Moottoripyörä?

TeHo sanoi:
Joo niin näytti olleen. Hintaan 28.000€! Uuden saa kaupasta kahteenkymppiin...

Joo mut katsos sehän on selvä, että hinta nousee, kun on ajettu neitsyys pois :D

TeHo sanoi:
Joo niin näytti olleen. Hintaan 28.000€! Uuden saa kaupasta kahteenkymppiin...

...mutta vasta syksyllä. Sumekon kevään/kesän kiintiö oli, tuli ja meni käsittääkseni jo. Eli jos tänä kesänä mielii ajelemaan niin pitää joko hakea jostakin muusta maasta tai ostaa tuolta ukolta. Ee-speedin listoilla Kwaakku kyllä näkyy, mitenhän lienee toimitusaikojen kanssa?

Eiköhän tuohon täkyyn kohta joku käy. Kysyntää uudella nopeuskunkulla kumminkin on aivan saletisti enemmän kuin myytävää on tarjolla.

Olikos ketään tänään Savonlinnan lentokentällä ajamassa? Itse kävin ekaa kertaa nopeusajoissa siellä tänään, tuloksena sateisella kentällä 272km/h.

Hep, paikalla oltiin..
Parisataa metriä ennen kyttä autoa rajoittajalla 292km/h.
Joensuuhun pidempää väliä ja pyörää matalaks
EDIT: tokalla vedolla oli pyörä imenyt jo niin paljon vettä sisäänsä että alkoi pätkimään, siitä siis johtui etten vetänyt tokaa varvia enää kovasti.
EDIT2: millä olit liikenteessä

Kovaa on poijaat ajanut. Ja vaikka en TJJ olekaan, niin voin paljastaa TJJ:n ja sanoa, että se oli ajamassa Suzuki merkkisellä laitteella (mallia en paljasta) ;).

...no okei, se oli PV.

Little boy sanoi:
Hep, paikalla oltiin..
Parisataa metriä ennen kyttä autoa rajoittajalla 292km/h.
Joensuuhun pidempää väliä ja pyörää matalaks
EDIT: tokalla vedolla oli pyörä imenyt jo niin paljon vettä sisäänsä että alkoi pätkimään, siitä siis johtui etten vetänyt tokaa varvia enää kovasti.
EDIT2: millä olit liikenteessä

Itse oli busalla liikkeellä. Eka veto oli ihan harjoittelua mulla (250km/h), ekaa kertaa kokeilemassa tosiaan olin. Varsinkin jarruttaminen epäilytti märällä radalla. Toisella vedollakin vielä oli aika harjoittelua, mutta sain sentään kaasun pohjaan, vaihteitakin kun vielä olis osannut käyttää.. En tiedä mikä vaihde oli silmässä (oletettavasti 5.) kun löi rajoittajalle jossain 3-400m ennen mittalinjaa. Päätin siinä sitten jättää siihen, kumminkin olisin töpännyt vaihdon ja tulos olisi ollut vielä vähemmän (ja jarruttaminen edelleen epäilytti).

Mutta hauskaa oli.. :kuola:

10.6 Joensuuhun en pääse.. :(

Eiks Joensuussa.
Siellä täytyy mennä yli 300km/h, menee tai ei niin solmu pitää saada kylkeen antamaan tekohengitystä seuraavaksi

:rock: Läpi meni ajokoe! Nyt helpottaa, todella.

Helposti meni käsittelytehtävät ensimmäisellä yrittämällä ja maantieajokin sujui rennosti. Vilkku nyt jäi kerran pari päälle vahingossa ja pulu oli päästä hengestään kun lens ihan renkaan edestä. :eek: Kerran käännyin ihan omille reiteille kun en tahtonu kuulla mitä se ukko höpötti korvaan. No se ei onneks ole virhe.

Nyt enää puuttuu ne kilvet. Sietäs tulla nopeeta, ei malta odotella montaa päivää enää..

HC76 sanoi:

Helposti meni käsittelytehtävät ensimmäisellä yrittämällä ja maantieajokin sujui rennosti. Vilkku nyt jäi kerran pari päälle vahingossa ja pulu oli päästä hengestään kun lens ihan renkaan edestä. :eek: Kerran käännyin ihan omille reiteille kun en tahtonu kuulla mitä se ukko höpötti korvaan. No se ei onneks ole virhe.

