Moottoripyörä?

Huomenna korkataan tämän vuoden ajokausi :rock:
Ohjelmassa on päivän reissu HD:llä Malesian puolella.

Haisee vittuilulta. Täälä tulee valkosta paskaa taivaalta niin perkeelesti. Voisin jatkaa poikain komppailua mut en. Jaettu vitutus vaa vähentää vitutusta ja sit alkaa hymyilyttää ja sitä ei nyt tässä tarvita.

Tulis nyt vettä vaikka pari viikkoa putkeen niin paljon kun taivaalta mahtuu tulemaan niin lumet häviäis :kippis1:

Haisee vittuilulta. Täälä tulee valkosta paskaa taivaalta niin perkeelesti. Voisin jatkaa poikain komppailua mut en. Jaettu vitutus vaa vähentää vitutusta ja sit alkaa hymyilyttää ja sitä ei nyt tässä tarvita.

Ei edes ollut..

On muuten huomiselle luvattu 32C ja auringon paistetta. Alkaa olla ajokelit kohdallaan, toisin kun Suomessa. T-paidassa ja avopotassa pitää varmaan lähteä liikenteeseen :rock:
Tuo oli vittuilua :D

Daytonan veropaperit vetää, joten ajokelejä ei saa tulla vielä kuukauteen. :hyper:

Kertokahaan Tamppo ja muut nakulla ajavat että kuinka mukava on heittää reissua ilman katteita? Ei nyt mitään euroopankiertoreissuja olis ainakaan aluks tarkoitus tehä mutta joku 300 kilsaa esimerkiksi? Ittellä ku ei oo kokemusta muusta kuin muoviluodilla ajelusta ja ainakin tommonen zx-6r kawa millä oon ite ajellu jonkun verran on ollu mulle jopa suht mukava..

Nyt vaan mietin nakun ja kyykyn välillä, itsehän oon lyhyt, 168cm niin sinänsä tuo kyykkyjen ahtaus ei oo mulle sellainen ongelma kuin pitkille ihmisille.. Tälläistä pientä kuumeen nosto pohdintaa :D
Vielä kun sais työpaikan niin vois oikeasti ostaakkin sitte jonkun.. Jokatapukses siis sellainen sporttinen menijä haussa että mitään matkamopoa en oo hankkimas vaikka sillähän se pitkän siivun ajaminen varmaan mukavinta oliskin :)

No faija on käynyt perusnakulla portugalissa asti niin ei kai se ihan kamalaa voi olla :D ja mitä ite sillä ajellut niin ihan mielellään lähtisin reissuunkin, matkavauhdit vaan pysyvät maltillisempina.

Jos edes suunnilleen ajaa kotimaisia nopeusrajoituksia noudattaen ja hyvällä ilmalla niin ei niitä katteita mihinkään tarvitse, pitkälläkään matkalla. Eri juttu sitten jos vauhti kasvaa reilusti, tulee kylmä tai sataa niin sitten niistä on iloa enemmän.

Näin on, reippaat motarinopeudet alkaa käymään nakulla pidempään ajettaessa raskaaksi, mutta muuten ei suomen liikenteessä kyllä ongelmia ole :)

Kertokahaan Tamppo ja muut nakulla ajavat..

Nakulla ajomukavuus kyllä pysyy pidemmilläkin reissuilla - tosin jos on helvetinmoinen reikäpää ja ainut oikea matkan tekotapa on pitää mittarissa koko ajan sen +200 niin sitten on oltava jäätävä sikaniska tai ilmanvastus nolla = imo kyykkyä sitten ostamaan. Mutta jos tosiaan ajelee ihan maltillisesti niin en nä mitään heikkoutta matkustaa myös nakulla :)!

Kun varmistut siitä että nakun haluat niin seuraava mietintämyssy onkin, että kusiainen vai kilonen? Näissä ei varmaan muuta suurta eroa ole kuin fyysinen koko ja vääntö.

Hornetilla Norjaan ja takaisin ~4000 km. Reppu oli vielä koko reissun selässä. 400 km päivässä oli matkavauhti suurinpiirtein. Kaverilla z-750 ja hyvin molemmat jaksoi ajella.

Näin sen vähän ajattelinkin :) Sehän nyt vaan olis plussaa nakus nuo maltillisemmat nopeudet, ihan terveyden ja kortinkin kans..
Eli voi olla että joudun ihan oikeesti mennä kattomaan fz1-n yamahaa mitä oon koko talven kuolannu :) Ja tuo ajoasento olis normiajeluihin ihan varmasti mukavampi kuin kyykys..

Hemmetti kun nuo työkuviot selviää vasta ens tai sitä seuraavalla viikolla, no onneks vielä on lunta :D

Back
Ylös Bottom