Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt se on tallissa. Nami nami. Tekemisen puutetta ei viikonlopuksi liene.:hyvä:
Onnittelut :D Missäs vaiheessa noita pikku zetoja on päivitetty? Onko justiin 07 isompi päivitys?
Onnea uuden pyörän hankinnasta.. Saako kysyä millä perusteilla valitsit Z??? tuliko kokeiltua muita vastaavia pyöriä??

ei sattuis pakkikselta löytymään ketään kaasarivelhoa? meinaa tonninen fzr käydä vähän rikkaalla..4500rpm röpöttelee hetken ja kulutuskin on aavistuksen yläkanttiin joten kevyt kaasarin säätö olisi paikallaan. Itsellä ei ole paikkaa/välineitä/ varmaan taitoakaan alkaa koheltamaan tuossa omassa parkkiruudussa..mitä muuten kaasarin säädöstä saa pulittaa jossakin mp-liikkeessä? entä jos siihen säädättää venat samalla?
edit: Joku kaverinkaverikin kelpaaalueelta pk-seutu+lähiymp.
Oisko kellään suositella hyvää ja halpaa manuaalista tasapainoituspukki prätkän renkaille?
Alkaa mennä siihen tahtiin renkaita, että on pakko siirtyä vaihtamaan renkaat itse. Eilen päivä radalla ja takaa Contin Race Attackista hävisi kuviot reunoilta kokonaan...![]()

Biltemasta saa parilla kympillä ihan ok kampppeen

Aattelin syksyllä / talvella ostaa pyörän. Todennäköisesti husabergin 650 moto tai ktm smc.. Jos laitan pyörän suoraan säilytykseen, tarviiko mun hommata mtn vakuutuksia talven aikana? Vai voinko säilyttää pyörää kotona ja ostaa/maksaa vakuutukset vasta keväällä?
Aattelin syksyllä / talvella ostaa pyörän. Todennäköisesti husabergin 650 moto tai ktm smc.. Jos laitan pyörän suoraan säilytykseen, tarviiko mun hommata mtn vakuutuksia talven aikana? Vai voinko säilyttää pyörää kotona ja ostaa/maksaa vakuutukset vasta keväällä?
Ootkos muistanu puhdistaa ilmansuodattimen kunnolla? Luulis, että vakioasetuksilla pitäs olla suhtkoht kohdallaan säädöt, ellei ole jotain muuta häikkää.
Tuttu osti ekan pyörän jokin aikaa sitten.. nyt pyörä solmussa ja kuski astetta viisaampi. Maltilla eteenpäin, aina voi sattua mitä vaan.