Moottoripyörä?

Gixeri: Tosi magee yoshimuran suzuki putkistolla, sellanen lyhyt vaimennin. Orkkisputki on tylsän näkönen. Samon yksi silmäinen etuvalo ei toimi. R1 ykkösessä ei mitään valittamista, asiallinen! Mutta silti vaihtaisin tuohon gsxärrään!!

Jotenkin kyllä himottais tuokin!

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=419138

Pikkusen muuttaa näköä tuo putkisto. Jotenkin se orkkistuplaputkipenkin alla tekee tuosta pyörästä sellasen läskiperseen ja kömpelön näkösen. Tuolla jyrkällä Arrown putkella tuosta tulee jotenkin vihasen näkönen? En yhtää syty noista putkista mitkä on penkin alla. Pyörässä putki kuuluu olla sivussa!

Jotenkin kyllä himottais tuokin!

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=419138

Pikkusen muuttaa näköä tuo putkisto. Jotenkin se orkkistuplaputkipenkin alla tekee tuosta pyörästä sellasen läskiperseen ja kömpelön näkösen. Tuolla jyrkällä Arrown putkella tuosta tulee jotenkin vihasen näkönen? En yhtää syty noista putkista mitkä on penkin alla. Pyörässä putki kuuluu olla sivussa!

tässä sen näkee, että makuja on monia. omasta mielestä makeimman kilokyykyn linjat on pilattu kokonaan tommosella sivuputkella.:wall:

tässä sen näkee, että makuja on monia. omasta mielestä makeimman kilokyykyn linjat on pilattu kokonaan tommosella sivuputkella.:wall:

Niinpä. Esim tonninen cebari repsol värityksellä on niiiiin herkku :kuola: . Siinä jää suzukit ja kawat kakkoseksi (ei nekään rumia ole, mutta toi honda on vaan aivan hiton siisti).

Vielä kun se Repsol maksaisi että sillä ajelee. Yks tuttu sanoi ettei sentakia vaihda tuohon repsoliin, koska se ei halua mainostaa?! Itse ei ainakaan haittaisi että kyljessä lukee repsol.. Mut tuo -06 10r.. :kuola:

Vielä kun se Repsol maksaisi että sillä ajelee. Yks tuttu sanoi ettei sentakia vaihda tuohon repsoliin, koska se ei halua mainostaa?! Itse ei ainakaan haittaisi että kyljessä lukee repsol.. Mut tuo -06 10r.. :kuola:

Noo, vaatii muutenkin jo lotto voiton, jotta tuon hintaisen pyörän pystyy ostamaan, joten ei siitä silloin tarvitsisi mitään maksaa Repsolin puolelta :D
Niillä on rahaa, jotka uusia tonnisia ajaa ;)

Sitä mieltä ole ettei kyllä uuden osto kannata. Jos hyvän yksilön löytää missä on sisäänjot tehty, pari huoltoa ja 6000km mittarissa, niin mielestäni pärjää aivan hyvin uudelle..

Niillä on rahaa, jotka uusia tonnisia ajaa

Älä nyt hulluja puhu. Karvakäsimallin tonnikyykkyhän lähtee samoihin hintoihin kuin joku hikinen Yaris tai muu kitukasvuiseksi jääneen perheenäidin kauppakassi.

Perhelullalla vaan ei ole läheskään yhtä hauskaa ajaa.

Johtopäätös: perhelullat ovat reilusti ylihintaisia, moottoripyörät on hinnoiteltu ihan OK.
:D

Se tärinä voi johtua niin monesta asiasta. Eturenkaan huono tasapainotus, kulunut rengas tai liian pienet ilmanpaineet voivat täristää. En ole "tyyppiominaisuutena" tuollaisesta tärinästä kuullut, voin kyllä olla väärässä.

Oman XX:ni vaihteisto on varsin hyvä. Välivapaita tulee kyllä joskus, mutta hyvin harvoin.

Oman kokemukseni mukaan XX on varsin hyvä pyörä. Todennäköisesti sitä on myös busa, koska ihmiset edelleen ostavat niitä.

Siis en väittänyt XX olevan huono, omasta mielestäni Busa vaan on parempi. Nämä taasen on niitä mielipiteitä.

Oma tosiaan täristi tai ei täristänyt vään väristi :D Eli sellainen erittäin vittumainen pieni värinä sarviss ajoka sai kädet puutumaan. Ja oma oli varmasti huollettu ja säädetty, alla diablot eikä mitään vakio kantti-kertaa-palikka battlaxeja ja muutenkin kondiksessa. Olen pitänyt tuota ominaisuutena. EDIT: tämä siis tietyillä kierroksilla jotka sattui ainakin allekirjoittaneen matkanopeuksille 6-vaihteella

Vaihteistossa on myös se sama "ominaisuus" eli valoihin jarruttelet esim. 3 päällä ja sitten pysähdyskissä alat polkea alaspäin niin ei mene ykköselle asti. Pitää nostaa pikkuisen kytkintä ja sitten naksahtaa. Tämä oli omassa, sekä koeajopyörässä ja myös useammalla kenen kanssa olen puhunut. Pikku asia, mutta jotenkin vaan ei sovi moiseen laitteeseen. Toinen oli ne välivapaat. Tosin tuohon voi vaikuttaa paljonkin käytetty öljy. Catrolia en enää laita mihinkään pyörään, valvolinea on nyt ja pelaa ainakin busassa.

