyt.

Toivottavasti saa linnaa. Olisi rikos ihmisyyttä vastaan pitää moista idioottia vapaana... Jees. Oikea Suomen Ghostrider. :david:

Aika hyvin ajoi poliisi perässä, vaikka välillä melko pieneen rakoon veti autolla. Mopokuski = :david:

Ja näköjään vihdissä tuo tapahtunut. Porintieltä kääntyi kirkonkylälle päin ja "smurffikylän" kohdalta pikkuteille. Tautinen :david: toi prätkähiiri, mutta ei kyllä paljoa noilla miliiseilläkään polla säteile.

Jokseenkin hyvin noi pikkutiet tunnen ja toi tie kirkonkylältä jokikunnalle ja se vanjoentie millä toi tais lepikkoon vetää ovat sen verran kapeita ja mutkaisia jotta ihme jottei sivullisia raatoja tullut ton takaa-ajon seurauksena. Aivan reikäpäisiä nopeuksia vetelivät miliisiautolla noilla teillä.

Olis ollut "hivenen" järkevämpää ja turvallisempaa antaa prätkähiiren päästä karkuun ja ottaa myöhemmin kilven perusteella se kiinni vaikka kotipihalta. Ton reikäpäisen takaa-ajon perusteella en kyllä yhtään ihmettele vaikka olis ollut vihdin omat miliisit asialla........

Mike sanoi:
Ja vielä tommoisella paskalla mopolla lähtee karkuun. Mutta IMO poliiseilta aika hullua takaa-ajoa. Tossa olis voinut joku muu delata ja mitäs sitten? Saivat sen rekkarin anyways jo alussa, miksi pitää lähteä takaa-ajoon?

Tää on muuten totta. Moottoripyörä + auto tekee tuollaisilla pihateillä pahaa jälkeä. Tuossa on tullut virhearviointi poliiseilta kun jatkoivat takaa-ajoa pitkään vielä taajamassa. Mutta mutta...Pitäähän poliiseillakin olla vähän actionia elämässä.

Edit: Ja kaikkein järkevintähän olisi ollut ottaa tietokannasta rekisteritunnuksen kanssa kotiosoite ja henkilöllisyys selville, ja jatkaa matkaa suoraan Lähtöruutuun odottamaan kun mopoilija palaa kierrokseltaan. Suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta. :lol2:

Mike sanoi:
Ja vielä tommoisella paskalla mopolla lähtee karkuun. Mutta IMO poliiseilta aika hullua takaa-ajoa. Tossa olis voinut joku muu delata ja mitäs sitten? Saivat sen rekkarin anyways jo alussa, miksi pitää lähteä takaa-ajoon?
Jos poliisi ottaisi sellaisen käytännön, että takaa-ajo lopetetaan siinä vaiheessa, kun auton/moottoripyörän rekisterinumero on nähty, saattaisi siinä vuosien kuluessa jäädä muutama satsi huumeita/luvattomia aseita/huumerahaa löytämättä. Lisäksi mikä estää käyttämästä varastettuja rekisterikilpiä?

Tomi sanoi:
Jos poliisi ottaisi sellaisen käytännön, että takaa-ajo lopetetaan siinä vaiheessa, kun auton/moottoripyörän rekisterinumero on nähty, saattaisi siinä vuosien kuluessa jäädä muutama satsi huumeita/luvattomia aseita/huumerahaa löytämättä. Lisäksi mikä estää käyttämästä varastettuja rekisterikilpiä?

Tai jos ite ajoneuvokin on varastettu, mutta tieto ei ole vielä poliiseilla.

No ei tuota nyt yleistää tarvitse. Katsokaa se video ja tukitkaa itse, skoudethan jo sladittelevat kurveissa. Vois olla porukka erimieltä jos tossa pihassa missä kaveri lipat otti, olis joku kakaralauma pelannut futista. Tossa nyt ei ole mitään tolkkua että taajamassa vedetään 160kmh.

Jos poliisi ottais semmoisen käytännön, että taajamassa vedetään rosvojen perässä 3 kertaa ylinopeutta, niin voisi vuosien saatossa tulla sivullisia ruumiita vähän enemmän. Meinaan ei ole yks jos toinen tapaus kun yksinäänkin esim känniläiset ajelee ja tappaa ihmisiä. Jos siihen vielä laitetaan lisää vauhtia ja poliisit perää, niin meno on kuin Carmageddonissa.

car3.jpg

Tämä on varmasti osaksi b-iltojen syytä. Jengille alkaa hämärtymään öisillä syrjäisillä suorilla ja taajamassa pommittamisen raja.

En kyllä tunne minkäänlaista sympatiaa kuskia kohtaan, sen verta tyhmää menoa. Aina tollaista katsoessa tulee just se mieleen että jos omalle pihalle hyppää idiootti motoristi nappuloiden päälle.

Poliisi otti ehkä riskejä mutta hyvä jotta saivat kiinni. Hyvin kyllä poliisiauto kulki.

