Otetaas iisisti. Sanosin, et maailman pellein tyyppi, joka kortin saatuaan kaahaa kortin hyllylle. mua ei kiinnosta se kortti vaa kertoo täydellisestä idiotismista. kortillahan ei ajeta, mutta lukekaa viimekesältä mun viestit ku sain kortin. Oikeesti ajatusmaailman pitää olla sellanen ,että "olen aloittelija, tyhmä ja muut motoristit nauraa mulle". Tuolle ei mahda minkään, mut toivon ettet keilaa ketää mopos kaa ku pääset kääntää sitä tuppee nurin. koitas olla kääntämättä muuten
. Jos korttia ajat ni et sä osaa ajaa kuitenkaan seuraavaan 5 vuoteen, joten turha valehdella itelle ja muille tiellä liikkujille.
Kai mä oon vähän jäykkis, mut realisti sentään näiden juttujen kaa. Terveisin tokan vuosikurssin motoristi, jolla apupyörät vielä mopossa kiinni.
. Jos korttia ajat ni et sä osaa ajaa kuitenkaan seuraavaan 5 vuoteen, joten turha valehdella itelle ja muille tiellä liikkujille.Kai mä oon vähän jäykkis, mut realisti sentään näiden juttujen kaa. Terveisin tokan vuosikurssin motoristi, jolla apupyörät vielä mopossa kiinni.
Sillon tulee morjestettua jos niillä käsi heilahtaa ensin...