Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä korkkasin MELKEIN ajokauden viikonloppuna :D Kävin porukoilla kattomassa pyörää, otin ulos ja annoin sen käydä hetken siinä ulkona. Istuin jopa ihan kyydissäkin! :rock: Ei olis pitäny, meinas otsasuoni halkee innostuksesta. Vielä pitää odotella.
 
Ajoin prätkäkortin tollasella 2010 er-5:lla ja ihan mukavahan se oli hajoittelupyöräksi (helppo käsitellä). Ihan soiva peli jos ajo on pääosin taajamaa/kaupunkia, pyörä todella sivutuuliherkkä maantiellä. Kawasakin jälkeen pyöräksi vaihtui Bandit 1250 ja siinä vaiheessa vasta oikein tajus kuinka pieni toi er-5 onkaan.
 
Selvisin hengissä. Vähän meinas olla kylmä farkuissa krossipotan kanssa ilman mitään kaulahuiveja ym. kypärähuppuja... Hengissäkin selvisin vaikka mentiin vähän rodeota, kun tunnelissa oli vähän jäätä.
 
Onko kukaan muunnellut 750 zetakawaan välityksiä? Saako niihin ostettua isompia rattaita vai pitääkö teettää.. Kotka meni kaupan ja joku pitäs taas tilalle saa-a...
 
Onko kukaan muunnellut 750 zetakawaan välityksiä? Saako niihin ostettua isompia rattaita vai pitääkö teettää.. Kotka meni kaupan ja joku pitäs taas tilalle saa-a...

Älä ainakaan 750 zetaa osta. Kysy vaikka eqqulta tarkemmin jos et usko.. Ite vaihdoin viime kesänä kotkan aprillian rsv tuonoon, mutta nyt oon taas kotarin selässä enkä usko että ihan heti vaihdan merkkiä. Osta superduke!
 
Duke on yksi vaihtehto, 750zetassa kiihottais vain se, että näyttäis/vaikuttais suht kevyeltä. Pitäs yrittää hakata siitä joku stuntti/katupyörän yhdistelmä. Eihä toi 750 mihinkää liiku sen tiedän, mutta kai siihenkin sais eloa sopivalla välityksellä? Toi Duke kyllä kuulostaa hyvältä. Tuolle duken etuvalolle olis vain kipeästi tehtävä jotain, järkyttävän ruma... Eikös jotkut oo iskenyt 690 smc maskia tohon tms?!

Kaks kautta sitten mulla oli tonnizeta se ainakin oli makia peli, aavistuksen kankee vain. Mutta eihän nää smotoja voita, pittää varmaa hakee samanlaisen tilalle. :-)
 
Eikös toi pikku Zeta ole juurikin kaikkea muuta kun kevyt :puntti: Sehän painaa lähes samat kun toi oma CB1000R taikka sitten iso Zeta.

Noilla spekseillä tulee myös tuon ison Duken myötä mieleen toi SMT 990? No onhan siitä toi vielä riisutumpi 990 SM R.
 
Duke on yksi vaihtehto, 750zetassa kiihottais vain se, että näyttäis/vaikuttais suht kevyeltä. Pitäs yrittää hakata siitä joku stuntti/katupyörän yhdistelmä. Eihä toi 750 mihinkää liiku sen tiedän, mutta kai siihenkin sais eloa sopivalla välityksellä? Toi Duke kyllä kuulostaa hyvältä. Tuolle duken etuvalolle olis vain kipeästi tehtävä jotain, järkyttävän ruma... Eikös jotkut oo iskenyt 690 smc maskia tohon tms?!

Kaks kautta sitten mulla oli tonnizeta se ainakin oli makia peli, aavistuksen kankee vain. Mutta eihän nää smotoja voita, pittää varmaa hakee samanlaisen tilalle. :-)

Joo, se painaa sen 230kg :D Oliko siinä nyt 100hp...

