Moottoripyörä?

Kortti hyllyllä 21.10 asti. :down:

Miksikä työ niitä kortteja hyllyllä pidätte? Sitä myä oon aina kauhiasti kummastellu. Se kortti pittäes olla taskussa että siitä jotain hyötyä oliis ajamissen suhteen.

Miksikä työ niitä kortteja hyllyllä pidätte? Sitä myä oon aina kauhiasti kummastellu. Se kortti pittäes olla taskussa että siitä jotain hyötyä oliis ajamissen suhteen.
Loistavaa. :jahas:

Mulla on ympärivuotinen vakuutus, eli ajetaan jos ajetaan. Tuskinpa sitä ainakaan enää lokakuun jälkeen viitsii minnekään lähteä.

Itse ajelen varmaan siihen asti, kunnes yöpakkaset alkaa. Syksyiset sateet ei sen sijaan haittaa yhtään, Gore-Texit päällä on kiva ajaa sateella(kin). :D

Talveksi ajattelin laittaa pyörän yhden mp-firman säilitykseen...maksaa toki enemmän kuin yksityisten tallit, mutta toisaalta säilytys hoituu ilman mitään vaivaa ja voi sitten ensimmäisen huollon teetättää samassa paikassa talven aikana.

Kortti hyllyllä 21.10 asti. :down:

Mulla 25.10 asti... Ja lähti jo heinäkuun lopussa. 4 tkm jäi ajokauden saldoksi. Prkl, ei oo kyllä leikkimistä ton lain kanssa enää. Yks rikesakko ja yks päiväsakko(114@80) viime talvelta, kuulustelukutsu n. puoli vuotta niiden jälkeen ja kyselemättä kortti pois, kun itellä vielä on toi 1-vaiheen läpyskä. Valtio tukee yrittäjiä, eli ei paljoa selitykset auta.

varusteista !!

mikä on ns "hyvä" merkki, oon hakemassa nahkarotsia suojilla ja kattellu suomy ja richa.

entäs potat, onko jotain yleistä huomiota että joku potta suhisee vtusti jne... ????

Ei voi vielä mopoilukeskustelu kuolla! Mihin aikaan loppuu pakkislaisten prätkäkausi? Itsellä menee pyörä seisontaan ensi kuun lopussa, jos ei IF:llä ennen sitä tule tarjottavaksi ympärivuotista vakuutusta.

Mulla se kausi vasta alkoi, kortin sain 4 päivää sitten ja pyörä oli pakko saada joten eilen ostin pärrän:dance:: Kawa ER-6n, viime vuoden mallia. Itse ajattelin ajella ainakin marraskuuhun asti, riippuu ilmoista.

Talvella sitten vähän tuunailla sitä.

Mulla 25.10 asti... Ja lähti jo heinäkuun lopussa. 4 tkm jäi ajokauden saldoksi. Prkl, ei oo kyllä leikkimistä ton lain kanssa enää. Yks rikesakko ja yks päiväsakko(114@80) viime talvelta, kuulustelukutsu n. puoli vuotta niiden jälkeen ja kyselemättä kortti pois, kun itellä vielä on toi 1-vaiheen läpyskä. Valtio tukee yrittäjiä, eli ei paljoa selitykset auta.

Itselläni auttoi yrittäjyys pitämään kortin. Kolmet ylinopeussakot vuoteen -> kuulusteluun, ja sain väännettyä poliisipäällikön kanssa korttiasian silleen, että kortti on vuoden "koeajalla", jona aikana ei saa tulla yhtään sakkoa. Koeaika loppuisi ensi kuussa, läheltä liippaa vuoden terveet elämäntavat.

varusteista !!

mikä on ns "hyvä" merkki, oon hakemassa nahkarotsia suojilla ja kattellu suomy ja richa.

entäs potat, onko jotain yleistä huomiota että joku potta suhisee vtusti jne... ????

Melkein kaikissa varusteissa pätee se, että osta se mikä sopii parhaiten päällesi. Itse tykkään Alpinestarsin nahkatakista (ja housuista), sopii päälle, nahka laadukkaan tuntuista (vertailin lähinnä Daineseen ja se tuntui lähinnä pahvilta Astarsiin verrattuna), kunnon kovat suojat. Lisäksi Dainese ei vaan sopinut, väärää mallia. Nyt kolmas kausi alkaa olla tuolla alpinestarssilla takana, ja alkaa olla hyvin muotoutunut, ainoa valittamisen aihe on vetoketjun vedin jonka rikoin, enkä ole jaksanu korjata.

Potta erityisesti sillä perusteella, että mikä sopii omaan kuuppaan. Ja timmi, pehmusteet antaa periksi nopeasti ja "sopiva" kypärä on äkkiä liian löysä.

En muista pistinkö tänne, mutta kun kausi alkaa olla kohta lopuillaan, niin fiilistellään..

Tossa mun hitain veto tän kesän lentokenttäajoista. Ensikesänä pistetään se 300km/h todellista nopeutta virallisesti puhki, tavalla tai toisella, saatana. :evil:

edit: oli muuten "kohtuullinen" tuuli, kun piti vetää käytännössä pystyssä istuen tuo veto, kun kamera ehkäisi tehokkaasti tankin päällä pötköttämisen..

melko pirteä kampe. mulla varmaan kerkes pyörä ottaa 200 tossa ajassa missä tuo sun pärrä jo 280 :D. 600 on kyllä sen verran tussu että siinä on jo omalla painollakin merkitystä toisin kuin +1000 kuutioisissa.

Itselläni auttoi yrittäjyys pitämään kortin. Kolmet ylinopeussakot vuoteen -> kuulusteluun, ja sain väännettyä poliisipäällikön kanssa korttiasian silleen, että kortti on vuoden "koeajalla", jona aikana ei saa tulla yhtään sakkoa. Koeaika loppuisi ensi kuussa, läheltä liippaa vuoden terveet elämäntavat.

Juu u, kyllä noita tapauskohtasia eroja tuntuu löytyvän.. Vaikka kiveen kovaan väitti meikän kanssa asioinu komissaario, että ei oo mitään mahdollisuutta enää kierrellä lakia, kun se pari vuotta sitten tiukentu huomattavasti. Eli se väh. kk hyllyllä.

Mut hyvä sulle, että sait pidettyä. Itelläkin jo voiton puolella... Ja sitten vähän autoo pitäis putkistoo ym. laitella. :hyper: ...Ja pollarien huomio lisääntyy entisestään. :jahas:

No nii ensimmäisen motoristi kesän ajot ajettu ja pärrä talliin odottamaan ensi kevättä.
Saldo:
-Ei sakkoja
-Ei kolareita
-Ei kaatumisia
-Ei vaaratilanteita

Pyöräkin toimi ihan mukavasti läpi kesän, mitä nyt kulutus osia vaihdoin.
:dance: :kippis1: :rock:

Back
Ylös Bottom