Moottoripyörä?

eiku mä en välttämättä halua sitä helppoa pyörää xD ja kyllä sen voi sitte halvalla myytä etiäppäin jos se kylpii

E: jos haluisin helpon ja halvan niin se ois cbr

kuka ajaa kuristetulla pyörällä! no ei kukaan ja turha niitä nelareita on puolustella, kevari-ikään kuuluu olennaisesti se että kädet on paskassa kokoajan, vähän kuin mopoikäänkin.

Jännää. Kevari/mopoiässä ei mopon raplaaminen kiinnostanut pätkääkään, ajoin vain. Nyt ison pyörän kanssa taas kädet on paskassa vähän väliä.

eiku mä en välttämättä halua sitä helppoa pyörää xD ja kyllä sen voi sitte halvalla myytä etiäppäin jos se kylpii

E: jos haluisin helpon ja halvan niin se ois cbr
Omatpahan on rahasi(tai isin ja äidin). Huonon, mutta paskan jos haluat niin ostaa vaan se monkey.

Jännää. Kevari/mopoiässä ei mopon raplaaminen kiinnostanut pätkääkään, ajoin vain. Nyt ison pyörän kanssa taas kädet on paskassa vähän väliä.

juu u, itellä ei ollut varaa uteen mopoon että olisi voinut vain ajaa ja aina on kiinnostanut kaikki pärisevät. Asiasta kolmanteen, myin tuossa juuri XJR:n pois ja tilasin virosta 525 KTM SM:n onko täällä porukalla vastaavia??

juu u, itellä ei ollut varaa uteen mopoon että olisi voinut vain ajaa ja aina on kiinnostanut kaikki pärisevät.

Juu.. Eipä ollu ennen Busaa ollu yhtään uutta mopoa tai pyörää. Se rakas DT, jolla ajoin 14-18 ikäisenä, taisi olla jopa vuodelta -86. Jotenkin se vain toimi, vaikka sammuili risteyksiin tasaiseen tahtiin.

Tulipa ulkoilutettua buellia taas pitkästä aikaa. Olipahan kivaa jyskyttää pitkin stadia.

Pelottavaa, miten hauskaa tuo mopolenkki oli. Ja valtava hinku vaihtaa isompaan, jossa olis enemmän vääntöä :(

Tuttu ehdotti mulle pyöräksi vähän ajettua Aprilia Pegaso 650cc Stradaa kun semmonen kuulemma olis vähän ajettuna (6tkm) myynnissä. Lupasin kokeilla ens viikonloppuna kun mahdollisuus tulee, vaikka ei toi ihan sen tyyppinen pärrä ole ko mielessä on ollut. Onko kellään kokemuksia kyseisestä vehkeestä?

Varmaan joutuu investoimaan nahkareleisiin taas oman summan. Kalliiksi tuloo, mutta on se perkule niin hauskaa hommaa.

Mahtavaa hommaa.

Tuttu ehdotti mulle pyöräksi vähän ajettua Aprilia Pegaso 650cc Stradaa kun semmonen kuulemma olis vähän ajettuna (6tkm) myynnissä. Lupasin kokeilla ens viikonloppuna kun mahdollisuus tulee, vaikka ei toi ihan sen tyyppinen pärrä ole ko mielessä on ollut. Onko kellään kokemuksia kyseisestä vehkeestä?

Älä saatana mitään tollasta mene ostamaan, osta nyt edes joku kunnon pyörä. Ootko matkapyörää hakemassa vai mitä? Kannattaa ihan oikeesti ITSE käydä koeajamassa vaikka useampi kiinnostava moottoripyörä johon budjetti riittää.

Pitkien odotusten jälkeen sain vihdoin ja viimein talliini Triumph Thruxtonin. Eilen kävin kaupasta hakemassa ja kyllä oli mahtava ajella himaan. Kun vaan säät paranis niin uudestaan lenkille :). Fiilis kuin Deanilla tai McQueenilla ;P

triumph-thruxton-2010-red-l.jpg

On kyllä makea tuo triumph!
Itsellä vielä 125 tallissa :> Vaikka sekin kulkee täystehoisena niin isompaa pyörää odotellessa =)

Komeaa retroilua kyllä ei voi muuta sanoa. Katokki sit ettet jätä sitä talliin vaan seisoo :thumbs:

Pitkien odotusten jälkeen sain vihdoin ja viimein talliini Triumph Thruxtonin. Eilen kävin kaupasta hakemassa ja kyllä oli mahtava ajella himaan. Kun vaan säät paranis niin uudestaan lenkille :). Fiilis kuin Deanilla tai McQueenilla ;P

Vihaan sua. Olen halunnut pitkään vaihtaa tohon thruxtoniin. Noh enkä vihaa perkele, olen kateellinen. Vittu.

Älä mene työntämään käsiäsi paskaan. Toki jos haluat ostella ebaysta varaosia ja tykkäät perehtyä konetekniikkaan niin siitä vaan. Minkä ikäinen pyörä kyseessä? Vähäisiin kilometreihin voi olla looginenkin syy: Prätkä jos on pajalla,niin ei siihen kilometrejä kartu.
Kaverilla on Pegaso ja enemmän se on uhrannut aikaa ja rahaa varaosiin ja niiden asentamiseen kuin ajamiseen. Mutta halpa oli pyörä..

Back
Ylös Bottom