Kun kevät koittaa niin kolmea pyörää pitäs päästä kokeilemaan. Jonkun niistä sitten ostan. Eli Z750, Z1000 ja FZ1-N.
Pikku-zetaa olen kokeillut, muista ei ole tietoa. Kuuntelisin mielellään kokemuksia kuitenkin kaikista?
Viimekesänä oli FZ1-N lainapyöränä, kun oma oli huollossa. Tollasen vajaan tunnin ehdin sillä päristellä. Kaikkeen hehkutukseen mitä tuosta pyörästä olin kuullut ja lukenut suhteutettuna pyörä oli pettymys.
Ajoasento oli ihan kiva ja rento, siinä ei mitään vikaan.
Kaupungissa ihan kiva päristellä, kevyt ketterä pyörä, motarilla taas pyörä oli jotenkin huteran oloinen.
Joka testissä maasta taivaisiin hehkutettu moottori oli ainakin mulle kaikista suurin pettymys. Kovin hengettömältä se tuntui ainakin alakierroksilla. MUTTA huomioitava on se, että itsellä omana pyöränä on Hayabusa, niin tottumus sen koneeseen saa aika pitkälle kaikki muut tuntumaan hengettömiltä..
Siis sanotaanko näin, että hirveästi pahaa sanottavaa siitä pyörästä sillä lyhyellä ajolla ei saanut, mutta ei se myöskään mitään erityisen huikaisevaa ajoelämystä mulle antanut.
En nyt tähän hätään löytänyt parempaa kuvaa, mutta menköön silti: