Moottoripyörä?

Vitun ruma pyörä tuo BMW K1200R. BMW ei yksinkertaisesti osaa suunnitella hyvän näköistä pyörää. Se uusi 1000 menettelee, kaikki muut ovat susirumia. Puhumattakaan siitä boxer-moottorista.

Tässä se meneekin juuri maun mukaan. Itse olen pitkän linjan motoristi jos niin voi sanoa, mutta kun kaikki pyörät näyttää samalta muoviluodilta, niin tuollainen hyvin karkea, epäsymmetrinen ja kulmikas on minun makuun. Ihan senkin takia että se aiheuttaa hämmennystä ja pahennusta. Ai niin, tuossa ei ole boxer moottoria kun monissa nykybemareissa...

Tässä se meneekin juuri maun mukaan. Itse olen pitkän linjan motoristi jos niin voi sanoa, mutta kun kaikki pyörät näyttää samalta muoviluodilta, niin tuollainen hyvin karkea, epäsymmetrinen ja kulmikas on minun makuun. Ihan senkin takia että se aiheuttaa hämmennystä ja pahennusta. Ai niin, tuossa ei ole boxer moottoria kun monissa nykybemareissa...

Tiesin kyllä että tuossa ole boxeria. Niinhän se on en tässä väittelyä hakenu vaan kerroin vain mielipiteeni bmw moottoripyöristä. Italialaisista en viitti edes kirjoittaa...

Tiesin kyllä että tuossa ole boxeria. Niinhän se on en tässä väittelyä hakenu vaan kerroin vain mielipiteeni bmw moottoripyöristä. Italialaisista en viitti edes kirjoittaa...
Vaikka kikseri-miehiä ollaankin, niin 1098 tai streetfighterin hommaan heti kun lompakko antaa myöten.

Joo ei sille kyllä mitään mahda että Ducati on osannut kauniin pyörän tehdä..

6336348800129823192009-ducati-1198-20.jpg

Honda-miehiä siis ollaan kuitenkin henkeen ja vereen :D

Italialaisissa on muotoilu todella "hyvää", mutta tekniikka ja luotettavuus on jotain aivan muuta. 1098 on ihan siisti. en tosin ostais. Oon ajellus monsterilla joskus ja se oli paskin pyörä jota olen koskaan ajanut.
Eikä noi twinit oo koskaan sytyttäny.

Tekniikkahan noissa on juuri loistavaa, hyva runko ja todella laadukkaat palikat, on rempoo ja öhliä.
Mv Agustatkin ovat aivan upeita, ei pääse kuvissa oikeuksiinsa
2010-MV-Agusta-F4-Black.jpg

2010-MV-Agusta-F4.jpg

Voi ei, taidan olla rakastunut. BMW K1200R. Taitaa mennä buell ja kawa vaihtoon tähän.

Veikkaan että ihastus kaikkoaa koeajolla. Itselle oli ainakin järkyttävä pettymys kun räyhäkäs nakupyörä tuntuikin ihan matkasohvalta ajaa. Akseliväli vissiin 2.5m ja painoa ajokunnossa 550kg :jahas:

Veikkaan että ihastus kaikkoaa koeajolla. Itselle oli ainakin järkyttävä pettymys kun räyhäkäs nakupyörä tuntuikin ihan matkasohvalta ajaa. Akseliväli vissiin 2.5m ja painoa ajokunnossa 550kg :jahas:

Just just, että sellaiset lukemat =) noh aika saman kokoinen kuin B-King, K1200R 1580cm ja 237(kuiva), B-King 1525 ja 235(kuiva). Ja kannattaa muistaa että ajan nyt Buellin Xb12s jossa vastaavat mitat on 1320 ja 179(kuiva). Ja voin kertoa että kiva sillä on räppäillä kaupungissa jne. mutta hiemankin taajaman ulkopuolella tulee aika epävakaata kyytiä. Tottakai siihen voi vaikuttaa moni muukin asia mutta lyhyt akseliväli juurikin tuntuu kovasti.

