Moottoripyörä?

Onko kellään kokemusta moottoripyörän vuokraamisesta..? Himottelis päästä ajelemaan kesällä mutta kun omaa pyörää ei valitettavasti ole eikä juuri nyt mahdollisuutta sellaista hankkia.

Lainaa kaverilta niin pääsee halvalla ;) Itse olen yleensä pyytäny tankin täyteen löpöä lainasta.

Huomenna tekemään kaupat Kawa z750:stä. Yeah booooy!

Lainaa kaverilta niin pääsee halvalla ;)

Aika harvassa on henkilöt jotka saisi ees kokeilla mun pyörää. Äkkiä tulee mieleen kaksi.
Ja on melko ikävää sanoa ja selitellä että EI KÄY...
Tosin, kai se on siitäkin kiinni millainen pyörä sattuu olemaan.

Mun kuume tuota fz1-n kohtaan ei meinaa hellittää millään.. Ei tuo aurinko ja sulaneet tietkään tunnu auttavan yhtään :D Jos tässä vaan töitä saan niin taidampa suunnata mp kaupoille ennen kesää!

Aika harvassa on henkilöt jotka saisi ees kokeilla mun pyörää. Äkkiä tulee mieleen kaksi.
Ja on melko ikävää sanoa ja selitellä että EI KÄY...
Tosin, kai se on siitäkin kiinni millainen pyörä sattuu olemaan.

Niimpä kai. Itellä ainakin tällähetkellä aika halpa pyörä eikä mikään kukkanen niin sitä on helpompi ehkä lainata sitten. Jos olisi kalliimpi/ harvinaisempi pyörä niin harkitsisin kyllä ennen lainaamista. Tosin pitäisi sillä lainaajalla nyt jotain kokemusta moottoripyöristä olla ennen kun lainaan omaani.

Ann89 osta sää ensimmäisenä pyörä niin kaverit ostaa sit perässä kun tajuaa kuinka hienoa se ajaminen on! Sillai minäkin tein.

Itsellä varmasti ensi kesänä olisi kokeilijoita kavereissa jonoksi asti, mutta tuskin annan kenekään (paria poikkeusta lukuunottamatta) ajaa. Siitä ei seuraa muutakuin vitutusta, kaverisuhteiden katkeamista ja kalliita huoltoja.

Juu ei miultakaa oikein herkästi lähe trumppa lainaan. Ei tarvii hirveesti ykkösellä kiristää vaijerii ni heittää ympäri, todennäkösesti lunariin menis vääntyneen rungon takia. Ehkä jonku vähän enemmän anteeks antavan pyörän saattaisin antaa lainaan... mut tuskin moista tulee ikinä hommattua. Entinen naapuri taas lainas exälle aprilian möhköenskan Norjan reissulle. Se kapistus löyty ensin pihaojasta ja seuraavaks ekan kahvipaikan kukkaistutuksesta. Ihan vähän vitutti nostella sitä :-) Hengissä kuitenki kaikki selvittii. Ostettii lainasta kiitokseks uudet renkaat ja huolto.

Ann89 osta sää ensimmäisenä pyörä niin kaverit ostaa sit perässä kun tajuaa kuinka hienoa se ajaminen on! Sillai minäkin tein.

Myöskään kellään mun kaverilla ei ole korttia siihen hommaan, kovasti ne haluis kyytiin tulla sitten kun jostain pyörän saan hankittua. Noh, kova säästämisprosessi on käynnissä sillä tää on ehdottomasti toivelistalla ykkösenä! :)

yks kaveri sai mun busaa lainata ja ei se silläkään meinannu uskaltaa kaasuttaa. piti yllyttää antamaan happea kunnolla.
tykkäs kovasti :wtf:

eniten ottais päähän lainata pyörää ja toinen tulee vähän ajan päästä pelkän avainten kanssa takas..

uus takki olis hakusessa keväälle ja syksylle. pitäis varmaan mennä kattoo yokoo ja scottia. ehkä myös rukkaa.
netistä kun kattoo varastosaldoja niin tyhjää ilmoittaa. täytyy vähän aikaa viel odottaa.

yks kaveri sai mun busaa lainata ja ei se silläkään meinannu uskaltaa kaasuttaa. piti yllyttää antamaan happea kunnolla.
tykkäs kovasti :wtf:

eniten ottais päähän lainata pyörää ja toinen tulee vähän ajan päästä pelkän avainten kanssa takas..

uus takki olis hakusessa keväälle ja syksylle. pitäis varmaan mennä kattoo yokoo ja scottia. ehkä myös rukkaa.
netistä kun kattoo varastosaldoja niin tyhjää ilmoittaa. täytyy vähän aikaa viel odottaa.

Jos koko passaa, mulla olisi uutta vastaava Alpinestars t-RC-1 myynnissä tuolla myydään osastolla, toki löytyy kengät, parit hanskat ja housutkin!

Mä lainasin viime kesänä mopoa (954rr)kaverille jolla oli ollut kortti n. kuukauden :). Tiesin ettei kaveri kuitenkaan uskalla sitä kahvaa kauheesti käännellä ja onhan mulla vakuutukset pyörään.
Mitään himona rakennettua ja puunattua prätkää en varmaan lainais kellekään.

Ite oon kuolannu dainesen miesten nahkatakkeja, ei naisille oo yhtä hienoja.. :D
Naisten takkeja on kyllä tosiaan yllättävän huonosti isojen valmistajienkin valikoimissa. Ihan hyvinhän sitä voi ostaa miestinkin takin, jos löytää tarpeeksi pienen ja tyköistyvän, sitten pitäis vielä tissienkin kohdalta saada vetskari kiinni:D

Itse en ymmärrä näitten vehkeitten varjelemista, aina olen kavereille lainannut jos ovat kysyneet. Tietysti, kun olen kolmella eri pyörällä lipannut radalla niin että runko on vääntynyt, niin ehkä hieman minun käsitys varovaisuudesta on muutenkin vähän vääristynyt.

Back
Ylös Bottom