Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.Mä arvasin, et tää abs jarru o punainen vaate moottoripyöräilijöille. Kuitenkin kortin saanut on aloittelija kuten itse ainakin olen. Miksi abs jarruja ei prätkässä voi olla. Optimi tilanteessa kun radalla ajetaan hyvä kuljettaja pesee absillisen jarruttajan 1-2 metrillä suoman rajoitusten puitteissa tehdyissä jarrutuksissa. Mutta mitä kun tiellä on hiukan hiekkaa tai tilanne tulee äkisti. 1-2 metrin tappio voi muuttua kuolettavaan lukkojarrutukseen absittomalla pyörällä.
Poliisien mielivaltaista toimintaa ???
Ei ole määrä rahat vähissä.. Eikös Kestin tyttökin ja muutama muukin ole kadoksissa.. Ja viisii bodomin murhaki ratkaisematta. Keskittys oikeisiin rikoksiin stn
Kiitos kaikille vastauksista!!
Muutamaa merkkiä ja mallia tulen koeajamaan, katsotaan sitten mihin päädyn. 750-1000 kuutioisia pyöriä siis meinaan testailla.
Kusiaisen jätän testaamatta, koska on fyysisesti melko pieniä ja luulisin haluavani enemmän vääntöäkin koneesta.
Kaikkea muutakin aloittelijan motoiluun liittyviä vinkkejä lueskelisin mielelläni.
Jos lähtökohta mp:n "rattiin" on pyöreä nolla tai pelkkä autokoulun ajotunnit, ja kun tavoite ei näytä olevan "mahdollisimman iso pyörä ja sillä aina täysii" niin suosittelen ihan niinkin tylsää asiaa kuin kirjaa. Mikko Paason Ajamisen Nautinto kirjan jos löytää, niin siinä on kivasti ohjeita aloittelevalle turvallista ajoa ajattelevalle motoristille.
Syyskuun puoli välin jälkeen alkaa ja syyskuussa melkein saan teoriat ja ajot suoritettua. Eli johonkin lokakuun alkuun menee teoriakoe ja käsittely sekä inssiajo riippuen kuinka säät sallii!!Ajovarusteita joutuu kanssa hankkimaan paljon. Kypärä, ajoasu (goretex?, kuuma helteellä?), ajosaappaat, hanskat... mitä muuta?
Meillä päin tuo Shoein XR-1100 on tarjouksessa 419€.
Meillä päin tuo Shoein XR-1100 on tarjouksessa 419€.
Miettisin varusteissa myöskin erillisen selkäpanssarin ostamista. Aikas halpa siihen nähden jos kippaa. Käytännössä huomaamaton takin alla kun takin koossa on huomioitu valmiiksi. Ne telttapatjat monen takin selässä on aika turhia.
Kannattaa muuten huomioida mahdollinen selkäpanssari myös, erityisesti nahkaisia, ajohousuja valitessa.. Mistäkö tiedän?