Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Qanilla siisti pyörä. Oon ite fiilistelly just tolla väryksellä olevaa firebladea :P
Lisääntyneeseen vääntöön ei siis vaikuta ollenkaan suurempi iskutilavuus?

Makseleeko porukka kuinka parkkimaksuja, jos sattuu pyörää maksulliseen ruutuun jättämään? Mulle pamahti eilen pysäköintivirhemaksut, kun aamulla epähuomiossa meni maksullisen pysäköinnin alkuaika ohi...
Näemmä erilaiset käytännöt eri kaupungeissa. Oulussa ei tarvitse maksaa parkkimaksua tai käyttää parkkikiekkoa moottoripyörällä. Saisi olla yhtenäiset säännöt niin ei tarvitsisi arpoa eri kaupunkiin tullessa.
Mistähän lie johtuu ku pyörä yhtäkkiä sammu tänään? Ekaa kertaa ajattelin kokeilla että miten tuo CBR liikkuu, 200km/h ku oli mittarissa nii sammu, liu'uttelin sitte siitä pysähdyksiin. Lämmöt ei kuitenkaa ollu tavallista korkeemmalla tai mitään ja heti lähti käyntiinki uudestaan, eli tuskin mitään vaarallista?
Aika lujaa tuo vehje taitaa mennä, oli vasta vitonen silmässä ja kierrokset vielä kaukana punarajasta, olisko ollu jotaki 11000![]()
Joo, eipä mulla onneksi kuitenkaa kovin usein ole tarvis niin lujaa ajella.Itsellä kävi vähän samaan tyyliin ja syylliseksi paljastui hana. Ei vaan päästänyt tarpeeksi löpöä läpi. Eli se alipainehässäkkä ei toiminut enään niin hyvin että olis kovilla kierroksilla pitkään ajaessa päästänyt läpi tarpeeksi bensaa ja meno loppui.
Tuskin tulee radalle ihan heti lähettyä ku lähimmällekki on melkosesti matkaa.. Vaikka olishan se kiva joskus käydä.No radalla kuitenkin meet käymään ja kyllä se vituttaa ku ei voi edes kierrosta ajaa täysillä :/ Jos siis sama vika ku mulla.
Nytte tuo itseasiassa on viimesen viikon toiminu ihan hyvin, lukuunottamatta tuota tämänpäiväistä sammumistaTainnut apuluksen luotto Hondaan vähän karista kyseisen cbr:n myötä :D Toivottavasti ei!
Tällekki päivää tullu ajeltua jo toistasataa kilometriä.. Huomenna menee keula huoltoon ja takagummi vaihtoon nii sitte on kiva ajella :P Mut luottamus pyörää kohtaan on nyt vähä parantunu, uskallan jo töihinki tuolla lähteä kunhan saan sen huollosta 
Tiedätkö daytona onko tohon 675 olemassa valmiita kuristussarjoja?
Liikuteltavia mopodynoja on aika paljonkin, mutta oikeista tehopenkeistä en ole kuullut ratsioiden yhteydessä.Onko kukaan koskaan kuullu/joutunu liikkuvanpoliisin ratsiaan, jossa penkitetään kaikki mopot,kevarit ja 25kw pyörät?
Nopeella googletuksella joku kirjotti motot.net:ssä että maahantuojalta sais valmiita sarjoja?? Eli kannattaa varmaan sieltä kysellä..
alueelta pk-seutu+lähiymp.