Morjesta!
Aloitetaas kirjoittelu pakkikselle vuosien sivustaseuraamisen jälkeen. Ja heti tärkeimpään eli prätkäketjuun. Joku taannoin tässä threadissa haaveili blackbird-hondasta. Itse vaihdoin sellaisen muutama viikko sitten bemarin enduroon. Lienee orastava kolmenkympin kriisi..Bläkkärillä tuli vajaa viisi kesää ajettua, eikä kyllä oikein pahaa sanottavaa laitteesta ole. Kävin euroopassakin pidemmän reissun sillä pyörähtämässä. Hieman raskassoutuinen meinasi tosin alppiteillä olla kun yritti roikkua kilokyykkyjen perässä. Itse olen 185 cm pitkä, ja ranteille alkoi useamman sadan kilsan päivävedot käymään, ongelma korjautui kummasti kun sorvautin 28mm tangonkorokkeet jotka toivat tankoa myös hieman lähemmäksi pituussuunnassa. Kovemmissa vauhdeissa ei ranteet kipeytyneet, mutta Suomen nopeusrajoituksilla koropalat taisivat olla kustannustehokkaampi vaihtoehto!
Bläkkärin valmistushan loppui -07, ja nyt noita saa kyllä todella käypäseen hintaan. Jos itsellä olisi lämmintä tallitilaa niin olisin voinut jättää kakkospyöräksi tuon. Uusi ulottuvuus on kyllä tuon enskan myötä löytynyt kun pääsee hiekkateitä ja kinttupolkujakin vähän koluamaan. Niin se mieli muuttuu, vielä jokuvuosi sitten pidin bemareita susirumina mutta nykyään ne lienevät niin rumia että ovat jo hienoja.
10r-kawaa joku haaveili myös, itse olen moisella muutaman tuhat km ajanut kun kaveri moisen omisti, hauska laite juurikin raa-an moottorinluonteen vuoksi, mutta minun mittaiselle pitkäkätiselle rajoitustenmukaan ajaminen oli jo 100 km jälkeen aika tuskaista. Laatuongelmat taitavat poistaa ainakin japseissa poissaolollaan, joten Hos3:lle sanoisin että käy koeajelemassa eri merkit ja ota se joka tuntuu käteenkäypäseltä.
Vielä loppuun avautuminen; minun prätkä oli sitten yritetty viimeyönä varastaa valaistulta kadulta Helsingistä, virtalukko oli nuijittu paskaksi, joten saa nähdä loppuiko tämä kausi tähän vai ennättääkö vielä ajamaan.:itku: Meinaa vituttaa. No, kerpeepähän pakkista selaamaan kerrankin.