Moottoripyörä?

Oli.

mappana: radalle vaan, sen jälkeen "mutkatiet" lähinnä haukotuttavat. :whip:

Pitänee tyytyä noihin "mutkapätkiin", koska semmonen kutina persiissä et muuten napsahtaa laina alle ja uus pyörä talliin. Jonka jälkeen luonnollisesti velka päällä ja makaroonikuuri siten myös :D

Perkele kyllä itseäkin on ruvennut tuo rata-ajo kiinnostamaan. Millainen aika olis ok ekan kesän kuskille kuussatasella Hornetilla Botnia Ringillä? Ja tosiaan pian 2kk ollut kortti ja pärrä melkein saman, sitä ennen joskus 10 vuotta sitten ollut kaksipyöräinen eli mopo.

Saa olla aika hyvä ekaa vuotta kurvaileva, että edes kehtaa kellottaa ekan ratasession aikoja. Pystyssä jos pysyt, muistat radan ja vähän opit jarrupaikkoja niin voi olla jo suht tyytyväinen. Sitten kun alkaa tulla luottamusta itseen ja omaan pärrään, niin pakkaat kamat ja lähdet nopiasti kotiin. Aika monen aloittelijan olen nähnyt vetävän näyttävät highsiderit, just sen jälkeen kun on varikolla kehunut, että "alkaa pikku hiljaa sujumaan".

Jep, silloin kun tuntuu että osaankin tämän, niin silloin napsahtaa. Sama kun on itse kikkailemassa ja keulimistreeniä vetää ja alkaa sujumaan, niin ei muuta kuin taukoa.

No joo pitää muistaa ottaa iisisti :) Niinhän se yleensä menee monessakin asiassa että heti ku tuntuu että nyt hallitsen niin sitten käy huonosti :(

Missäs se on nyt? Radalle.com sivuja päivitetään justiin.

Mitäs maksaa että saa muutamia kierroksia siellä ajella? Onko siinä jotain ajo/turvallisuus koulusta?

Kele:curs: kauan voi mennä tilata muutama osa maahantuojalta ? ollut pyörä huollossa ja niillä osat tilauksessa neljättä viikkoa..

No niinhän siinä pääsi käymään, että meni vanha SV 650 vaihtoon. Pari kuvaa uudesta pyörästä. On kyllä aivan sairaan makee laite tuo CBR 600 RR. Ajo-ominaisuudet kohillaan ja soundit myös :D

Höh, mulla olisi ollut vastaava myynnissä, eri värityksellä tosin. Paljon maksoit?vm,km?

Höh, mulla olisi ollut vastaava myynnissä, eri värityksellä tosin. Paljon maksoit?vm,km?

No omaan 2002 SV650 S:ään, jolla oli ajettu 50tkm piti laittaa 4900 € välirahaa. Cebari on -05 mallia, otettu käyttöön 2006 vuoden puolella ja sillä on ajettu vasta 9tkm, joten omasta mielestäni ainakin tein ihan hyvät kaupat. :)

Missäs se on nyt? Radalle.com sivuja päivitetään justiin.

Mitäs maksaa että saa muutamia kierroksia siellä ajella? Onko siinä jotain ajo/turvallisuus koulusta?

Motoparkissa on kinkerit, ja tais olla ennakko lippu 42€. Ja radalle.comin ajothan on siitä "vaarallisia" että ajetaan driftaaja jannujen kanssa vuorotellen-> eli välillä on multaa radalla ja reilusti.

EI helvetti mikä autotalli:hyper::hyper: Ducateja:haart: (ja formula ja hävittäjä:wtf::dance:)
attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

video

Enemmän minun mieleen kuin Jay Lenon jenkkilussu kokoelma!

Mopoilijan puuhanurkassa tänään. Thyyning verkot katteiden reikiin.

0. Osta verkkoa, esim biiilteema, 11,90e/levy.
full

1. Irrota katteet.

2. Paikallista reiät.
full

3. Leikkaa verkko.
full

4. Runttaa muotoon.
full

5. Sikaflex
full

6. Toivo parasta.
full

Oh-hoh, sainpa viimein kettinkejä kiristeltyä...

Eilen kävi joku heppu kattomassa myynnissä olevaa nahkapukua.
Mä kuvittelin, että ihan normi katuajoon "katu-uskottavia" nahka-asuja ostavat ihmiset olis vaan urbaanilegendaa :eek:

Eipä siinä, puku ei kelvannut, joten lupasin kuluttaa uuden puvun, jos menee sellaisen ostamaan :D

Perstaina pitäis täräyttää Mikkeliin näillä näkymin. Takanen sai hyvää viikonloppuna ja eilen vasta tilasin uuden, toivotaa ettei dunlop sula alle. Pitänee Shinkoa kokeilla että jos se olis kovaseoksinen niin vois alkaa burnistelee enemmänki :rock:

Perstaina pitäis täräyttää Mikkeliin näillä näkymin. Takanen sai hyvää viikonloppuna ja eilen vasta tilasin uuden, toivotaa ettei dunlop sula alle. Pitänee Shinkoa kokeilla että jos se olis kovaseoksinen niin vois alkaa burnistelee enemmänki :rock:

Osta ratakuskeilta käytettyjä renkuloita ja vaihda gummit ite :rock:

Pitoa aivan perkeleesti ja halpaakin vielä.

Osta ratakuskeilta käytettyjä renkuloita ja vaihda gummit ite :rock:

Pitoa aivan perkeleesti ja halpaakin vielä.
Kävin minä 4 takarinkulaa hakemassa tuolta kulmilta ;) Pintaa oli vaikka kuinka, mutta ei viiti alkaa naarmuttaa vanteita sen takia että ite vaihtaa, menee mielenterveys.. Siinä ku yrittää vielä tasapainottaa sen niin terve vaa..

Nahkapuku houkuttaa. Perstuntumalta heittäsin, että ulkomailta saa näitäkin halvemmalla. Onko kellään heittää mistä kannattaa tilata? Kiits!

EDIT: Toki kotimaakin käy jos joku tietää mistä löytää kuuluisan "halvan ja hyvän" :)

Back
Ylös Bottom