Moottoripyörä?

Nahkapuku houkuttaa. Perstuntumalta heittäsin, että ulkomailta saa näitäkin halvemmalla. Onko kellään heittää mistä kannattaa tilata? Kiits!

EDIT: Toki kotimaakin käy jos joku tietää mistä löytää kuuluisan "halvan ja hyvän" :)

www.mlol.de "ylivuotisia" usein edukkaasti.

www.motocard.com tuurilla jälleen hyviä aleja joskus

edit:kannattaa kyllä käydä suomessa ainakin kokeilemassa minkä merkin vermeet sopii omaan kroppaan..
 
Nahkapuku houkuttaa. Perstuntumalta heittäsin, että ulkomailta saa näitäkin halvemmalla. Onko kellään heittää mistä kannattaa tilata? Kiits!

EDIT: Toki kotimaakin käy jos joku tietää mistä löytää kuuluisan "halvan ja hyvän" :)

Ite ostin DAiNESE steel 2-osasen stormilta...

Mutta OnlyFast motorsport Tammelassa myy sweepin nahkoja erittäin asialliseen hintaan :rock:
 
Kokeilin tossa joku päivä sitten laittaa ketjuihin öljyä perus ketjurasvan sijasta ja en taida enää kyllä ketjurasvaa käyttää. Ei sotkeentunu vanne ollenkaan niin ku rasvan kanssa ja pienet roiskeet lähti helposti pois. Samoin äkkisältään näyttää, että alko ketjut puhdistumaanki kun rasvan kanssa niihin kerty aikamoinen paskakerros.
 
Nahkapuku houkuttaa. Perstuntumalta heittäsin, että ulkomailta saa näitäkin halvemmalla. Onko kellään heittää mistä kannattaa tilata? Kiits!

EDIT: Toki kotimaakin käy jos joku tietää mistä löytää kuuluisan "halvan ja hyvän" :)

Ei aavistustakaan, mistä sais halvan ja hyvän, mutta mulla olis ylimääräsenä halpa ja paska :)

Tai ei varsinaisesti paska, mutta erittäin katu-uskottava.
 
Kokeilin tossa joku päivä sitten laittaa ketjuihin öljyä perus ketjurasvan sijasta ja en taida enää kyllä ketjurasvaa käyttää. Ei sotkeentunu vanne ollenkaan niin ku rasvan kanssa ja pienet roiskeet lähti helposti pois. Samoin äkkisältään näyttää, että alko ketjut puhdistumaanki kun rasvan kanssa niihin kerty aikamoinen paskakerros.
Mä käytän auton ylijäämä vaihteistoöljyjä. Hammasharjalla levitän ja liinalla pyyhin ylimääräiset pois. Ketjut pysyy puhtaina eikä kerää hiekkaa tai pölyä. Vähän tiheämpi voiteluväli tosin kuin ketjurasvoilla.
 
Mä käytän auton ylijäämä vaihteistoöljyjä. Hammasharjalla levitän ja liinalla pyyhin ylimääräiset pois. Ketjut pysyy puhtaina eikä kerää hiekkaa tai pölyä. Vähän tiheämpi voiteluväli tosin kuin ketjurasvoilla.

Jotain vaihteistoöljyä oli juu itelläki. Täytyykin tota hammasharjaa kokeilla seuraavaks ku tippakannulla oli vähän hankalaa saada mitenkää tasasesti :D
 
Pari viikkoa sitten tuli myytyä vanha kuussatku pois ja tilalle pärähti iso bandiitti -02! :rock:



Nyt tosin on jo vaihtunut vilkut ja etumaskin tilalle tullut kromiset pyöreät tuplavalot. Tarkoitus olisi myös vaihtaa tanko + tankopainot sekä mahdollisesti asentaa samalla kahvanlämmittimet. Tällaiset Koson mittarit on myöskin jo tilauksessa: http://www.youtube.com/watch?v=lNCTJvOk8fM

edit: postissa tuli tänään muuten vaihdenäyttö: http://www.newtacho.de/index.php?navi=ganganzeige
 
Itsekö ajoit Busalla? Et tainnut ihan äärirajoilla ajaa?

Kuinka tollanen isopyörä yleensä soveltuu rata-ajoon?

Itse busalla rauhallista kurvailua hitaassa ryhmässä (vaikka rengas näyttää siltä, että olisi menty oikeasti lujaakin), ei ole kiinnostusta löytää, eikä varsinkaan ylittää äärirajaa, niiden löytäminen on yleensä melko kallista. Kertaakaan en tainnut kaasua kääntää täysin auki. Ei mitään järkeä, ei tuosta yksikään (tai ainakaan kovinkaan moni) pyörä suoralla ohi mene, mutta mutkissa tulee takkiin reilusti. Körötellään siis suorat rauhassa, että mutkissa nopeammat pääsee ohi ja yritetään pysyä kyydissä mutkissa.

Eikä tuo parisataa kaakkinen, reilut 250 kiloinen ole todellakaan mikään optimi rata-ajoon. Kyllä jotku osaavat ajaa sillä aika kovaa rataakin, mutta minä ajan kovaa vain suoraan. :) Melkoisella varmuudella tekisin paremmat kierrosajat kuussatasella.
 
Itse busalla rauhallista kurvailua hitaassa ryhmässä (vaikka rengas näyttää siltä, että olisi menty oikeasti lujaakin), ei ole kiinnostusta löytää, eikä varsinkaan ylittää äärirajaa, niiden löytäminen on yleensä melko kallista. Kertaakaan en tainnut kaasua kääntää täysin auki. Ei mitään järkeä, ei tuosta yksikään (tai ainakaan kovinkaan moni) pyörä suoralla ohi mene, mutta mutkissa tulee takkiin reilusti. Körötellään siis suorat rauhassa, että mutkissa nopeammat pääsee ohi ja yritetään pysyä kyydissä mutkissa.

Eikä tuo parisataa kaakkinen, reilut 250 kiloinen ole todellakaan mikään optimi rata-ajoon. Kyllä jotku osaavat ajaa sillä aika kovaa rataakin, mutta minä ajan kovaa vain suoraan. :) Melkoisella varmuudella tekisin paremmat kierrosajat kuussatasella.


Toivottavasti itselläkin pysyis järki päässä ku lähtee radalle eikä yritä ajaa kovempaa mitä on järkevää ja mihin pystyy. Ehkä jo ens viikolla sitten testaamaan.
 
Toivottavasti itselläkin pysyis järki päässä ku lähtee radalle eikä yritä ajaa kovempaa mitä on järkevää ja mihin pystyy. Ehkä jo ens viikolla sitten testaamaan.

Aina viisaammat sanonu, että siinä vaiheessa kun tuntuu että "tämähän alkaa sujua" on syytä kurvata varikolle tai rytisee.
 
Kävin itsekin eilen eka kertaa radalla. Hyvää menoa ja huomaa omat rajansa. Ajo sinällään sujui mainiosti omasta mielestäni - vedin ahvenistoa ympäri käyttäen vain yhtä vaihdetta (2-3 riippuen kierroksesta). Jo sillä vauhtia riitti minulle.

Päivän ainoa virhe tuli kun oli kaveri matkassa joka halusi kokeilla pyörää. Toinen kierros ja ulos kun taisi omat rajat löytyä nopeaan :). Onneksi ei kaatunut, törmäsi vain hiekkapenkkaan hitaahkolla vauhdilla. Seurauksena naarmuuntunut sivukate sekä moottorin kansi.
 
Äsken ku ajoin motarilla niin kierroksia oli 13 000, ja nopeutta 125 niin tuntu ihan ku kone ei olis saanu tarpeeks bensaa, kierrokset alko laskemaan johonkin 11 000 ku piti kaasua pohjassa. käy varmaan vähän laihalla ?
 
Äsken ku ajoin motarilla niin kierroksia oli 13 000, ja nopeutta 125 niin tuntu ihan ku kone ei olis saanu tarpeeks bensaa, kierrokset alko laskemaan johonkin 11 000 ku piti kaasua pohjassa. käy varmaan vähän laihalla ?
Mikä pyörä? Joku bensasuodatin tukossa, tankin huohotinputki kurtussa, bensaletkut tukossa/kurtussa, kaasarissa roska, bensapumpussa(jos on) häikkää. Jos pyörä muuten toimii kuten pitää, niin ei se seos silloin väärin ole säädetty vaan mylly ei vaan syystä tai toisesta saa tarpeeksi bensaa kun pidemmän aikaa korkeilla kierroksilla vinguttaa. Viittaisi vahvasti välille kaasutin-bensatankki tuo, mikäli vähän aikaa toimi ok, mutta (kohokammion tyhjennyttyä) alkoi oireilemaan.
 
Äsken kyllä siis vaihdoin putkistoa tohon, vois selittyä sillä..
Mutta jos pyörä toimi ennen tuota "hyytymistä" ihan ok (niin ainakin ymmärsin), niin ei se silloin mistään väärästä seoksesta ole kiinni. "Booaako" jos vapaalla vedät kaasun nopeasti auki?
 
Mutta jos pyörä toimi ennen tuota "hyytymistä" ihan ok (niin ainakin ymmärsin), niin ei se silloin mistään väärästä seoksesta ole kiinni. "Booaako" jos vapaalla vedät kaasun nopeasti auki?

Vähän saattaa röpeltää jos kylmänä vetää kaasun auki nopeasti mutta muuten ei mitään.. ajattelin vain että kun sliparin laitoin kiinni niin kone saa enemmän ilmaa ja seos saattais laihentua ?
 
Back
Ylös Bottom