Moottoripyörä?

Valkoselle ääni täältäkin! Eikös se ollut juurin tuo 600f malli, millä joku kaveri oli ajanut aivan järjettömän määrän kilometrejä avaamatta konetta? Youtubessa video oli ainakin joskus.

Tossa vielä hätäseen photarilla veivasin vertailua, miltä vanteet näyttäis valkoisina vrt. mustina. Mitä sanoo pakkiksen moporaati, pidänkö mustana vai maalautanko nuo valkoiseksi?

Pfft, valkoisia vanteita o kaikilla. Pistä kerralla kunnolla punainen eteen ja sininen taakse :D

Semmonen :)

kawa.webp

onha nuo kawasakitki hyvännäkösiä :) onks toi nyt sit 750 vai 1000 vai mitähä niitä vaihtoehtoja on? onks niissä ulkosesti mitää eroo ... en ossoo sannoo

Ojoi, kun kattoo noita 2010-> Kawasaki z1000... Hinnat tippuuuu... Viime kesästä tippunu ~2000€ joittenkin noitten mopojen hinnat nettimotossa. Mun matikalla vielä 5 vuotta, niin ostan tommosen erittäin edukkaasti. :wtf: :dance2:

Tossa vielä hätäseen photarilla veivasin vertailua, miltä vanteet näyttäis valkoisina vrt. mustina. Mitä sanoo pakkiksen moporaati, pidänkö mustana vai maalautanko nuo valkoiseksi?

9797071.jpg

Itse pitäisin mustat, valkoiset vanteet oli edellisessä pyörässä ja ne on aika kauheen näköiset heti kun ketjut on rasvattu. Eli pestynä hienot, mutta ei ne pysy oikeesti puhtaana kovin kauaa. Joskus oli Turbo GSX-R:ssä peilikirkkaaksi kiilloitetut vanteet ja sama homma niiden kanssa. Hienot toki, mutta epäkäytännölliset.

Ja oikeesti rengaiden irrtoitukseen vanteelta ei nyt itsekkään mene kauaa, jos vaan löytyy prässi millä painaa kumit irti vanteelta. Rengasraudoilla olen vaihtanyt noihin kyykkyihin renkaan noin 100 kertaa ilman ongelmia.

Ja jos sulla oikeesti tekee rahan kanssa niin tiukkaa ettei ole varaa käydä irroittamassa kumeja ennen maalausta tai osaa itse irroittaa kumeja niin säästäisin ne maalaukseen menevät rahat bensaa ;) Jäljestä tuskin saa kovin hyvää kun kumit on paikoillaa.

Meinasin juuri sanoa samaa, eli kokemuksesta voin myös yhtyä siihen, että ovat hankalat pitää puhtaana.

Itse pitäisin mustat, valkoiset vanteet oli edellisessä pyörässä ja ne on aika kauheen näköiset heti kun ketjut on rasvattu. Eli pestynä hienot, mutta ei ne pysy oikeesti puhtaana kovin kauaa. Joskus oli Turbo GSX-R:ssä peilikirkkaaksi kiilloitetut vanteet ja sama homma niiden kanssa. Hienot toki, mutta epäkäytännölliset.

Ja oikeesti rengaiden irrtoitukseen vanteelta ei nyt itsekkään mene kauaa, jos vaan löytyy prässi millä painaa kumit irti vanteelta. Rengasraudoilla olen vaihtanyt noihin kyykkyihin renkaan noin 100 kertaa ilman ongelmia.

Ja jos sulla oikeesti tekee rahan kanssa niin tiukkaa ettei ole varaa käydä irroittamassa kumeja ennen maalausta tai osaa itse irroittaa kumeja niin säästäisin ne maalaukseen menevät rahat bensaa ;) Jäljestä tuskin saa kovin hyvää kun kumit on paikoillaa.

Z750 vuosimallia 2011

Eikö 2011 ollu vihreä vai saiko sitä valkosenakin?

