Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuossa Kasawiassahan on vielä mekaaninen ahdin. Joku kawasakin oma rotrextyylinen vissiin.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hei, nyt olis Husqvarna te510 pyörään smotovanteet hakusessa! Mistähän kannattais lähteä etsimään? Ulkomailta varmaan Englanti tai Saksa, EU:n ulkopuolelta tulee taas tullimaksut, muuten olisin jo kiinasta tai rapakon takaa tilannut. :curs:

Jos jollain pakkislaisella on myynnissä 17'' vanteet jostain hussen katupyörästä (sms125, sm125, 450, 510 tai 610) niin saa tarjota!
 
Alkaa ajokelit olemaan vähän viileitä, mutta pitää nyt vielä ainakin kuukausi pitää mopo ajossa.

Ensi kaudelle on suunnitelmissa pyörän vaihto johonkin V2 customiin/cruiseriin. Tällä hetkellä eniten kiinostaa HD:t, mutta ihan täysin ei ole varmaa ettenkö voisi hairahtua Victoryyn tai moto guzziin... :kuola:
 
Tuli postista AB-kortti. Mietin tässä pyörän laittoa, ihan perus nakupyörä olis tarkotus hommata. 600-1000cc. Honda CB vai Kawasaki Z? Muita ehdotuksia?
 
Ite laittaisin Suzuki GSR:n noilla kriteereillä. Ja tottakai ens kauden tonnisena ;)
Kawasakin Z:t miellän halpapyöriksi. Noista kahdesta siis Hondaan sijoittaisin roponi.
Ei muuta kuin koeajolle, vielä on kesää jäljellä :D
 
Tuli postista AB-kortti. Mietin tässä pyörän laittoa, ihan perus nakupyörä olis tarkotus hommata. 600-1000cc. Honda CB vai Kawasaki Z? Muita ehdotuksia?

Noiden lisäksi Aprilian Tuono ja Triumphin Speed Triple. Budjetti, käyttötarkoitus, omat mekaanikon taidot ja oma mieltymys tossa näyttelee suurinta roolia :)
 
Heti kerralla kunnon naku eli suzuki gsx 1400 tai jammun xjr 1300. Gsx ollu ittellä ja perkele se on pyörä ilman mitään turhaa. Vääntöö löytyy ku pienes kyläs eikä täryyttele matalilla kierroksilla niin kuin v2 koneet. Tosin meikäläisellä taas customi alla mut joskus jos on rahaa toiseen pyörään niin…
 
Heti kerralla kunnon naku eli suzuki gsx 1400 tai jammun xjr 1300. Gsx ollu ittellä ja perkele se on pyörä ilman mitään turhaa. Vääntöö löytyy ku pienes kyläs eikä täryyttele matalilla kierroksilla niin kuin v2 koneet. Tosin meikäläisellä taas customi alla mut joskus jos on rahaa toiseen pyörään niin…
Jos vielä paremman nakun haluaa laittaa pienehköllä rahalla,niin Suzuki gsf1250. Ei häviä missään noille kahdelle.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
unnamed-2.webp

Kawasaki Ninja H2 and H2R - Common Tread - RevZilla

Tuolta lisää kuvia.. Aika futuristinen ja terävä muotoilu. Joltain osin tuo jopa miellyttää silmääkin!
 
Joo katotaan mikä on sitten tuotantomalli vs. proto mutta itse tykkään tosta terävästä suuntauksesta. Vielä kun selviää paino ja muut speksit ehkä jo tänään niin ai ai. Jos olisi ollut enemmän ZZR tyyppinen niin olisi vaihtohimot alkaneet heräillä mutta tuo kyykky-suuntaus ei niin kovasti itseä houkuttele katupyörässä. Ehkä hyvä niin, olisi tullut taas kalliiksi :D No seuraavaksi voisivat vääntää uuden ZZR:n isommilla kuutioilla, samalla ahtimella ja nykysestä ZZR:stä se 60-70kg pois :D
 
Nämä uusien pyörien tutkielmat, ennakkotiedot ja kuvat ovat kyllä kautta aikojen olleet kovasti erilaisia kuin sitten todellisuudessa pyörä onkaan. Härskeimmät "tiedot" kertovat että uusi Kawa olisi peräti 300-hevosvoimainen! Tuskin mikään valmistaja haluaa kertaheitolla tehdä n. 100hv:aa tehokkaamman pyörän markkinoille kuin aikaisemmat tehokkaimmat vastaavat. Jos pyörän moottorissa on potentiaalia noin suuriin tehoihin niin jo pelkkä kilpailu tulevina vuosina pakottaa lisäämään tehoja asteittain. Kymmenenkin hepan lisäys vuodessa pitää kiinnostuksen kyseiseen malliin korkealla useita vuosia ja muut valmistajat varpaillaan. Mielenkiintoinenhan tuollainen ahdettu kyykkypyörä on. Itsellä kun turbotettu streetfighter on niin prutaalista laitteesta on oltava kyse sikäli mikäli Kawa ahdetun pyörän esittelee. Ja kilpavarustelu saa taas uutta vauhtia. :rock:
 
Tän kesän ajot ohi, sillä viikonloppuna pistin Yamahan talviteloille. Taas tuli ajeltua kesän aikana vähemmän moottoripyörällä ku polkupyörällä :D

ByiQZhSCUAAJ3pa.webp
 
Nämä uusien pyörien tutkielmat, ennakkotiedot ja kuvat ovat kyllä kautta aikojen olleet kovasti erilaisia kuin sitten todellisuudessa pyörä onkaan. Härskeimmät "tiedot" kertovat että uusi Kawa olisi peräti 300-hevosvoimainen! Tuskin mikään valmistaja haluaa kertaheitolla tehdä n. 100hv:aa tehokkaamman pyörän markkinoille kuin aikaisemmat tehokkaimmat vastaavat. Jos pyörän moottorissa on potentiaalia noin suuriin tehoihin niin jo pelkkä kilpailu tulevina vuosina pakottaa lisäämään tehoja asteittain. Kymmenenkin hepan lisäys vuodessa pitää kiinnostuksen kyseiseen malliin korkealla useita vuosia ja muut valmistajat varpaillaan. Mielenkiintoinenhan tuollainen ahdettu kyykkypyörä on. Itsellä kun turbotettu streetfighter on niin prutaalista laitteesta on oltava kyse sikäli mikäli Kawa ahdetun pyörän esittelee. Ja kilpavarustelu saa taas uutta vauhtia. :rock:


Kyllä se H2R eli kilvetön malli tulee olemaan tasan tarkkaan tuollainen kun noissa kuvissa ja tosiaan tehoa on noin 300hp. Sen katuversiosta ei sitten vielä olekaan tietoja, se julkaistaan myöhemmin. Noin 80 hevosvoimaa vähemmän on arvioitu katuversioon tulevan, mutta ei voi tietää. Eli todella maltillisesti ahdettu (ainakin korkeilla kierroksilla) moottori tulee siinä olemaan.
 
Zone-sarja -42%
Syksyinen pyöräkuume kyllä vaivaa pahasti, mutta tavoitteena on silti malttaa seuraavaan ajokauden alkuun. Ompahan ainakin riittävästi aikaa tutkia vaihtoehtoja, niin tietää mitä ryntää keväällä koeajamaan. :rock:

HD osastolle joka tapauksessa oon päätymässä ja sieltäkin on jo tuoteperheet rajautuneet Dynaan ja Softailiin.

Lopullinen budjetti on vielä auki, mutta joku 15 k pienellä liikkumavaralla molempiin suuntiin on aika lähellä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom