Moottoripyörä?

http://www.nettimoto.com/644638 Toi ois niin perkeleen hieno et jos on vielä keväällä niin on oston paikka.. Mitäs porukka veikkaa et meneekö vielä seuraavat huolettomat 20tkm? Ite en oo niin ammattilainen et osaisin lähtee fiksailee :P moposta 2h värkkäilyn jälkeen sain öljyt vaihdettua :D se kesti pari viikkoa et sain tulpan vaihdettua,kaikkee kokeilin ennenkun mä sain kuulla sellasesta härpäkkeestä kun tulppa-avain
Ompa kyllä komee teevee, ja niin on muijakin :) Tuossahan on tuo ilmajäähdytteinen matalaviritteinen (=hidas ku mikä, autokoulun YBR:llä jossa on sama kone nii en loivassa ylämäessä saanut kelattua mittariin edes 80, kaveri oli saanu parhaimmillaan 95) ikiliikkujakone, kyllä sillä ilman remppoja menee vielä se toiset 20tkm ellei mitään odottamatonta tapahdu. Tulpan vaihtoa tarvittaessa ja pidät hyvät öljyt koneessa ja vaihtelet niitä tarpeeksi usein. Ja jos tuo lasahtaa (epätodennäköistä) nii tuohon saa halvalla 250cc koneita jotka käy suurinpiirtein heittämällä paikalleen ;)

jamppax, mikäs "romu" sulla on myynnis?

Mä en löydä mieleistä pyörää millään! Kaikki kivat on jossain 1000000 kilometrin päässä :eek: Kaveri sano, et ei siit saa tehä ongelmaa, vaan pitäs mennä hakee rohkeesti kauempaaki, jos on kiva. Siin on vaa se, et jos siin onki jotai sanomista ja sit oot ajanu sen 700km turhaan ja ois viel takaspäin edessä sama, niin kyllähän se nyt vituttaa :D
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?vifAdCount=1&vifNav=Y&id_bike=822256&show=block&status=F&id_make=80&id_model=2780&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=block@status=F@id_make=80@id_model=2780

Tollanen pikku riumppi sinäänsä ihan siisti peli mutta tekee mieli vähän lisää voimaa ja onhan 3 kesää nyt aivan liikaa samalla pyörällä :D

Onkos kellään kokemusta noista esim. Stormin myymistä suht halvoista RPM-merkkisistä ajohousuista? Entä noista Motonetissa olevista? Alle 100e hintaluokan housut siis kyseessä.

http://www.nettimoto.com/644638 Toi ois niin perkeleen hieno et jos on vielä keväällä niin on oston paikka.. Mitäs porukka veikkaa et meneekö vielä seuraavat huolettomat 20tkm? Ite en oo niin ammattilainen et osaisin lähtee fiksailee :P moposta 2h värkkäilyn jälkeen sain öljyt vaihdettua :D se kesti pari viikkoa et sain tulpan vaihdettua,kaikkee kokeilin ennenkun mä sain kuulla sellasesta härpäkkeestä kun tulppa-avain
Nelarihan se on, niin ainakin pariaatteessa pitäisi olla 2-tahtia kestävämpi. Saahan senkin toki suht helposti paskaksi jos ei osaa ajaa. 20t kuitenkin ajettu, niin voihan siinä olla vaikka mitä piilevää vikaa, toisaalta se saattaa olla uutta vastaavakin, mahdoton sanoa näkemättä/kuulematta. Kunnollinen koeajo kannattaa ainakin suorittaa ja jos saat jonkun pyöristä tietävän mukaan katsomaan, niin ei varmaan haittaisi. Reiluun kolmeen tonniin saat uuden piikin 2 vuoden takuulla.

Noniin, nyt on pyörän hinnat niin alhaalla että olisi pyörän hankinta edessä.. Iski vain pieni vallinnan vaikeus. Vaihtoehtoja olis Yamaha XJR1200, Suzuki Bandit 600, kawasaki ZR 750, eli ihan sellanen perus pyörä hakusessa. Ainoo mitä noista oon koittanu on XJR, mutta jos jollain on kokemusta noista kahesta muusta, niin saa kertoa.

:dance2:

Noniin, nyt on pyörän hinnat niin alhaalla että olisi pyörän hankinta edessä.. Iski vain pieni vallinnan vaikeus. Vaihtoehtoja olis Yamaha XJR1200, Suzuki Bandit 600, kawasaki ZR 750, eli ihan sellanen perus pyörä hakusessa. Ainoo mitä noista oon koittanu on XJR, mutta jos jollain on kokemusta noista kahesta muusta, niin saa kertoa.

