Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Höp. Onko kellään mittään hajua tai kokemusta tuosta OuluZonen kötöstyksestä? Oli nimittäin aika mielenkiintoset kotisivut. Tuli nyt vasta mieleen, että voishan tuota käydä kahtomassa ihan paikan päällä, vaan liekköhän jaksaa enää vaivautua. :D

Jokkis/rallicross ja motocross rata on, moottorirata lienee tulossa vuonna 20xx. Ainakin maallikon silmään tuo OuluZonen motocrossirata vaikuttaa huonolta vitsiltä verrattuna mitä Iinatissa oli...

Jälkeä jäi vaan tuohon kyynervarteen, kun tulin hallitusti ukemilla alas ;) voisihan sitä varustuskin olla aina parempi.
Hallitusti ukemilla :D

Mää ajelen kadullakin crossisaappaat jalassa, oon niin kohno että parempi pitää nilkat ehjinä. Suojapaita päällä kun lentelee, niin säästyy isoimmilta lommoilta, sekin kadulla hupparin tai takin alla. Kantapään kautta tainnut oppia pukeen noita varusteita ihan reilulla kädellä. Kerran se ajokin on aika reipasta.

Joo, ei ole opit menny hukkaan :D keskikesällä varsinkin on jäätävää nähdä miten jotkut mopopojat ajelee pelkät shortsit, t-paita ja varvassandaalit päällä. Tekis mieli käydä pysäyttämässä ja pitää pieni puhuttelu, asfaltti kun ei kovin hellästi ota vastaan ketään, oli nopeus mikä tahansa. Onneks ees kypärän tajuavat laittaa. Se on nimittäin valitettavaa, että ihminen oppii parhaiten vasta kantapään kautta.

Siellä on ainaki motocross ja rallicross radat aikalailla valmiina tällä hetkellä. Eli aika rajalliset on vielä katupyörällä ajelut siellä :)

Jokkis/rallicross ja motocross rata on, moottorirata lienee tulossa vuonna 20xx. Ainakin maallikon silmään tuo OuluZonen motocrossirata vaikuttaa huonolta vitsiltä verrattuna mitä Iinatissa oli...

Jia. Tuota mie vähän aavistelinkin, ettei sielä ole vielä minkään sorttista pintaa meikäläisille ajettavaksi. Tokihan sitä vois hurjana käydä zetalla vetelemässä niitä monttuja, how about that? :D Samahan se ois kokeilla kuinka kauvon mopo pysyy ehjänä.

Kausi piti lopettaa jo viikko sitten!! Etkö muistanu?

Eläpä nyt, ko otin varaslähön ja lopetin kauden jo pari kk sitten. :D Koko heinä-elokuu meni enemmän tai vähemmän lusmuillessa sängyn pohjalla, ni se siittä. :jahas:

^ Eilen Iijoki-turneella reilu 300 kilsaa..meenny v*ttuun tormilainen! :hyvä:

Onneksi olkoon! :) Minen viittinny kipiänä lähtä ajelemaan, joten pistin homman pakettiin tälle kaudelle siksi suht aikasten. :) Nyt ei vaan yksinkertaisesti tee enää mieli ajella, ku parraimmat kesäkelit meni sivusuun. Liekkö syysmasennus iskeny.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MITÄ?!?! EIKÖ MUKA OULUSA?! Pitäkööt tunkkinsa. :jahas:

Ei muuta kuin toivomaan, kun toiveuusinta on kyseessä? Hyvä pätkähän tuo oli toiseenkin kertaan katsottuna, ei vaan 3D tuonut valtaisaa lisäarvoa. Parasta antia oli toki Guy Martinin haastattelut :)

Eikkai mulla ole ikkään ollukaan mitään kutosta. :D Oot jo vaarallisesti rupsahtammaan päin, ko muistikin reistailee!

Jaa mä kai luulin, että se sininen pärrä on 636 :face:

Closer to the edge nähty muistaakseni perjantaina toiveuusinta kotona :lol2: Tekstitys oli vaan perseestä..

Ei muuta kuin toivomaan, kun toiveuusinta on kyseessä? Hyvä pätkähän tuo oli toiseenkin kertaan katsottuna, ei vaan 3D tuonut valtaisaa lisäarvoa. Parasta antia oli toki Guy Martinin haastattelut :)

Minen oikein usko, että mun mielipiteillä on minkään sorttista vaikutusvaltaa tähän. :D Mutta häätyy kokeilla ja pistää palautetta. :)
Mulle riittäis se kyllä ihan normaalina versiona, ni liekköhän tuo täytyy kuitenkin hankkia ihan kotikoneelle iliman turhia härpäkkeitä.

Jaa mä kai luulin, että se sininen pärrä on 636 :face:

Noniinno, löytyyhän noita sinisiä paholaisia kaksin kappalein. :) Tosin kumpikaan ei ole 636.

Ensi keväänä alkaa HD fatboyn rakentelu. Haussa ilman moottoria myynnissä olevat softailit.

Ilmoittelen miten projekti etenee.

En ole ikinä ajanut moottoripyörää. Kyydissä olen useasit ollut. Olen miettinyt, että jos joskus moottoripyörän hankin (luultavasti en) niin Ducati ois kiva. Ne on hienoja ja erilaisia, minua monesti viehättää erilaisuus.. Siis erilaisia verrattuna näihin japsipyöriin, missä ei sinänsä ole mitään vikaa. Onko nuo Ducatit niin epäluotettavia kuin esim. italialaiset autot? Mikä niissä ducatisteja kiehtoo - miksi juuri Ducati?

Itse pidän Ducateista myös. Monsterit ovat edullisia, mutta tehottomia. Streetfighter tai Diavel kelpaisi myös, mutta hävyttömän hintaisia. Sama uudet kyykyt, Panigale tms. uutena n.30te?

Back
Ylös Bottom