Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poser sanoi:Mikähän helvetti näiden uudempien pyörien mittariston valmistajia riivaa.
Ajelin tuossa GSX-R:n mittariin nopeudeksi 299 ja tuntui että nopeus kasvoi vielä, kun oli kivaa suoraa jäljellä ja loivaa alamäkeä. Nopeus ei taulussa kuitenkaan muuttunut enää 299 jälkeen.
Kaverin R1:llä ajoin saman 299, ja enempää ei tullut vaikka vedin niin perkeleesti että meinas tie loppua kesken... On se kumma ettei siihen mittariin saa sitä 300km/h lukemaa! :D Olis se vaan aika miehekäs lukema nähdä siinä taulussa...
screwdriver sanoi:Eikö nuo isot japsivalmistajat sopineet ettei sitä maagista 300 km/h lukemaa 'rikota' (enää). Saattaa johtua juuri siitä. Tai sitten ei..luulisin kyllä että nopeutta rajoitettaisiin ennemmin kuin mittarilukemaa.
screwdriver sanoi:Eikö nuo isot japsivalmistajat sopineet ettei sitä maagista 300 km/h lukemaa 'rikota' (enää). Saattaa johtua juuri siitä. Tai sitten ei..luulisin kyllä että nopeutta rajoitettaisiin ennemmin kuin mittarilukemaa.
Strappado sanoi:Hayabusassa mittari menee 340km/h asti. Taitaa vakionakin päästä suht lähelle tuota.
Edit: Too slow. :itku:
TheSami sanoi:Rajoittamaton kyllä. Mutta alkaa olla jo virhettä noissa nopeuksissa.
screwdriver sanoi:Eikö nuo isot japsivalmistajat sopineet ettei sitä maagista 300 km/h lukemaa 'rikota' (enää). Saattaa johtua juuri siitä. Tai sitten ei..luulisin kyllä että nopeutta rajoitettaisiin ennemmin kuin mittarilukemaa.
IronMind sanoi:Näin minäkin kyllä kuvittelin, että koneessa se rajoitin on eikä mittarissa. Ainakin UK-lehtien ilmoitussivut tuntuvat olevan pullollaan jotain mystisiä "for race use only"-mokkuloita, joilla rajoitin voidaan ohittaa.
Tosin koneessa rajoituksesta on meikäläisellä käynyt kyllä mielessä mitenkähän terveellistä se on 300 vauhdissa alkaa rajoittimella tehoja pätkimään?
TheSami sanoi:Usi 10R KAwa kulkee yli 300 ja sitten ottaa rajoittimeen... eipä sen varsinaisesti ole vaarallinen kun se ei jarruta
hande1 sanoi:10r ei kulje yli 300 km/h,ainakaan hirveesti.Mittari kun näyttää 299 km/h,rupeaa ruisku laihentamaan ykkös sylinteriä.
TheSami sanoi:Vitosella menee 295, ei ole mitään ohjausta kyllä tolle laihentamiselle, Mistä tieto?
Ei se vakiona kyllä todellista menekään yli kolmea mutta ei siitä rajoitinta silti pitäisi olla.
hande1 sanoi:mun 10r penkitettiin 6.vaihteella teho lukema tössäsi 176,5hv.5 vaihteella tehot 184,3hv.tieto on peräisin vantaan bike wordl:in korjaamo gurulta,joka oli saanut tiedon japanista.ja toi et mittari näyttää 5 vaihteella 295 ei pidä paikkaansa et tod.nopeus on 295.anyway toi et sen rajottimen haluu poistaa vaaditaa kawan tehtaalta uus ruiskun ohjaus boksi,mitä ei mun tietääkseni ole asennettu yhteenkään 10r:n suomessa.ja hintakin boksilla on tähti tieteellinen,ja hyötyä siinä tehoihin ei ole vaan ton nopuden rajoittamiseksi
Mitä pyörällesi on tehty (tai minkälaiset kertoimet käytetyssä penkissä oikein on..)? Normaalisti kun kymppiärrä antaa 156-161 (eri penkeissä varmasti vieläkin suurempia heittoja mutta "luotettavimmissa" testeissä se on pyörinyt tuossa 160 pinnassa) hepoa ulos.. Eihän jammu edes ennen julkaisua luvannut tuolle teoreettisestikaan noin isoja lukemia. Ja vaikka yksilöissä on eroja niin ei sentään 24 hepoahande1 sanoi:mun 10r penkitettiin 6.vaihteella teho lukema tössäsi 176,5hv.5 vaihteella tehot 184,3hv.

Onhan noita paineistettujakin, harvemmassa tosin... sellaisellahan ne tehot mainoksiin mitataanTheSami sanoi:Penkissä ei vissiin saa irti Ram-Air tehoa
