Moottoripyörä?

Aattelin kyl vakavasti hankkia crossin, sillä kun voi ajaa talvellakin. Nääh saa nyt nähä mitä tässä vielä keksii!

Mä en oo taas viikkoon mainostanu, mutta motolla voi ajaa talvellakin :D

Pyörä lähtee todennäköisesti ajoon seuraavan kerran sitten, kun virallinen ajokausi loppuu.

Taitaa olla aika harvassa se kuka ei pääse läpi ekalla inssiä. Autokoulunopettaja sanoi että viime vuonna kaikki pääsi läpi ensimmäisellä kertaa :)

Tänä vuonna tosin joku nainen heti mun inssin jälkeen veti kunnon lipat hätäjarrutuksessa ja omat ajovaatteet heti pilalle. Tuon takia mä käytin aina koulun ajovaatteita :D

Millasen pyörän meinaat hankkia? 600cbr? :)

Ei oo vielä ikää noin isoon, joulukuussa täytän 17 :( Jonku 2-tahtipiikin, oon nyt katellu muutamaa: Yamaha DT, Suzuki RGF, Honda NSR ja Cagiva Freccia ollu lähinnä kiikarissa. Lauantaina luultavasti menen yhtä DT:tä ja yhtä RGF:ää katsomaan mikäli se kortti on taskussa sitten, DT olis ykkösvaihtoehto tällee etukäteen sanottuna, paikan päällä voi tietenki mieli muuttua..
Joo, eiköhän ne hyvin mene, heti ekalla kerralla ajotunneilla meni kaikki käsittelyt läpi ku Yamaha YBR:llä ajoin, YZF-R:llä meni kans kaikki muut ekalla paitsi pujottelu, nyt menee sit seki niinku pitää.. Saa vaan nähä miten jännittää. Inssi varmaan suht helppo ku pikkukylällä ajan sen, ajotunneilla tullu tosi vähän huomautuksia: yhesti siitä ku auto oli pysähtyny suojatien eteen enkä pysähtyny ite (en toista samaa virhettä varmaankaa ku se on ainut paikka oikeestaan missä noin voi käydä) ja yhtä kolmiota en huomannut..
Sitten isompana poikana eli kevääksi 2011 sitten alle joku kusiainen luultavasti, tai sit joku matalaviritteinen about 650cc japsienska. Kivoja rakentelukohteita olis noi jälkimmäiset ainaki :)

Hevonen metukaks ja pyörä talliin =)
Ihme ääliöitä täällä. Atria maksaa 30snt kilo lihasta ja montako kiloa lihaa luulet hepasta saatavan?
Jos mä myyn sitä nyt vajaalla 7te:lla, niin miks luopuisin siitä alle parilla sadalla, jolla ei edes saa pyörää?

Ihme ääliöitä täällä. Atria maksaa 30snt kilo lihasta ja montako kiloa lihaa luulet hepasta saatavan?
Jos mä myyn sitä nyt vajaalla 7te:lla, niin miks luopuisin siitä alle parilla sadalla, jolla ei edes saa pyörää?
No vitsinä heitin, älä suutu :thumbs: Vaikka aika huono vitsi olikin :down:

No vitsinä heitin, älä suutu :thumbs: Vaikka aika huono vitsi olikin :down:
En mä jaksa enää suuttua noin vanhasta jutusta, jos se ois järkevää (eli siitä sais enemmän rahaa), niin tottakai mä tekisin niin. Ärsyttää toi arvostelukykyyn luottamattomuus.

Ja ettei mee ihan offtopiciks, niin eipä kyl käy kateeks niitä, jotka tällä kelillä joutuu ajamaan :eek: Tuollahan lähtee lentoon!

Justiin mahtava sää (Vaasassa) piti oikein käydä Raippiksessa sillan yli ja takas ku puhalsi niin mukavasti :dance:
Miks mä en tunne sua? Mä en kyl ikin ois menny Raippiksen sillalle tällä kelillä. Nythän toi on jo vähä laantunu, mut luulis et aiemmin on koko silta ollu kiinni!

Miks mä en tunne sua? Mä en kyl ikin ois menny Raippiksen sillalle tällä kelillä. Nythän toi on jo vähä laantunu, mut luulis et aiemmin on koko silta ollu kiinni!

Tuossa kolmen jälkeen kävin ajelemassa :dance:

Kyllä sä mut ehkä muistat :) siitä nyt on tosin muutama vuosi ku sut nähnyt viimeksi.

Buell_1125CR_f_3-4.jpg

Tollasen Buelin näin ratapäivillä ja täytyy kyllä sanoa että kelpais itsellekin, näkeekö ketään muu tuota kuvaa?

En halua vittuilla mitenkään mutta minulla on ollut moottoripyörä lähes parikymmentä vuotta ja pyöriä kymmenkunta mutten kertomaasi ongelmaan ole törmännyt. :wtf: Eräs Suzuki aikoinaan oli sellainen ettei paikallaan ollessa moottori sammuksissa ei aina saanut millään vapaata päälle. Ei muuten kuin laittamalla pyörä käyntiin uudestaan. Muuten ainoat ongelmat on muissa pyörissä ollut että kun yrittää laittaa ykkösen päälle vapaalta liian nopeasti kuuluu melkoinen rusahdus-ääni. Mutta kun pitää kytkimen pohjassa vaikka sekunnin ennenkuin polkaisee vaihteen sisään niin en ole juuri koskaan törmännyt siihen ettei vaihde olisi mennyt päälle. :eek: En tietenkään väitä etteikö tuollainen olisi mahdollista muttei vaan ole omalle kohdalle sattunut. :)
No ei mullakaan ole koskaan aikaisemmin kys. ongelmaa ole ollut, mutta nyt tänä kesänä on joutunut vaihtamaan vähän tottumuksia ton lainapyörän takia. Pyörällä ajettu n. 60t ja epäilen, että vaihteistoöljyä ei ole vaihdettu kuin kerran(se ainoa merkintä mikä löytyy huoltokirjasta 12t kohdalta). Välivapaitakin löytyy huikea määrä.

No ei mullakaan ole koskaan aikaisemmin kys. ongelmaa ole ollut, mutta nyt tänä kesänä on joutunut vaihtamaan vähän tottumuksia ton lainapyörän takia. Pyörällä ajettu n. 60t ja epäilen, että vaihteistoöljyä ei ole vaihdettu kuin kerran(se ainoa merkintä mikä löytyy huoltokirjasta 12t kohdalta). Välivapaitakin löytyy huikea määrä.

Onko kyseessä HD? Japseissa ei juurikaan vaihteistoöljyä ole. :)

Buell on kyllä aina ulkonäköarvostelun yläpuolella. Erikoisia ja hienoja pelejä kaikki, tekniikkaa nyt voi haukkua sitten enemmänkin :D

Back
Ylös Bottom