Moottoripyörä?

B-King koeajossa
Siinä olisi kyllä seuraavalle pyöränvaihdolle potentiaalinen ehdokas. Pitää yrittää vielä tänä vuonna päästä itse ajamaan kyseinen kingi.

hyvää kommenttia tulee kuskilta :)

"kiihtyy nii perkeleesti."
"Täst aukee pääsuora,pääsee antaa vähä happee koneelle, tuntuu et pää irtoo."
"Saa**na saa iha tosissaa roikkua." :hyvä:
Nii halusiko joku ostaa meikän 6r pois hyvää hintaa nii saadaa tommone joskus :kuola:

ruutinia vain

missä rutiini tuli vetästyä...?

TJJ:
Aika "rutiini" kausi.
- 290km/h lentokentällä
Ei kohtaamisia poliisien kanssa. (itseasiassa ei ainuttakaan kohtaamista poliisien kanssa mopolla)

Ensi vuonna sitten
A) se saatanan 300km/h pitää mennä rikki

voi että ku kävin kattomassa b-kingiä ko sen koeajopäivä oli nii hyväne aika jotta oli massiivinen ja vihasen näkönen "naku"! oli livenä paaaaljon isomman näkönen ko mitä kuvista olin katellu. jotenki nii maskuliinisen leviä vehe.

isona poikana sitten semmonen alle ;) (jos ei oo papatista puute)

110707top.jpg

linkki
aika jännän näkönen, mutta kelpais:D

Kellään hajua paljon pärrän vuokraus jenkeissä maksaa? Oon lähdössä viikoksi Floridaan ens kuussa.. Olis varmaan hauska päästä heittään rundi auringonpaisteessa joulukuussa..

Kellään hajua paljon pärrän vuokraus jenkeissä maksaa? Oon lähdössä viikoksi Floridaan ens kuussa.. Olis varmaan hauska päästä heittään rundi auringonpaisteessa joulukuussa..

Mistä helvetin ohjelmasta toi sun signaturen juttu on kotoisin? Vaivaa ihan sikana... :D

110707top.jpg

linkki
aika jännän näkönen, mutta kelpais:D
Ristus notta on makea :rock: Tuo kulmikas/suoraviivainen muotoilu iskee meikäläiseen ihan 100:lla ja toi mustaoranssi värityskin on ihan tautisen makea. Jos noi ennakkotiedot hinnasta (~22 KEur) pitää paikkaansa voipi tuo kakkosmopo vaihtua keväällä :evil:

Joo, tuo KTM RC8 Superbike on kyllä Honda CB1000R:n ohella ainakin mulle kaksi mielenkiintoisinta laitetta tulevilla mopomessuilla...

110607middle2.jpg

erilaisia prätkiä on ja on ollut kohta 30 vuotta kun kevarit lasketaan, jos lasketaan vain isot pyörät, niin 27 vuotta lienee tässä kesällä 2008 ollut prätkiä. vähän kaikenaisia on ollut. nyt vain kolme kowaa kawaa. kaikki aikansa nopeimpia tai tehokkaimpia sportteja. vanha gpz1100 ilmajäähy vuodelta 1983, sitten mällättyni zzr1100 ja viimeisin zx12r. miesten pelejä, vaatii hieman raskaampaa kättä mutkaan ja mutkasta pois, kunhan ei ulos sentään. niitä pitää ajaa. toisaalta alusta kertoo paljon missä mennään. reissua niillä heitän. työmatkojakin ajelen kesäisin usein.

erilaisia prätkiä on ja on ollut kohta 30 vuotta kun kevarit lasketaan, jos lasketaan vain isot pyörät, niin 27 vuotta lienee tässä kesällä 2008 ollut prätkiä. vähän kaikenaisia on ollut. nyt vain kolme kowaa kawaa. kaikki aikansa nopeimpia tai tehokkaimpia sportteja. vanha gpz1100 ilmajäähy vuodelta 1983, sitten mällättyni zzr1100 ja viimeisin zx12r. miesten pelejä, vaatii hieman raskaampaa kättä mutkaan ja mutkasta pois, kunhan ei ulos sentään. niitä pitää ajaa. toisaalta alusta kertoo paljon missä mennään. reissua niillä heitän. työmatkojakin ajelen kesäisin usein.

Kirjoitteletko prätkäforumeille Kawabatan nimimerkillä?

Back
Ylös Bottom