Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko juuri siksi![]()
En noista Harrikan koneista sen enempää tiedä. Onko ne siis paskoja vai?
Onnea! Mites meni käsittelykoe?Nyt on kortti taskussa :P Ylihuomenna pärrää katsomaan![]()
Hyvin se meni, oli kyllä tosi helppo
Jännitys katos siinä samassa ku istuin pyörän päälle, kaikki meni ekalla läpi.. Katsastusukko oli tosi rento, hidasajoa olin ajanu ehkä puolet siitä matkasta nii se sano että kyllähän sen näkee että osaat, siirry vaan tuohon jarrutuspaikalle
Autokoulun Yamahassa oli jarrupalat melko kuluneet mutta kuitenki jarrutuski meni läpi. Inssi oli kans helppo, lähinnä nelosia tuli kaikilta osa-alueilta, maksimi oli siis vitonen.. Ja tuntu että ei kai se kestäny ku korkeintaan vartin :D Oli vaan vittumainen ku kypäräpuhelimen kaiuttimesta kuulu tosi hiljasella vaikka volume oli täysillä, mukava sitten 80-100 alueella ajella vaan pintakaasulla että jotaki tuulen huminan ja koneen äänen takaa vielä kuulis..Buelleissa ei muuten ole pitkään aikaan ollut Harrikan koneita, vaan ne ovat Buellin omia...Siis nuo harrikan koneethan ovat aivan helvetin hyviä, mitä Buelleissa on.
Buelleissa ei muuten ole pitkään aikaan ollut Harrikan koneita, vaan ne ovat Buellin omia...
No niin muuten näyttäisivät olevan. Mä olen kuitenkin jäänyt käsitykseen että jossain vaiheessa Buellilla olisi ollut omakin moottori, nykyään kuitenkin Rotaxin voimin painavat menemään.Eikö ne enää olekaan Rotaxin myllyjä?
Mistä päättelet koneen tarvitsevan isompaa suutinta? Onko siinä nyt orkkissuuntin vai onko se jo kertaalleen vaihdettu?No nii, nyt se lähti käyntii ku säädin tyhjäkäyntiä isommalle ja en koskenu polkaistessa kaasuun.. Isompaa suutinta vielä kaipais..