Uskon että bussit yleistyy ennenkuin uusi tulee kait 2008, koska pyörä on hyvä ja nyt alkaa hinta olemaan erittäin kohdallaan uutenakin. Sama pätee XX. Mutta kuten totesin, niin mielipiteitä kaikki tyynni, pää-asia on että on hankintaansa tyytyväinen. :kippis1:

Onko kellään täällä vielä kokemuksia mallivuoden 2007 R1:stä tai 1000 GSXR:stä? Toinen menee hankintaa siten, että ehtii saamaan kevään ensi ajokeleille, mutta olisin kiinnostunut tietämään josko pyörillä on jotain merkittäviä eroja? Hinta molemmilla on sama, ja papereita tutkimalla tuntuu siltä, että ominaisuuksissakaan ei ole suurempia eroja. Jos joku tietää paremmin, niin odotan kommentteja. Muutoin taitaa mennä ihan fiilispohjalta. Tällä hetkellä R1:llä on se parempi fiilispohja...

R1 ehottomasti..
Olen ajanut molemmilla..(tosin en tällä -07 mallilla, gixxer oli 05 ja R1 oli -06)
Maku asioita pitkälti, mutt tykkäsin enemmän R1:stä.
Ennen kaikkea ajoasento oli parempi.
Gixxeris on aika jyrkkä se polvikulma verrattuna R1:seen.
Moottorit molemmissa julmetun tehokkaita..:hyper: :rock:

Jesjes, tupsahti postiluukusta lasku kun vein oman kultani muitten hoitoon talveksi, ku ei itse saanut mitään aikaseks sen korjaamiseksi vaikka kuinka painon nappuloita ja väänsin ruuvia...

Enää reilu pari kk ni pääsee selkään taas, sit sen voiski laittaa kiertoon ku on vähä ajellu. Sillä alkaa ikääkin oleen aika paljon, eikä se koollakaan edukseen ole. :rolleyes:

Sain vihdoi oman pärrän myytyä. Ajatuksena on hakea uusi Virosta. Olen kattonut motodepoo sivulta pärriä. Virosta voisin vielä hakea itse, ja kulut olisivat huomattavasti alhaisemmat kuin Saksasta hakiessa... Onko kokemuksia?

Sain vihdoi oman pärrän myytyä. Ajatuksena on hakea uusi Virosta. Olen kattonut motodepoo sivulta pärriä. Virosta voisin vielä hakea itse, ja kulut olisivat huomattavasti alhaisemmat kuin Saksasta hakiessa... Onko kokemuksia?

Itsekkin huomasin tuon firman ja aika edullisilta vaikuttaa nuo pyörät. Jos ensi kesäksi hankkisi ensimmäisen pyörän tuota kautta

teri sanoi:

Itse jos hakisin virosta mopon, katsoisin että se on tuontipyörä saksasta. Virossa tiet on sellaista kinttupolkua että raiskaa pyörää kuin pyörää. Jälleenmyydessäkin kuulostaa paremmalta "tuontipyörä saksasta" kuin "tuontipyörä virosta". Virossa on paljon pyöriä jotka on tuotu saksasta ja vielä saksan kilvissä.

siis mitä haittaa siitä on jos niillä on ajettu huonommillakin teillä? äläkä vaan sano että joku iskari/etupumpun stefat on rikki :D. sillä niillä nyt ei ole juurikaan merkitystä jos ne pyörät on virossa halpoja.

NEUTRAALI sanoi:
siis mitä haittaa siitä on jos niillä on ajettu huonommillakin teillä? äläkä vaan sano että joku iskari/etupumpun stefat on rikki . sillä niillä nyt ei ole juurikaan merkitystä jos ne pyörät on virossa halpoja.

Ei ole väliä pikkuosilla, mutta miksei ostaa samanhintaista pyörää joka on tuotu saksasta viroon myytäväksi, eikä ajettu niillä suolaisilla paskateillä? Vaikkakin todellisuudessa suurempi vaikutus on psyykkistä. Nimenomaan tuo "tuontipyörä virosta" lause kalskahtaa vielä suomalaisen korvaan pahalta, eikä näinollen yllä samaan jälleenmyyntiarvoon kuin saksasta tuodun pyörän arvo.

Back
Ylös Bottom