Nyt enää puuttuu ne kilvet. Sietäs tulla nopeeta, ei malta odotella montaa päivää enää..

Onneks olkoon vaan!

Mulla piti olla käsittely ja inssi kans aamupäivästä mutta kun koulun pyörä oli paskana... (toinen kaasari tukossa tms.) :curs: Silti mentiin katsastusasemalle, mutta ei siitä käsittelystä olisi millään päässy läpi, niin päätin jättää väliin ja odottaa VIELÄ YHDEN viikon... :wall: :itku:

Mahtaiskohan jollain olla tietoa seuraavanlaisesta pikku ongelmasta. Kun moottori on vapaalla ja kytkin ylhäällä niin etuosasta kuuluu pienen pientä rutinaa. Kun laitan kytkimen alas niin rutina loppuu. Ero noiden kahden välillä on hyvin pientä mutta silti kuultavissa. Normaalia? Pyöränä on cbr600 f-sport -02.

Integrandi sanoi:
Mahtaiskohan jollain olla tietoa seuraavanlaisesta pikku ongelmasta. Kun moottori on vapaalla ja kytkin ylhäällä niin etuosasta kuuluu pienen pientä rutinaa. Kun laitan kytkimen alas niin rutina loppuu. Ero noiden kahden välillä on hyvin pientä mutta silti kuultavissa. Normaalia? Pyöränä on cbr600 f-sport -02.
oo huoleti, se on cbr:n "ominaisuus", ei mikään vika. ääni on ikäänkuin sellaista kohinaa ja loppuu kun kytkin on pohjassa.

Sama ääni kuuluu lähes joka pärrässä, ku kytkin on pohjassa vaihdelaatikon akselit ei pyöri suoraan koneen mukana. Kun taas kytkin ylhäällä akselit pörrää täysin koneen kierrosten mukana tjsp..

HC76 sanoi:

No niin, onneks olkoon. Ite joutuu odottelemaan vielä ens viikkoon, jos se nyt läpi menee. Toivottavasti menee.

Myth sanoi:
No niin, onneks olkoon. Ite joutuu odottelemaan vielä ens viikkoon, jos se nyt läpi menee. Toivottavasti menee.

Kiitos. Menee se läpi sullaki, oli helppoa.

Toisaalta mulla ei ole nyt mitään hyötyä tuosta kortista kun eivät saatanat saa kilpiä toimitettua. Takuuvaarmaan tullissa lajittelevat HD kuskien paperit pinkan alimmaiseksi..

neutraali sanoi:
oo huoleti, se on cbr:n "ominaisuus", ei mikään vika. ääni on ikäänkuin sellaista kohinaa ja loppuu kun kytkin on pohjassa.
Jep,mulla blackbird ja sama homma...

Integrandi sanoi:

Perkele, sulla presiis sama pyörä ku mulla;) paljon ajettu?

Mitä pidät sen takapäästä, musta se on hieman kömpelön näkönen ja tollasta oon kattellu, mut ei mee läpi suomen teillä. http://hotbodiesracing.com/fri_ut_sbk.php4

Sportman81 sanoi:
Perkele, sulla presiis sama pyörä ku mulla;) paljon ajettu?

Mitä pidät sen takapäästä, musta se on hieman kömpelön näkönen ja tollasta oon kattellu, mut ei mee läpi suomen teillä. http://hotbodiesracing.com/fri_ut_sbk.php4

karvan verran yli 13 000 ajettu. Itellekin pisti toi perä vähän silmään kun pyörän ekan kerran näin, mutta meneehän tuo..Ton kuvan perä on kyllä ehkä vähän turhan räikeä :)

Onks tossa muuten normaalia, että vain oikea etuvalo palaa kun on normit päällä? Pitkä ottaa sitten vasemman puolen. Helvetin häiritsevää kun etuosa heijastuu jostain ja toinen lyhty pimeänä. Ja mahtaisko sulla olla jotain pirkkaniksiä ketjun rasvaamiseen? On vähän säätöä kun ei oo ollenkaan keskitukea.

Back
Ylös Bottom