Moottoripyörä?

:offtopic:

GE rahoituksesta: eli miten joustavia ovat yleensä tuon maksuohjelman kanssa välppäämisen kanssa? Onko ostaessa päätetty maksuohjelma miten kiveen hakattu ja pitääkö sen aina olla sillä samalla erällä maailman tappiin?

Siis jos haluasi käyttää rahoitusta seuraavaan tyyliin:

-kohtuullinen käsiraha
-mahd. pientä kuukausierää pari vuotta
-iso könttälyhennys
-mahd. pientä kuukausierää pari vuotta
-loppusumman kuittaus könttäsummalla

Tuli vaan mieleen kun hieman kiihottaisi pyörää vaihtaa ja tiettyjä kyseiseen hankintaan käyttökelpoisia tuloja tulee kovin epätasaisesti muutaman vuoden välein.

No itse ostin pyörän, käsirahana maksoin vapaaehtoisesti 3000e, loput 3000e ge capitalin rahoituksella, vuoden suunnitelma. 278e tms /kk. Pysyn rahoitussuunnitelmassa koko ajokauden ajan, koska saan tod. halvat vakuutukset. Sit kun ajokausi on lopussa, niin ei muutakuin kuittaan loppuvelan maksetuksi kertakönttänä, silloin loppuu myös rahoituksen vakuutukset, joten ei tarvi talvella niitäkään maksella.

Sit vaan esim sampon kautta seisontaan osakaskolla, 100e / vuosi

Hienoa, että ajokausi alkaa kohta. Varmaan heti ens kuun alusta ajoon. Ainut vaan, että alla on vielä kevari...

JustinCre sanoi:
Mäkin talutin just tohtorin ulos tallista, ja poljin käyntii! Kohta vois lähtee heittää rinkiä! :hyper:
Ja muuten kuva mun dr:stä...

Heh.. Mulla on "pikkasen" erinäköinen, ku sulla.... On meinaa mun pyörän ulkonäköä muutettu aika radikaalisti..

JustinCre sanoi:
Otetaaks viivat? :D :hyper:

Onkos sulla Justin tietoa, paljonko tossa DR:ssä on tehoa?

Tuossa erikoismallissa on myyjän mukaan noin 50 hevosta! Mä en oo viel kerenny tutustuu tarkemmin tohon malliin mut ei se kyllä ihan tavallinen dr ole... Entäs siulla?

JustinCre sanoi:
Tuossa erikoismallissa on myyjän mukaan noin 50 hevosta! Mä en oo viel kerenny tutustuu tarkemmin tohon malliin mut ei se kyllä ihan tavallinen dr ole... Entäs siulla?

En tiedä. Mulla on se norm. malli. Mut siihe on vaihdettu ratasta ja laitettu joku tehoputki, joten varmaa siin on jotai 50 kans.

Mul on otettu noita muoveja pois aikas paljo. Ja putken paikkaa on muutettu sillee, että se tulee penki alta. Saa nähä, jos kesällä viel tekis jotai muutoksia lisää. Jos tohon viel jotai pystyy tekee :)..

Mullaki kävi mieles toi putki penkin alta sydeemi, mut se on nyt jääny... Motovanteet kesän lopulla jos rahat riittää. Ja kaikkee muuta pientä!

Onko täällä kelläkään ensimmäisiä R6:sia (vm. 99-00). Miten on toiminut, kun kilometrejä on alkanut kertymään paljon mittariin? Mainitse myös kilometrimäärä. Kai noilla nyt ~ 60 tkm huoletta ajaa (?) Kulutusosia vaihdellen..

Viime Bike:ssa oli muuten hyvä juttu 60 000 km ajetusta ZX-6R:stä.

No ton mun moton on kasannu yks tyyppi, joka työkseen korjaa moottoripyöriä.
Nykyää löytyy minivillkkuu, vanteet, itse tehdyt takavalot, sit toi putki sydeemi, lokarit lyhennetty, sit just jotai ratas meininkii tehty, huippunopeutta laskettu, mut vääntöä lisätty.. Eiköhä tolla kesän kikkaile.. :)

Pate83 sanoi:
En tiedä. Mulla on se norm. malli. Mut siihe on vaihdettu ratasta ja laitettu joku tehoputki, joten varmaa siin on jotai 50 kans.

Jaa ratasta vaihtamalla oot saanu tehoa nostettua, aika erikoista...

wilungi sanoi:
Jaa ratasta vaihtamalla oot saanu tehoa nostettua, aika erikoista...

Siis en mä tiedä.. siihe on vaihdettu erilainen ratas, ku normaalisti ja välityksiä on muuteltu.. En oo mikää tekniikan ihmelapsi, joten en noista mitään tiedä..

Ei Pate83 varmaankaan tarkottanu sitä että teho olis ratastamalla noussu vaan tehoputkella... Ja Pate luultavasti välityksiä on pienennetty kiihtyvyyden ja väännön kasvattamiseksi, ja näin ollen siihen on luultavasti vaihdettu pienenpi eturatas!

Kiitos Justin. Asia taitaa olla juuri noin. En noista rattaista mitään tiedä. Sen vaan, että siinä on nyt erilainen ratas, eli varmaa just vaihdettu pienempi ratas. Mut lopputulos on ollut se, että huippunopeus on vähän laskenut, mutta vääntö lisääntyny.

Back
Ylös Bottom