Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kokemuksia suzukin bandit 1250:sta? Sais uutena 2010 vuoden mallin jo 10990e + toimituskulut. Kokokatteilla ihan hienon näköinen jo tuo malli. Tehot vaa mietityttää , toisena vaihtoehtona ois sit 1100 xx cebari ens kesäks -06,-07 vuoden malli.
Ehdottomasti kannattaa käydä kokeilemassa,eikä tuijottaa sokeasti tuohon teholukemaan paperilla. Itsellä kokemusta isosta vesirosvosta 15000 kmn verran. Tuplaxääkin testasin,mutta Bandit miellytti itseäni enemmän.On kyllä helvetin laiskoja nuo banditit... 1200 kuutioinen kone ja noin 100 hv.
Kannattaa käydä kokeilemassa molempia ja sitten päättää kumman ottaa.
Ite oon omistanu tupla xx ja ihan hyvä pyörä, hyvä ajaa matkaa mutta pidän itse enemmän supersport pyöristä.
Onko kokemuksia suzukin bandit 1250:sta? Sais uutena 2010 vuoden mallin jo 10990e + toimituskulut. Kokokatteilla ihan hienon näköinen jo tuo malli. Tehot vaa mietityttää , toisena vaihtoehtona ois sit 1100 xx cebari ens kesäks -06,-07 vuoden malli.
Halvat vakuutukset on muuten aika iso plussa tolle Bandiitille. Mutta enempi kruisailuun ku ratarevittelyyn.
On kyllä helvetin laiskoja nuo banditit... 1200 kuutioinen kone ja noin 100 hv.
Kannattaa käydä kokeilemassa molempia ja sitten päättää kumman ottaa.
Ite oon omistanu tupla xx ja ihan hyvä pyörä, hyvä ajaa matkaa mutta pidän itse enemmän supersport pyöristä.
Ja en oo radalla käynyt, kun ensimmäinen "iso" pyörä. Enkä liiemmin tiedä missä täällä Joensuussa rata olisi ja kehtaako tommosella sinne mennä ajelemaan..
Pleksit, katteet ja umpikypärä ei välttämättä kuulu normiliikenteeseen ;)Jep. Radalla (ja lentokentällä) ajaminen on hauskaa. Ainoa haittapuoli on se, että normiliikenteessä ajaminen ei tuota enää juurikaan minkäänlaisia kiksejä..