Edit: tosin eipä sulla tarroja ole tuossa, joten taitaa olla maalattu?

onks toi nyt sit 750 vai 1000 vai mitähä niitä vaihtoehtoja on? onks niissä ulkosesti mitää eroo ...
Ainakin alkupään tuotannoissa huomasi, että tonnisessa tulee pöntöt molemmin puolin ulos vakiona.. (+toisessa pyörässä takakatteessa lukee Z750 ja toisessa Z10000 :O )
Eikö Eqqu tuo sun mopo näytä aika kevarilta sun alla? :D

Otin omasta suzukista joskus renkaan vanteelta kolmella rengas raudalla, saippualla + rautalapiolla. En saanut edes kunnon jälkiä vanteisiin.. +1, sille että tuhlaa ne pulverimaali-rahat ennemmin bensaan.. Sitten, kun on oikeasti vähän rahaa jemmassa niin alkaa hipistelemään..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu, se on hyvä hinta. :) Mie olen yrittäny kattella ABS -versiota tuosta. Yks on ollu, mutta se meni. Eipä ole toista tullu.

Saitko tingattua vielä paikan päällä vai oliko tuo nettimotosta? Siellä oli tommosella korkeammalla tuulilasilla yks joskus, mut siinä tais olla eri putket.

Hyvin nuo hinnat on tipahtanu taas tälle vuodelle.

Juu, se on hyvä hinta. :) Mie olen yrittäny kattella ABS -versiota tuosta. Yks on ollu, mutta se meni. Eipä ole toista tullu.

Saitko tingattua vielä paikan päällä vai oliko tuo nettimotosta? Siellä oli tommosella korkeammalla tuulilasilla yks joskus, mut siinä tais olla eri putket.

Hyvin nuo hinnat on tipahtanu taas tälle vuodelle.

ABS-versioita vähemmän myynnissä, koska niitä on vähemmän myytykin. Tosi motoristi kun ei abs tarvi, koska eihän se etunen alta mene, kun kaikki osaa säädellä jarruvoimaa ääritilanteessakin juuri oikealla paineella. :hyper: (en ostaisi ikinään pyörää ilman abseja ja seuraavaan pyörään toivottovasti saan luistoestonkin, kun nekin yleistyy nyt)

Nettimoton kautta viime syksynä ja hinta oli sovittu/tingitty valmiiksi.

Syksy on yleisesti aika hyvä aika ostaa mopo.

Niin on, onhan se vissiin pari tontua hintavampikin. Kyllähän se luo turvallisuutta ja myös jälleenmyyntiarvo on parempi(kuvittelisin) varsinkin, kun nuo ABSit varmasti alkavat yleistymään pikkuhiljaa noissa pyörissä.

Aah okei. Syksy on kyllä. Varmasti monella myyjällä tulee pieni "hinku" vähän taas ajella kesällä kun ollaan näin kesän kynnyksellä ja laittaa taas syksyllä myyntiin. :)

Taitaa jäädä vanteet näillä näkymin maalaamatta, helpompi pitää puhtaana nuo mustat ja ei muutenkaan viitsisi öljynvaihtojen ja ketjunkirimisen ohella hirveästi alkaa säätämään, kun kortin saamiseen on niin lyhyt aika. Käsikahvan jättämille rei'ille kehittelen varmaankin lasikuidusta jonkinlaiset irroitettavat "suojat", joihin koitan löytää mahdollisimman hyvin tohon katteiden siniseen natsaavaa väriä.

Eikö 2011 ollu vihreä vai saiko sitä valkosenakin?

Edit: tosin eipä sulla tarroja ole tuossa, joten taitaa olla maalattu?
Sai valkosena myös. http://www.kawasaki.fi/Product/Details/340D4C11FF9
Ei tuota ole maalattu, teksti ei vaan näy kuvassa. En tiedä mikä tuon värin "nimi" on, kun ei ainakaan ole sama kuin tuo pearl alpine white, koska tossa mun pyörässä puolet tankista on mustana.

[e] Katos perkele, taitaakin olla 2010 vm tuo meikäläisen kapistus. 2011 oli ensirekisteröinti, muistin näköjään väärin.

Back
Ylös Bottom