Se uudemman mallinen superduke on keulasta ihan erinäkönen. Kannattaa käydä kattomassa jossain. Toi kotarien V2 luonnekkin on ihan eri planeetalta kuin esim. edellisen Aprilliani. Mulla on nyt tollanen 950 SM ja siinä on 30-40hp vähemmän kun tuonossa oli, mutta paljon paremman tuntunen silti. Aprilliassa sai odottaa että jotain tapahtuu kun väänsi kaasusta, vaikka siinä oli ruiskukin. Kotarissa kaasua kun näpäyttää niin se hyökkää, niinkun noissa kisasissa ykspyttysissäkin.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo aika turha laite tuo Z750 on. Painaa ku synti ja potkua aivan liian vähän. Ekaks pyöräks tietty ihan passeli valinta, mutta kyllä se ekan kauden jälkeen menee väkisinkin vaihtoon, niin kuin itellänikin.
 
Pyörien kanssa on kyllä melkoisen koomista tuo tehoihin tottuminen tai kuinka nopeasti nälkä kasvaa tehojen suhteen. Esim. tuo Z750 106 hp pitäisi kaikella järjellä olla vähintäänkiin riittävä teho suomen teille, jos nyt ei puoliammatikseen ratapäiviä kierrä.

Mutta moottoripyöriin liittyen nyt on turha muutenkään yrittää järjellä asiaa miettiä. Järkevää moottoripyörää kun ei olekaan ja itsensä viihdyttämiseen nämä on tehty. Ei mulla muuta, jatkakaa.
 
Pyörien kanssa on kyllä melkoisen koomista tuo tehoihin tottuminen tai kuinka nopeasti nälkä kasvaa tehojen suhteen.

Näin on. Eihän sitä tarvi kesälläkää pitää ku kaks viikkoo taukoa ajamisesta niin taas on pyörän tehot lisääntyny huimasti.

Mä oo silti pärjännu jo 9 vuotta raskaalla ja "alitehosella" pyörällä. Sillä ku on se miellyttävin matkavauhti n.90km/h niin siihen potku riittää vallan mainiosti.
 
Eikai sillä voimalla nyt niin merkitystä oo jos sinne isketään oikeasti idiootti välit enkä meinaa nyt -1 +2.., uskon että 100hpkin kulkee aika makiasti. Ja mitään liian uutta ja hienoa ei viitti ostaa, kumos sillä kuitenkin ollaan kerran tai useamman.

Ei oo hakusessa mitään voimanpesää, tallis on maannut turbotettukin pyörä ne on koettu. Voimalla ei oo väliä pääasia että on hauska.

Voi taivas että olikin tuo Zeta painava... noh katotaa nyttesitte.
 
Kyllä sellanen "vanhanmallinen" 750 Z ainakin putkiviritteisenä ja tihennetyllä välityksellä ihan riittävästi menee, jos nopeudet pysyy alle 200. Se ei kyllä painakaan mitään 230 kiloa??? Ja jos sille linjalle lähdetään, niin ei SD-kotarikaan mikään kovin tykki peli ole suoraan kulkemaan.

- - - Updated - - -

Mitä siinä 110hp pitäis olla ja putkiviritteisenä muistaakseni oli kaverilla selvästi yli 100hp renkaalta.

Ite kyllä jos kevyttä ja hauskaa nakua/faitteria pitäs saada, ottasin jonkun 03-06 636 kawasakin, katteet pois ja tarvittavat hilppeet (crossitanko ym.) tilalle. Ihan eri luokan alustakin mitä jossain zeta-kawoissa.
 
Jos ulkonäkö kelpaa ja ei tarvi kakspäällä hiillostaa niin Street Triplessä pitäisi hauskaa piisata. Toki uusin versio on eri maata mutta ei ne vanhatkaan ihan surkeita pitäs olla.
 
Kyllä ainakin henk. koht. kokemukset Z750 on aika heikot, jos siitä vanhemmasta mallista puhutaan, olikohan ne 04-06? Ainakin keula tuntui olevan jostain mopoderbistä ja jarrutkin ihan pliisun tuntuiset, painoa on, tehoa ei niinkään. :D Huteran oloinen & lelumainen.
 
Muttamutta, pittää muistaa että pyörä ei tuu mutkapätkille. Keulalla ei oo niin väliä, jarruissa varmasti riittää voima. Mutta varmaa joku vanha 600 muovit karsia ja käydä teettämäs tai tiöata +60 takaratas ja sillä kokeilee. Kattoo sit mitä muuta tarttee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom