- Liittynyt
- 20.1.2009
- Viestejä
- 177
onko noissa uusissa H-D:n sporissa elektroninen kaasukahva vai vaijerilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko noissa uusissa H-D:n sporissa elektroninen kaasukahva vai vaijerilla?
Saat kyllä ajaa sitä isoa pyörää ilman sitä merkintää ajokortissa, poliisit kattoo sen niiden päivämäärien mukaan. Jos haluat sen merkinnän isosta A:sta, niin pitää poliisilaitokselta käydä anomassa uusi kortti ja se maksaa jotain.
Jos meinaat Suomen ulkopuolella ajella, niin silloin luultavasti kannattaa se kortti päivittää, ei välttämättä ymmärrä, että on ajo-oikeus ilman merkintää ajokortissa.
Toiset sanoo, että kannattaa ostaa samoin tein 750-1000 kuutioinen, kun kusiainen jää heti pieneksi jne. No, en tule kyllä kusiasta ostamaan, vaikka ehdottaisitte. Mielipide vaan kiinnostaa!!! Kysymys tulevalta "motoristilta" (kortin ajan siis ensi keväänä).
Nakupyörä olisi kiikarissa ekaksi pyöräksi. Vaihtoehtoina mm. Suzuki GSR 750, Kawasaki Z 750 ja Honda CB1000r. Vuosimalli noin 2009-2012.
Mitäs mieltä olette aloittelijan moton kuutioista? Jotkut sanoo, että pienellä olisi hyvä alkaa (ja halvalla), mutta ei kiinnosta, koska tuo "lelu" jatkaa jotain itsessäni joka on jäänyt alimittaiseksiToiset sanoo, että kannattaa ostaa samoin tein 750-1000 kuutioinen, kun kusiainen jää heti pieneksi jne. No, en tule kyllä kusiasta ostamaan, vaikka ehdottaisitte. Mielipide vaan kiinnostaa!!!
Nakupyörä olisi kiikarissa ekaksi pyöräksi. Vaihtoehtoina mm. Suzuki GSR 750, Kawasaki Z 750 ja Honda CB1000r. Vuosimalli noin 2009-2012.
Mitäs mieltä olette aloittelijan moton kuutioista?
Eli nakupyörissä pysytään, muuta ei mulle kannata tarjota (vaikka alkuun oli kyllä gixxerikin mielessä).
Jos sais jotain mielipiteitä noista kolmesta nakupyörästä ja yleisesti näistä merkeistä!!
Kiitos!

Itse olen sitä mieltä, että monellakaan ei lopu tehot kesken siitä kusiaisesta ennen kun taidot loppuu mutta tuohan se tonninen sitä vääntöä mukaan aikalailla.
Kusiaisen omistajana sanoisin, että ei kannata tuijottaa liikaa sitä kuutiokokoa. Ei noissa 750 kuutioisissa ihan hirmusesti ole enempää heppoja/kilowatteja (nakupuolella) vs. 600 kuutioinen, isompi harppaus tulee sitten tonnisiin. Eli ajamallahan sen sitten näkee paljon paremmin onko eroja (600 vs 750). Käsittääkseni taisit olla iso jamppa niin sen pyörän mittasuhteet merkkaa aika paljon ja jotkut pyörät varmaan on auttamatta liian pieniä. Sekä toki lisäksi se, että onko tarkoitus kuskailla pyörällä kyytiläistä.
Tuohon listaasi lisäisin vielä Kawan Z1000 & Yamahan FZ1 nakun mitkä voisivat olla tutustumisen arvoisia ja onhan Jammulla vielä FZ8-N myös.
edit: niin ostat sen mikä tuntuu omaan makuun parhaalta, muulla ei ole loppupeleissä väliä.
Aloittelijalle voi olla ihan hyväksi tuollainen hajuton ja mauton pyörä mikä ei tuo isoja yllätyksiä tullessaan. Siitä sitten ku kilometrejä kertyy ja alkaa tietää mitä haluaa niin vaihtaa sitten siihen.
Edit: Ja jos ei radalla aja niin se on aivan tarpeetonta olla rata-ajoon soveltuva kivikova alusta, paljon mukavampi esim tuollaisella Z750/1000:lla on ajella kaupungissa mitä Ducatin Streetfighterilla.
Kurkkaahan vielä varuiksi Yamaha XJR 1300, Honda CB 1300 ja Suzuki GSX 1400.

Ja jos ei radalla aja niin se on aivan tarpeetonta olla rata-ajoon soveltuva kivikova alusta, paljon mukavampi esim tuollaisella Z750/1000:lla on ajella kaupungissa mitä Ducatin Streetfighterilla.