Just just, että sellaiset lukemat =) noh aika saman kokoinen kuin B-King, K1200R 1580cm ja 237(kuiva), B-King 1525 ja 235(kuiva). Ja kannattaa muistaa että ajan nyt Buellin Xb12s jossa vastaavat mitat on 1320 ja 179(kuiva). Ja voin kertoa että kiva sillä on räppäillä kaupungissa jne. mutta hiemankin taajaman ulkopuolella tulee aika epävakaata kyytiä. Tottakai siihen voi vaikuttaa moni muukin asia mutta lyhyt akseliväli juurikin tuntuu kovasti.

Voi kyllä tuntua melkoiselta norsulta Buelin jälkeen. Ite koitin kaverin 30kg painavempaa pyörää ja se tuntui kyllä siltä että eihän tämä käänny mihinkään :/

Voi kyllä tuntua melkoiselta norsulta Buelin jälkeen. Ite koitin kaverin 30kg painavempaa pyörää ja se tuntui kyllä siltä että eihän tämä käänny mihinkään :/

Noh joo, tottumus kysymyksiä. Itsellä ollut ihan harrikkaakin ja muita pyöriä joten ne vaan "on erinlaisia". Voima tekee ketteryyttä =)

Tulipa tuota itekki ostettua tälle kesälle pärrä. Moneen vuoteen ollutkaan omaa mut nyt oli niin kova pärräkuume et ostaa piti. 2006 vuotisen, Suzuki GSX F 600 kävin hakees.

Kellää kokemuksia kyseisestä pyörästä?

Sen muutaman sata kilsaa mitä oon kerinny ajamaan tuntuu ihan jees pyörältä. Eihän tuo mikään raketti ole mut riittää mulle hyvin näin monen monen vuoden jälkeen. Ja nälkähän kasvaa syödessä, eli ens kesänä sit hiukka isompi pärrä. :)

Viimeksi muokattu:
Onko täällä muuten paljon Delvacin käyttäjiä? Mitä öljyä porukat käyttää? Itse en tuota delvaccia käytä.

Ja tietääkö joku mistä saa halvalla(?) orkkis jarrupaloja? jälleenmyyjiltä n.100€ etujarrupalat.tarvikkeet saa noin 60€.

Onko täällä muuten paljon Delvacin käyttäjiä? Mitä öljyä porukat käyttää? Itse en tuota delvaccia käytä.

Ja tietääkö joku mistä saa halvalla(?) orkkis jarrupaloja? jälleenmyyjiltä n.100€ etujarrupalat.tarvikkeet saa noin 60€.

Moottoripyörä.orgissahan on kauheet keskustelut puolesta ja vastaan. Itekkin meinasin alkaa käyttään sitä, mutta ostin kuitenkin nyt Hondan omat öljyt kaippa sen niillä luulis hyvin toimivan. Jos vaikka 2 kertaa vuodessa ostaa öljyt niin ei oo niiin paha sijoitus ostaa kerralla kunnon öljyjä. Tai kai ne Delvacitkin toimii ihan hyvin joissain pyörissä.

Ebay.de ja ebay.co.uk kannattaa tsekata, siellä pyörii jos minkälaista palikkaa, joskus myös originaalia.

Mulla on delvaccia koneessa ollu nyt semmosen 500km ennen talvea ja puhtaat delvacit vaihoin talven ajaksi. Ei tuo mun 1200 -99 banditti ainakaan välille jättäny noin lyhyellä testillä.

Busa haettu säilöstä. Oli leppoisa keli ajella. Varsinkin se 30km lumiloskapaska sade pätkä oli ihana. Lämmintäkin oli ainakin +2.

Voi vittu, että voi olla öljynsuodatin kireällä. Ostin sitä varten avaimen ja väänsin niin paljon ku käsistä lähtee ja lopputulos oli, että avain alko pyöriä tyhjää suodattimen päällä ja suodatin ei hievahdakkaan. Minkä helvetin takia ne laittaa huollossa nuo noin kireälle..öljyt jo valutettu ämpäriin..ei kait täsä muu auta ku laittaa uudet öljyt ja antaa vanhan suodattimen olla. Onko siitä haittaa jos laittaa eri merkkistä öljyä koneeseen mitä aikaisemmin ollu ja antaa olla tuon suodattimen paikallaan?

Back
Ylös Bottom