- Liittynyt
- 27.1.2004
- Viestejä
- 2 590
Ei se ollu "muovilehmän" alkuperäinen osa. :piis:semmosia ne muovilehmät on![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se ollu "muovilehmän" alkuperäinen osa. :piis:semmosia ne muovilehmät on![]()
Ei se ollu "muovilehmän" alkuperäinen osa. :piis:
Joo laitetaan harkitaan. Ens kesänä viimeistään. Pitää vähän totutella pyörään ennenkuin viitsii tulla "lähettelemään" sinne suoralle.Juu ei ollut ei.. JoAT kans sitten seuraavalla kerralla ajamaan.. :whip:


Millases kondikses sun vanha leipuri oli? millast väli rahaa joutu maksaa tos kaupas?? oliks mitää vikoi sähkön kans tos susses, aika paljo niist aina tulee kritikkii?
Itse itseäni lainaten.Hyvässä kunnossa oli ja kaikki sähköt pelasi ihan normaalisti. Ei mitään valittamista ollut. No okei, toinen etuvilkku hajos just ennen pyörän vaihtoa. Se tosin oli ledivilkku, joten ei mee Suzukin alkuperäisosien "piikkiin."
Gixxer oli ajettu 18 000 km ja sain ihan markkinahinnan vaihdossa. Voit kattoa esim. Nettimotosta sen markkinahinnan. ;) Täysin tyytyväinen siis olen.
Tässä vielä linkki postiin toisessa threadissa, jossa on yksi kuva. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1922084&postcount=17Toivottavasti ihmiset ymmärtää ton sun jutun oikein. :DMä oonkin saanut paijaa JoATin kixeriä <3
Joo laitetaan harkitaan. Ens kesänä viimeistään. Pitää vähän totutella pyörään ennenkuin viitsii tulla "lähettelemään" sinne suoralle.![]()
Vain yksi mielipide, mutta mä olisin pitänyt ton Gixxerin. :D
Vain yksi mielipide, mutta mä olisin pitänyt ton Gixxerin. :D

Niin, sen takii et mä oon koskenu siihen!
Ei vaan. Mun täytyy olla rehellinen ja sanoa, että oisin myös pitänyt gixurellin, koska busa on niin kömpelö ja raskas, eikä Suomessa edes saa ajaa niin kovaa, että hitaasta kiihdytyksestä huippuvauhtiin vois nauttia..
Toivottavasti JoAT ei nyt suutu mulle :whip:
Onko prätkällä vaikeaa ajaa hiljaa? Liikenteessä näkee meinaan hirveästi näitä, jotka leikkii katurakettia. Eli onko kaupungissa prätkällä ajo tuskaa?
No vittu ei millään pyörällä ole vaikea ajaa sallittujen nopeuksien mukaan. Kuskeilla taas voi olla vaikeuksia.
Makuasia sano Musti ku palleja nuoli. :piis:Vain yksi mielipide, mutta mä olisin pitänyt ton Gixxerin. :D
Niin, sen takii et mä oon koskenu siihen!
Ei vaan. Mun täytyy olla rehellinen ja sanoa, että oisin myös pitänyt gixurellin, koska busa on niin kömpelö ja raskas, eikä Suomessa edes saa ajaa niin kovaa, että hitaasta kiihdytyksestä huippuvauhtiin vois nauttia..
Toivottavasti JoAT ei nyt suutu mulle :whip:
Busaan tykästyin heti, kun selkään nousin. Ajoasento on parempi suht pitkälle äijälle ja tykkään sen pyörän tietynlaisesta "massiivisuudesta." Se on jotenkin massiivinen olematta kuitenkaan liian iso. Hidaskaan se tosiaan ei ole. Tossa sä oot vähän väärässä. ;)Käsittääkseni pitkän etuhaarukan omaavilla choppereilla voi olla hyvinkin hankala ajaa hitaasti. Tasapainon kanssa taitaa tulla ongelmia. Muuten en usko hitaasti ajamisen olevan vaikeeta. Tosin TJJ:n pointti huonosta ajoasennosta pitää kyllä paikkansa. Itselläni ei ainakaan ole ongelmaa ajaa rajoitusten mukaan.Onko prätkällä vaikeaa ajaa hiljaa? Liikenteessä näkee meinaan hirveästi näitä, jotka leikkii katurakettia. Eli onko kaupungissa prätkällä ajo tuskaa?
Onko prätkällä vaikeaa ajaa hiljaa? Liikenteessä näkee meinaan hirveästi näitä, jotka leikkii katurakettia. Eli onko kaupungissa prätkällä ajo tuskaa?

ja tykkään sen pyörän tietynlaisesta "massiivisuudesta." Se on jotenkin massiivinen olematta kuitenkaan liian iso. Hidaskaan se tosiaan ei ole.

Aamen. Kyllä noi muut ymmärtää sitten, kun ne testaa Busaa muutaman kymmenen kilsan verran. :kippis1:Tässä täytyy olla samaa mieltä. Kun tässä on muita pyöriä busan jälkeen kokeillut, on tuntunut että alla on lähinnä moposkootteri, juurikin siis fyysisen koon puolesta. Voimasta, kiihtyvyyksistä tms ei sitten tarvikkaan puhua, kaikki sen tietää..
Monessa suhteessa Busa on täydellinen "kompromissi" pyörä. Samalla pyörällä kun pystyy ajamaan täysin ongelmitta kaupungissa, motarilla, tuhansien kilometrien matkoja, lentokentällä huippunopeuksia, rääkreising pätkällä ja vielä kohtalaisen hyvin jopa radalla...