Huhhuh. Ei ollut kyllä järki mukana mopoilijalla eikä poliiseilla. Älytöntä ajella tuota vauhtia noinkin pienillä teillä! :eek:

Nyt siiten mietitään että miks autoilijat ei pidä "mopo" kuskeista. Just nää :david: pilaa kaikkien kunnollisten motoristien mainetta. Eikä ois kortti välttämättä lähteny pitkäs aikaa kun oli vaan 27km/h ylinopeutta.

Edittiä: Jos huomaa että on kytät perässä on jo varmaa että jää kiinni.

Harmi, kun poliisi ei saa kiilata tieltä Suomessa. Olisi ollut paikkoja pari, vielä suht hitaassa vauhdissa. Asiallisestihan nuo poliisit tuossa ajoivat, yksi ainoa "vaaranpaikka" siinä 4min ja risat kohdalla. Mukava lukea Bomber-foorumia, haukutaan poliisia ja mietitään miksi ajoi perään ym. paskaa.

Aapina sanoi:
Mukava lukea Bomber-foorumia, haukutaan poliisia ja mietitään miksi ajoi perään ym. paskaa.
Paskaa ja paskaa. Mielipideasioita. Mä pystyn jostain syystä samaistumaan paremmin tohon motoristiin kuin poliiseihin, vaikken omista edes moottoripyörää. Ei toi kyseinen motoristi edes välttämättä ollut sellainen "hirveä kaahaaja bomberhomo" jona jotkut sitä automaattisesti pitää. Sattu nyt vaan lähteen karkuun, mikä oli kyllä melkoisen tyhmää.

Ei se silti oikeuta sanomaan mitään tyyliin, että ihan oikein tollaselle kaaharille. Jospa se oli kaahari vain olosuhteiden pakosta. En mäkään haluaisi kiinni jäädä jos olen kerran päättäny karkuun lähteä. Taas moralisoidaan ajattelematta yhtään asian toista puolta.

Tomppa85 sanoi:
Ja tarinan opetus on luonnollisesti se, että on ihan vitun tyhmää ajaa pakoon sen jälkeen, kun poliiseilla on kuva rekkarista. Äly ja väläys.

No se välys siinä on että sillä pelkällä rekkarilla ei välttämättä saada ketään vastuuseen. Ei ole mikään salaisuus että nykyisillä rangaistuksilla pakoon lähteminen käy yhä useamman mielessä. Tosin eipä kaikki näytä pääsevän karkuun edes Hayabusalla.

SniffDaddy sanoi:
Niin, vielä kun poliisi saisi ampua pakenevaa ajoneuvoa Apilaksella, olisi oikeusvaltiomme saavuttanut täydellisyyden lakipisteen...

Tai insinöörit saisivat päättää vaikka poliisin asioista. Niin poliisin aseet vaihdettaisiin pyssyihin, missä liipaisimen painamisen seuraksena tulisi teksti "pum" ja pitkä valistussaarna kaiuttimista, miten ei kannata tehdä rikosta. Siinä saattaa jopa sattua, tai joutua vaikka onnettomuuden uhriksi. Poliisin ja yhteiskunnan vika, pitäisihän nyt rikollisen saada kaahata tai vaikka osoittaa aseella poliiseja.

Apilaksella ampumisella ja Ruotsin/Englannin/Usa:n mallilla "takaa-ajossa kiilaamisesta" on yhtä paljon yhteistä kuin :david: ja :arvi: :lla.

Jos tuo kyseinen hemmo olisi tönäistä tieltä siinä vaiheessa, kun nopeutta oli 34km/h, olisi hän säästynyt paljolta. Ehkä tähänkin olisi eri kanta, jos tuo kyseinen :david: olisi vetänyt vaikka ekaluokkalaisen päältä tuolla pyörällään.

Suomi on helvetin kaukana oikeusvaltiosta vielä tässä vaiheessa, hieno muotisanahan se tosin on.

Powerhousu sanoi:
Paskaa ja paskaa. Mielipideasioita. Mä pystyn jostain syystä samaistumaan paremmin tohon motoristiin kuin poliiseihin, vaikken omista edes moottoripyörää. Ei toi kyseinen motoristi edes välttämättä ollut sellainen "hirveä kaahaaja bomberhomo" jona jotkut sitä automaattisesti pitää. Sattu nyt vaan lähteen karkuun, mikä oli kyllä melkoisen tyhmää.

Ei se silti oikeuta sanomaan mitään tyyliin, että ihan oikein tollaselle kaaharille. Jospa se oli kaahari vain olosuhteiden pakosta. En mäkään haluaisi kiinni jäädä jos olen kerran päättäny karkuun lähteä. Taas moralisoidaan ajattelematta yhtään asian toista puolta.

Itse en ole noin sanonut, että oikein. Mutta poliisit tekivät vain työtään, jos noille kaikille paskiaisille annettaisiin malli, "aja tarpeeksi kovaa, niin poliisi luovuttaa", voisi olla kohta paljon enemmän näitä karkuun yrittäjiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom