Moottoripyörä?

Kuis kauan muuten korjaamo saa pitää pyörää huollossa ? mulla on ny kevari ollu kohta puol vuotta männänvaihdossa. :D no olkoot siellä talvisäilytyksessä.

Onko kokemuksia suzukin bandit 1250:sta? Sais uutena 2010 vuoden mallin jo 10990e + toimituskulut. Kokokatteilla ihan hienon näköinen jo tuo malli. Tehot vaa mietityttää , toisena vaihtoehtona ois sit 1100 xx cebari ens kesäks -06,-07 vuoden malli.

Onko kokemuksia suzukin bandit 1250:sta? Sais uutena 2010 vuoden mallin jo 10990e + toimituskulut. Kokokatteilla ihan hienon näköinen jo tuo malli. Tehot vaa mietityttää , toisena vaihtoehtona ois sit 1100 xx cebari ens kesäks -06,-07 vuoden malli.

Tuo moottori on tosiaan vähän outo moottoripyörään. Melkein ku auton kone. Ja tuo 98heppaa ei ole kyllä paljoa noin isosta koneesta. Tosin näistähän vähän isompia tehoja on kuitenkin mitattu.

Vois olla ihan leppoinen kruisailuun.

On kyllä helvetin laiskoja nuo banditit... 1200 kuutioinen kone ja noin 100 hv.
Kannattaa käydä kokeilemassa molempia ja sitten päättää kumman ottaa.
Ite oon omistanu tupla xx ja ihan hyvä pyörä, hyvä ajaa matkaa mutta pidän itse enemmän supersport pyöristä.

Ite oon omistanu tupla xx ja ihan hyvä pyörä, hyvä ajaa matkaa mutta pidän itse enemmän supersport pyöristä.
Ehdottomasti kannattaa käydä kokeilemassa,eikä tuijottaa sokeasti tuohon teholukemaan paperilla. Itsellä kokemusta isosta vesirosvosta 15000 kmn verran. Tuplaxääkin testasin,mutta Bandit miellytti itseäni enemmän.

banditissa taitaa olla saman verran vääntöä kuin xx:ssäkin mutta maksimi vääntö tulee puolet pienemmillä kierroksilla.
toki jos tykkää ajella korkeammilla kieroksilla niin xx. jos tykkää kruisailla ja ajella rauhallisemmin ilman turhia kikkailuja bandit,
banditissa pystympi ajoasento. halvemmat vakuutukset.
suosittelisin kokeilemaan molempia aika erilaisia joka suhteessa.

Kyllä se bandittikin ihan riittävästi kulkee, ei sillä jalkoihin jää, kannattaa kokeilla.

Pitää ehkä sit käydä molemmat testaa mut veikkaan et kallistuu ton xx:n puolelle kun edellinen pyörä oli zx-9r joten tehoa sais olla sopivasti. Supersportit ois muuten hyviä mut matka-ajoa kaks päällä tulee varmaan ajeltua jonkin verran joten pitää olla vähän isompi pyörä.

Nyt on pyörä tallissa kevättä venaamassa. Pitää nyt kuluttaa tää lopputalvi pieniin huoltoihin ja valmisteluihin kevättä varten, ja lisäks pitäs ajohanskat jostain saaha.

Ja pyörähän on Triumph Daytona 600 vm-04.

daytona.jpg

reissu09_mod.jpg

Täällä kans venaillaan... Rattaita ja semmoista pitäis vaihtaa, öljyt ja muuta pientä säätöä. Pitkä se vielä on kevääseen, mutta eiköhän sitten lopuksi kiirus tuu :D

Siistejä pärriä :worship: Itelläkin alkaa jo olla prätkän rakentaminen tältä talvelta kasassa ja kevättä jo odotellaan kovaa.

Käyttekö noilla kyykyillä radalla useinkin?

Mitämitä, tässä vaiheessahan se rakentaminen vasta alkaa, eihän sitä muuten tuu kiire saada pakettiin ku alkaa ajosäät kolkuttelemaan!
Nimim. ens viikonloppuna pitäis tiputtaa moottori rungosta.

Sleep-O laita kuvaa omasta pyörästäs?

Ja en oo radalla käynyt, kun ensimmäinen "iso" pyörä. Enkä liiemmin tiedä missä täällä Joensuussa rata olisi ja kehtaako tommosella sinne mennä ajelemaan..

Ja en oo radalla käynyt, kun ensimmäinen "iso" pyörä. Enkä liiemmin tiedä missä täällä Joensuussa rata olisi ja kehtaako tommosella sinne mennä ajelemaan..

Lähin rata joensuusta taitaa olla Motopark virtasalmella. Radalla olen nähnyt kaikkea harrikoista supermotoihin, hayabusasta yamahan fjrään.

Kesää, rata-ajoja ja nopeusajoja odotellessa..
full

Joo radalla vaan rohkeasti kokeilemaan. Itseltä ainakin väheni mutkapätkä ajelut ja muu kadulla hölmöily (pikku keulan kevennyksiä lukuun ottamatta:D) 90% kun rupesi rataa kiertämään. Kadulla jää aina se limiitti ja tekemisen meininkin niin kauaksi että se ei vaan ole enään hauskaa kun pääsee ratailun makuun.

http://www.youtube.com/watch?v=VruWHHEnZGw&feature=player_embedded Tuossa hyvä video radalla ajamisen eduista kadulla koheltamiseen verrattuna, ei tosin koske kaikki ratoja suomessa...

Jep. Radalla (ja lentokentällä) ajaminen on hauskaa. Ainoa haittapuoli on se, että normiliikenteessä ajaminen ei tuota enää juurikaan minkäänlaisia kiksejä.

Voi ihan rauhassa ajella rajoitusten mukaan ja fiilistellä suoraa motaria ja mutkateitä, kun se paria-kolmea sataa ajaminen ei tunnu miltään erikoiselta, eikä varmasti mitään uusia nopeusennätyksiä tule tehtyä. edit: toki jos haluaa fiilistä siitä, että onko mutkassa hiekkaa tai tuleeko just nyt auto vastaan väärällä puolella tietä niin sitten..

hornas.jpg

Näkyykö kuva? Elikkä aika lailla perussetit laitettu tuohon Hornettiin. Alakate, etuvalo, peilit, slipari, pienempi rekisterikilven teline, ketjusuoja, maalaus mustaksi ja varmaan jotain muutakin mitä nyt ei muistu mieleen. Lisäksi vielä tulossa 1-/2+ ratastus, suuttimet ja vv-putsari.

4237_0_1_2_cb%20600%20f%20hornet_Image%20credits%20-%20Honda%20Hornet%20600%20-%202001.jpg

Tälläinen oli lähtökohta.

Jep. Radalla (ja lentokentällä) ajaminen on hauskaa. Ainoa haittapuoli on se, että normiliikenteessä ajaminen ei tuota enää juurikaan minkäänlaisia kiksejä..
Pleksit, katteet ja umpikypärä ei välttämättä kuulu normiliikenteeseen ;)

Back
Ylös Bottom