Moottoripyörä?

Qanilla siisti pyörä. Oon ite fiilistelly just tolla väryksellä olevaa firebladea :P

Ei oo valitettavasti mun :( Pari kertaa ollu lainassa, kun omistaja on ollu estynyt ajamaan, kuten nyt ollessaan risteilyllä :D
Toi on kyl hyvin mageen värinen, kivempi ku useimmat cebarit.

Lisääntyneeseen vääntöön ei siis vaikuta ollenkaan suurempi iskutilavuus?

Tottakai vaikuttaa mutta moottorin luonne on ihan erinlainen kuin muissa kusiaisissa.. Esim.trumpan huipputeho on 12600 rpm kun taas jossain r6 on jotain 14500 rpm ni onhan siinä alhaalla ihan eritavalla vääntöö..

Mistähän lie johtuu ku pyörä yhtäkkiä sammu tänään? Ekaa kertaa ajattelin kokeilla että miten tuo CBR liikkuu, 200km/h ku oli mittarissa nii sammu, liu'uttelin sitte siitä pysähdyksiin. Lämmöt ei kuitenkaa ollu tavallista korkeemmalla tai mitään ja heti lähti käyntiinki uudestaan, eli tuskin mitään vaarallista?

Aika lujaa tuo vehje taitaa mennä, oli vasta vitonen silmässä ja kierrokset vielä kaukana punarajasta, olisko ollu jotaki 11000 :)

Makseleeko porukka kuinka parkkimaksuja, jos sattuu pyörää maksulliseen ruutuun jättämään? Mulle pamahti eilen pysäköintivirhemaksut, kun aamulla epähuomiossa meni maksullisen pysäköinnin alkuaika ohi...

Näemmä erilaiset käytännöt eri kaupungeissa. Oulussa ei tarvitse maksaa parkkimaksua tai käyttää parkkikiekkoa moottoripyörällä. Saisi olla yhtenäiset säännöt niin ei tarvitsisi arpoa eri kaupunkiin tullessa.

Näemmä erilaiset käytännöt eri kaupungeissa. Oulussa ei tarvitse maksaa parkkimaksua tai käyttää parkkikiekkoa moottoripyörällä. Saisi olla yhtenäiset säännöt niin ei tarvitsisi arpoa eri kaupunkiin tullessa.

Kiekkoa ei tarvi pärrällä missään suomen maalla, mutta aika rajoituksia täytyy silti noudattaa.

Mistähän lie johtuu ku pyörä yhtäkkiä sammu tänään? Ekaa kertaa ajattelin kokeilla että miten tuo CBR liikkuu, 200km/h ku oli mittarissa nii sammu, liu'uttelin sitte siitä pysähdyksiin. Lämmöt ei kuitenkaa ollu tavallista korkeemmalla tai mitään ja heti lähti käyntiinki uudestaan, eli tuskin mitään vaarallista?

Aika lujaa tuo vehje taitaa mennä, oli vasta vitonen silmässä ja kierrokset vielä kaukana punarajasta, olisko ollu jotaki 11000 :)

Itsellä kävi vähän samaan tyyliin ja syylliseksi paljastui hana. Ei vaan päästänyt tarpeeksi löpöä läpi. Eli se alipainehässäkkä ei toiminut enään niin hyvin että olis kovilla kierroksilla pitkään ajaessa päästänyt läpi tarpeeksi bensaa ja meno loppui.

Itsellä kävi vähän samaan tyyliin ja syylliseksi paljastui hana. Ei vaan päästänyt tarpeeksi löpöä läpi. Eli se alipainehässäkkä ei toiminut enään niin hyvin että olis kovilla kierroksilla pitkään ajaessa päästänyt läpi tarpeeksi bensaa ja meno loppui.
Joo, eipä mulla onneksi kuitenkaa kovin usein ole tarvis niin lujaa ajella.

No radalla kuitenkin meet käymään ja kyllä se vituttaa ku ei voi edes kierrosta ajaa täysillä :/ Jos siis sama vika ku mulla.

Tiedätkö daytona onko tohon 675 olemassa valmiita kuristussarjoja?

No radalla kuitenkin meet käymään ja kyllä se vituttaa ku ei voi edes kierrosta ajaa täysillä :/ Jos siis sama vika ku mulla.
Tuskin tulee radalle ihan heti lähettyä ku lähimmällekki on melkosesti matkaa.. Vaikka olishan se kiva joskus käydä.

Tainnut apuluksen luotto Hondaan vähän karista kyseisen cbr:n myötä :D Toivottavasti ei!

Tainnut apuluksen luotto Hondaan vähän karista kyseisen cbr:n myötä :D Toivottavasti ei!
Nytte tuo itseasiassa on viimesen viikon toiminu ihan hyvin, lukuunottamatta tuota tämänpäiväistä sammumista :) Tällekki päivää tullu ajeltua jo toistasataa kilometriä.. Huomenna menee keula huoltoon ja takagummi vaihtoon nii sitte on kiva ajella :P Mut luottamus pyörää kohtaan on nyt vähä parantunu, uskallan jo töihinki tuolla lähteä kunhan saan sen huollosta :)

Onko kukaan koskaan kuullu/joutunu liikkuvanpoliisin ratsiaan, jossa penkitetään kaikki mopot,kevarit ja 25kw pyörät?

ei sattuis pakkikselta löytymään ketään kaasarivelhoa? meinaa tonninen fzr käydä vähän rikkaalla..4500rpm röpöttelee hetken ja kulutuskin on aavistuksen yläkanttiin joten kevyt kaasarin säätö olisi paikallaan. Itsellä ei ole paikkaa/välineitä/ varmaan taitoakaan alkaa koheltamaan tuossa omassa parkkiruudussa..mitä muuten kaasarin säädöstä saa pulittaa jossakin mp-liikkeessä? entä jos siihen säädättää venat samalla?

edit: Joku kaverinkaverikin kelpaa :) alueelta pk-seutu+lähiymp.

Luultavasti saat laskea vähän neuloja jos tosiaan rikkaalla käy tuolla alueella. Jos ite rupeat ruuvaamaan niin yhdellä pykälällä nyt aluksi.

Saapa nähä, tunnin päästä pitäs olla hakemassa '07 metallihohtovihreää Kawasaki Z750:stä kotiin. Jummijammi ku on odottavat fiilikset.

Back
Ylös Bottom