Moottoripyörä?

Juu ei ollut ei.. JoAT kans sitten seuraavalla kerralla ajamaan.. :whip:
Joo laitetaan harkitaan. Ens kesänä viimeistään. Pitää vähän totutella pyörään ennenkuin viitsii tulla "lähettelemään" sinne suoralle. :)

Täytyy sanoa, että oli kyllä tiukkoja vehkeitä jengillä ja kovaa kulkivat. :hyper:

Millases kondikses sun vanha leipuri oli? millast väli rahaa joutu maksaa tos kaupas?? oliks mitää vikoi sähkön kans tos susses, aika paljo niist aina tulee kritikkii?
Hyvässä kunnossa oli ja kaikki sähköt pelasi ihan normaalisti. Ei mitään valittamista ollut. No okei, toinen etuvilkku hajos just ennen pyörän vaihtoa. Se tosin oli ledivilkku, joten ei mee Suzukin alkuperäisosien "piikkiin." :)

Gixxer oli ajettu 18 000 km ja sain ihan markkinahinnan vaihdossa. Voit kattoa esim. Nettimotosta sen markkinahinnan. ;) Täysin tyytyväinen siis olen.
Itse itseäni lainaten. :) Tässä vielä linkki postiin toisessa threadissa, jossa on yksi kuva. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1922084&postcount=17

Mä oonkin saanut paijaa JoATin kixeriä <3

Joo laitetaan harkitaan. Ens kesänä viimeistään. Pitää vähän totutella pyörään ennenkuin viitsii tulla "lähettelemään" sinne suoralle. :)

Siinähän sitä tottuu, kun vääntää hana pohjassa menemään.. :evil:

Vain yksi mielipide, mutta mä olisin pitänyt ton Gixxerin. :D

Niin, sen takii et mä oon koskenu siihen!

Ei vaan. Mun täytyy olla rehellinen ja sanoa, että oisin myös pitänyt gixurellin, koska busa on niin kömpelö ja raskas, eikä Suomessa edes saa ajaa niin kovaa, että hitaasta kiihdytyksestä huippuvauhtiin vois nauttia.. :rolleyes:

Toivottavasti JoAT ei nyt suutu mulle :whip:

Ei vaan. Mun täytyy olla rehellinen ja sanoa, että oisin myös pitänyt gixurellin, koska busa on niin kömpelö ja raskas, eikä Suomessa edes saa ajaa niin kovaa, että hitaasta kiihdytyksestä huippuvauhtiin vois nauttia.. :rolleyes:

Ei Busa ole niin kömpelö ja raskas, miltä se kenties näyttää... Ehkä vaatii kuskilta hieman enemmän voimaa, mutta sitähän pakkislaisilla pitäisi olla.

ja mitä tuolla HITAALLA kiihdytyksellä tarkoitat?

No myönnettäköön, että makuasioitahan nämä ovat, eikä tonnisessakaan mitään vikaa ole!

Onko prätkällä vaikeaa ajaa hiljaa? Liikenteessä näkee meinaan hirveästi näitä, jotka leikkii katurakettia. Eli onko kaupungissa prätkällä ajo tuskaa?

Onko prätkällä vaikeaa ajaa hiljaa? Liikenteessä näkee meinaan hirveästi näitä, jotka leikkii katurakettia. Eli onko kaupungissa prätkällä ajo tuskaa?

Riippuu pyörästä. Joillakin pyörillä on vaikea ajaa kaupungissa/hiljaa, joillakin ei.

No vittu ei millään pyörällä ole vaikea ajaa sallittujen nopeuksien mukaan. Kuskeilla taas voi olla vaikeuksia.

Itseasiassa mulla oli helvetin vaikea ajaa -08 6R kawaa, erityten kaupungissa, harvinaisen v-mäisen ajoasennon vuoksi.

Mutta totta juttusi on. Kyllä se rajoituksissa pysymisen vaikeus on kuskin eikä pyörän ongelma.

No onhan se nyt aivan varma että kilokyykyillä nopeuden kurissa pitäminen on vaikeampaa kuin kunnon homosohvilla mallia Yamaha Wildstar jne. Wildstarilla ei yksinkertaisesti uskalla ajaa lujaa, kun taas kilokyykyt on tehty siihen.

Toki pitkämieliset voi ajaa rajoitusten mukaan millä vain, mutta kun puhutaan keskivertoihmisestä niin tilanne muuttuu.

Vain yksi mielipide, mutta mä olisin pitänyt ton Gixxerin. :D
Makuasia sano Musti ku palleja nuoli. :piis:

En suutu. :) Busaan tykästyin heti, kun selkään nousin. Ajoasento on parempi suht pitkälle äijälle ja tykkään sen pyörän tietynlaisesta "massiivisuudesta." Se on jotenkin massiivinen olematta kuitenkaan liian iso. Hidaskaan se tosiaan ei ole. Tossa sä oot vähän väärässä. ;)

Käsittääkseni pitkän etuhaarukan omaavilla choppereilla voi olla hyvinkin hankala ajaa hitaasti. Tasapainon kanssa taitaa tulla ongelmia. Muuten en usko hitaasti ajamisen olevan vaikeeta. Tosin TJJ:n pointti huonosta ajoasennosta pitää kyllä paikkansa. Itselläni ei ainakaan ole ongelmaa ajaa rajoitusten mukaan.

Hitaasti ajaminen on vaikeaa (tai pikemminkin haastavaa), siitähän järjestetään kilpailujakin!

Mutta nopeusrajoitusten mukaan ajaminen ei ole vaikeaa, itse en ainakaan halu asettaa muita (ja itseäni) riskille alttiiksi kaahailemalla kaupungissa.

EDIT: Ja Busa keskusteluun täytyy vielä todeta, että vääntö on jotain aivan käsittämätöntä! Ja kaksi päällä ajaessa vääntöä oppii arvostamaan; busalla kyytiläistä tuskin huomaakaan:)

ja tykkään sen pyörän tietynlaisesta "massiivisuudesta." Se on jotenkin massiivinen olematta kuitenkaan liian iso. Hidaskaan se tosiaan ei ole.

Tässä täytyy olla samaa mieltä. Kun tässä on muita pyöriä busan jälkeen kokeillut, on tuntunut että alla on lähinnä moposkootteri, juurikin siis fyysisen koon puolesta. Voimasta, kiihtyvyyksistä tms ei sitten tarvikkaan puhua, kaikki sen tietää.. :)

Monessa suhteessa Busa on täydellinen "kompromissi" pyörä. Samalla pyörällä kun pystyy ajamaan täysin ongelmitta kaupungissa, motarilla, tuhansien kilometrien matkoja, lentokentällä huippunopeuksia, rääkreising pätkällä ja vielä kohtalaisen hyvin jopa radalla...

Tässä täytyy olla samaa mieltä. Kun tässä on muita pyöriä busan jälkeen kokeillut, on tuntunut että alla on lähinnä moposkootteri, juurikin siis fyysisen koon puolesta. Voimasta, kiihtyvyyksistä tms ei sitten tarvikkaan puhua, kaikki sen tietää.. :)

Monessa suhteessa Busa on täydellinen "kompromissi" pyörä. Samalla pyörällä kun pystyy ajamaan täysin ongelmitta kaupungissa, motarilla, tuhansien kilometrien matkoja, lentokentällä huippunopeuksia, rääkreising pätkällä ja vielä kohtalaisen hyvin jopa radalla...
Aamen. Kyllä noi muut ymmärtää sitten, kun ne testaa Busaa muutaman kymmenen kilsan verran. :kippis1:

Back
Ylös Bottom