Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuka ajaa kuristetulla pyörällä! no ei kukaan ja turha niitä nelareita on puolustella, kevari-ikään kuuluu olennaisesti se että kädet on paskassa kokoajan, vähän kuin mopoikäänkin.
Omatpahan on rahasi(tai isin ja äidin). Huonon, mutta paskan jos haluat niin ostaa vaan se monkey.eiku mä en välttämättä halua sitä helppoa pyörää xD ja kyllä sen voi sitte halvalla myytä etiäppäin jos se kylpii
E: jos haluisin helpon ja halvan niin se ois cbr
Jännää. Kevari/mopoiässä ei mopon raplaaminen kiinnostanut pätkääkään, ajoin vain. Nyt ison pyörän kanssa taas kädet on paskassa vähän väliä.
juu u, itellä ei ollut varaa uteen mopoon että olisi voinut vain ajaa ja aina on kiinnostanut kaikki pärisevät.
Pelottavaa, miten hauskaa tuo mopolenkki oli. Ja valtava hinku vaihtaa isompaan, jossa olis enemmän vääntöä :(
Tuttu ehdotti mulle pyöräksi vähän ajettua Aprilia Pegaso 650cc Stradaa kun semmonen kuulemma olis vähän ajettuna (6tkm) myynnissä. Lupasin kokeilla ens viikonloppuna kun mahdollisuus tulee, vaikka ei toi ihan sen tyyppinen pärrä ole ko mielessä on ollut. Onko kellään kokemuksia kyseisestä vehkeestä?
. Fiilis kuin Deanilla tai McQueenilla ;P
Pitkien odotusten jälkeen sain vihdoin ja viimein talliini Triumph Thruxtonin. Eilen kävin kaupasta hakemassa ja kyllä oli mahtava ajella himaan. Kun vaan säät paranis niin uudestaan lenkille. Fiilis kuin Deanilla tai McQueenilla ;P
Tuttu ehdotti mulle pyöräksi vähän ajettua Aprilia Pegaso 650cc Stradaa kun semmonen kuulemma olis vähän ajettuna (6tkm) myynnissä. Lupasin kokeilla ens viikonloppuna kun mahdollisuus tulee, vaikka ei toi ihan sen tyyppinen pärrä ole ko mielessä on ollut. Onko kellään kokemuksia kyseisestä vehkeestä?