:dance2:

Ei ainakaan pikku bandiittia, kerran olen ajanut ja ei herran jestas. Yleensä pyörässä on edes joku positiivinen asia mutta tuosta en kyllä löytänyt parhaalla tahdollakaan mitään kehuttavaa. Kaippa se voi olla halpa pitää tai jotain toisarvoista mitä ei ajatella kun pyörä ostetaan :D

Piikkinen CBR lähti ja tilalle tuli 13t km ajettu Kawasaki ER-6n. Väliä piti maksaa 3000euroa. Minkälainen ER-6 on ensimmäiseksi "isoksi" pyöräksi?

ps. Mielestäni aika edullinen diili :kippis1:

Piikkinen CBR lähti ja tilalle tuli 13t km ajettu Kawasaki ER-6n. Väliä piti maksaa 3000euroa. Minkälainen ER-6 on ensimmäiseksi "isoksi" pyöräksi?

ps. Mielestäni aika edullinen diili :kippis1:

Kortti tuli ajettua tollasella ER-6n:llä, eikä siitä oikein mitään pahaa jääny mieleen...

Ehkä jotenkin kiikkerän oloinen ja aivan varmasti tehot loppuu pian kesken :D

Onkos kellään kokemusta noista esim. Stormin myymistä suht halvoista RPM-merkkisistä ajohousuista? Entä noista Motonetissa olevista? Alle 100e hintaluokan housut siis kyseessä.
Tänään kävin Motonetissä katsomassa ja kokeilemassa noita ajokamppeita ja voin kyllä sanoa että jos halvalla haluaa ajokamppeet saada nii kannattaa käydä Motonetin suunnalla. Monenlaista löytyy, esim. kypäriä hintaluokassa max. 220e (keveys oli positiivinen yllätys halvemmissakkin malleissa), monenlaisia hanskoja, takkeja ja housuja. Kokeilin paria takkia, tuntu kyllä tosi hyviltä ja oli vielä sikahalpoja (99e). Parhaiten istu päälle niistä mitä oon ikinä kokeillu. Tekstiilitakkeja siis ja suojat on. Tosi jämäkän tuntusia ja olkasuojat istu tällaselle kynikselle hyvin paikalleen.. Tekis mieli ostaa tollanen halpa kangastakki tuon nahkatakin kaveriksi mut ei taida raaskia, ku pitäs vielä housut, hanskat, kypärälakki ja umpipotta ostaa.. Stormin takkeja ja housuja vois käydä kans joskus kattomassa.

Motonetin kypärät on muovisia ja sopii hyvin skootterilla ajeluun...

Tekstiilejä siel on kyl ollu ihan kivoja ja hyviä, mut hanskat oli tehty läskikämmenisille, lyhytsormisille :eek:

Kun suunnittelee noita halpoja kangaskuteita niin kannattaa huomioida että suuri osa niistä ei ole CE-hyväksyttyjä moottoripyörä käyttöön. Mp-puvun kun tulisi kestää joku x määrä sekuntteja hankausta mikä jää kangaspuvulta haaveeksi jos ei ole stratekisissa paikoissa vahvemmin tavaraa kuin se yks kerros corduraa. Tietenkin farkkuja parempia nuokin ovat mutta jos yli satasesta kaatuu ja housuista kuluu perse kahdessa sekunnissa puhki niin ei paljoa naurata :D

Motonetin kypärät on muovisia ja sopii hyvin skootterilla ajeluun...

Tekstiilejä siel on kyl ollu ihan kivoja ja hyviä, mut hanskat oli tehty läskikämmenisille, lyhytsormisille :eek:
Niin ne max 120e potat näytti olevan just semmosia mopokypäriä mut se kallis ainaki vaikutti ihan hyvältä.. Hanskat sopi ainaki mulle ihan hyvin, kaippa sit olen läskikämmeninen ja lyhytsorminen :D Luultavasti sieltä tulee ostettua hanskat, housut ja kypärähuppu, ellei sit Stormin kamat vakuuta enemmän. Kypärää kyllä luultavasti kattelen jostaki muualta ku ne halvat vaikutti just halvoilta ja se kallein malli taas liian hintava mulle.. Ja takki taitaa jäädä ostamatta, saa tuo nahkarotsi riittää. Istu kyllä vaan tosi hyvin ja näytti hyvältä se yks takki :kuola: Mut ei taida köyhällä olla varaa toiseen...

Ei kukaan osais suositella hyvää ja kevyttä kypärää, mahdollisimman halpaa? Hieno ulkonäkö olis kans plussaa, monet halpikset ei oo kovin hienoja :D Umpipottaa siis, crossipotta löytyy jo ja näillä näkymin tulee kyykky talliin ens kuussa..

Ei kukaan osais suositella hyvää ja kevyttä kypärää, mahdollisimman halpaa? Hieno ulkonäkö olis kans plussaa, monet halpikset ei oo kovin hienoja :D Umpipottaa siis, crossipotta löytyy jo ja näillä näkymin tulee kyykky talliin ens kuussa..

no hyvää ja halpaa on vaikee löytää, mutta käsittääkseni KBC:n kypärissä ei joudu nimestä maksamaan hirveesti. Itse ostin puoltoista vuotta sitten VR-1 ajokortin ajamista varten, kun viittiny crossipotalla ajaa. Tuntuu päässä mukavalta ja on hiljanen. Sillon en vielä ollu varma hommaanko katupyörää ollenkaan, niin en raaskinut ostaa mitään yli puolen tonnin shoeita :D

VR-1 kuori FIBRE COMP® kuituseos ja sisusta duralax -kuitua.
VR-2 kuori Tri-Composite Aramid Epoxy ja sisusta hydrofil -kuitua.

Sepäs sattui, juuri KBC VR1 on käynyt mielessä :) Yleisesti ottaen sikahienoja nuo KBC:n kypärät eikä varmaan huonojakaan.. VR1 on Sparewheelissa tarjouksessa 119e, sellasta vois kyllä käydä kokeilemassa liikkeessä kunhan seuraavan kerran Ouluun eksyn.. Normaalisti 229 mikä on mulle kyllä liikaa. Toinen olis tuo KBC TK-8, 159e ja sekin aika hieno.. KBC Force RR olis ulkonäöltään lähellä täydellistä mutta sekin jo vähän liian hintava, 219e.

Ompa kyllä komee teevee, ja niin on muijakin :) Tuossahan on tuo ilmajäähdytteinen matalaviritteinen (=hidas ku mikä, autokoulun YBR:llä jossa on sama kone nii en loivassa ylämäessä saanut kelattua mittariin edes 80, kaveri oli saanu parhaimmillaan 95) ikiliikkujakone, kyllä sillä ilman remppoja menee vielä se toiset 20tkm ellei mitään odottamatonta tapahdu. Tulpan vaihtoa tarvittaessa ja pidät hyvät öljyt koneessa ja vaihtelet niitä tarpeeksi usein. Ja jos tuo lasahtaa (epätodennäköistä) nii tuohon saa halvalla 250cc koneita jotka käy suurinpiirtein heittämällä paikalleen ;)
Mun mielestä toi ois aika :puntti: masiina.. kulkee omistajan mukaan 128+ .... Tosin saattaa miliisit tykkää pahaa tosta putkesta? siis mullehhan ei käy se enää päinsä et vauhti hyytyy täydellisesti ylämäes ( lue: ykkösellä kaikki ylämäet tän kesän.. kulkee 15km/h ;) me love pbr :haart:) Jos toi nyt leikkais kiinni kun on 18v niin kyllä se 250 pytty löytyis aika nopee tosta:D Mulla vaan on paha et se toinen 20tkm tulee kyllä ennen kun täytän 18 jos ton ostan keväällä.. minkä hyvän piikin saa muka 3000eurolla uutena? cbr ois muuten hieno vaihtoehto mut nyt salilla huutaa ranteet leipää etten kyllä hetkeen osta taminetta joka lyö kaiken ranteille.. Kyllähän mä ostaisin ison ja hienon ja kalliin jos mun palkka ois yli 450e/kk - verot...:hyvä: ja piikki kortti ois maksettu .. rahotus ois vaihtoehto jos joku antais lainaa.. ei pankit anna eika ymmärrä.. Tossa marraskuussa vaan edestakas matkat duuniin lähes tuplaantuu (nyt 20km, kohta 40km edestakas) ja mopolla kestä YLI tunnin :D Vihdin tien kävelytiet on vielä ihanan ylämäki painotteisia..

E: mä oon ollu tässä 15 vuotta sitä mieltä et mopon jälkeen ei kyllä yhtään pyörää joka ei oo kyykky (pbr kyllä hornetista mallinnettu melkeimpä mini versio, no ei nyt sentään mut kiinalaisten yritys) nyt vähän yli vuoden oon ollu sitä mieltä et noi supermoto/offroad / pallorenkaat on aika kivoi, onhan noi kyykytkin mutta ajomukavuus kuitenkin parempi tossa TWssä kun kyykyssä... ja mettässä ajelu ei saa olla täysin suljettu vaihtoehto :P )

Sepäs sattui, juuri KBC VR1 on käynyt mielessä :) Yleisesti ottaen sikahienoja nuo KBC:n kypärät eikä varmaan huonojakaan.. VR1 on Sparewheelissa tarjouksessa 119e, sellasta vois kyllä käydä kokeilemassa liikkeessä kunhan seuraavan kerran Ouluun eksyn.. Normaalisti 229 mikä on mulle kyllä liikaa. Toinen olis tuo KBC TK-8, 159e ja sekin aika hieno.. KBC Force RR olis ulkonäöltään lähellä täydellistä mutta sekin jo vähän liian hintava, 219e.

Ostin pari vuotta sitten kbc vr-x1. Hintalappu oli noin 250€, mutta ostin lokakuun lopulla niin sai 150€:lla, eli nyt kun kausi on lopuillaan niin rohkeasti tinkaamaan !

Quanistako ei tule pamppers tyttöä :D Varo, sitten et kuulu niihin "oikeisiin motoristeihin" vaan olet alamaailman sakkia välittömästi kukkahatun silmin :evil:
No en tiedä vielä tuleeko, opinko koskaan mitään :D
Toivottavasti...

Back
Ylös Bottom