Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
https://www.youtube.com/watch?v=Bs1qtD3adfY

Ite kyl rullaan paikalleen ja nostan prätkän vierestä seisoen ni ei tarvi panikoida jos se vähän heiluu.

Mää käytännössä asettelen vasemman puolen lankarullan kohdilleen ja h-i-t-a-a-s-t-i ja varovaisesti kampean tunkilla pyörän pystyyn (mallaillen samalla oikean puolen rullan kohdilleen) tukien kauhukahvasta. Vielä ei ole kalsaripyykkiä tullut. (koputtaa puuta :wall: )
 
Itse joudun noiden kanssa jumppaamaan radalla reilusti kun pitää lämppäreitä varten saada aina renkaat ylös, onneksi toi kymppi kawa on helppo pyörä nostaa pukeille kun kyytiläisen satulassa on sellainen nahkaremmi josta saa pyörää pidettyä pystyssä ylös tunkatessa. Kerran meinasin tosin kaataa kun laskin pyörän alas pukeilta ja meinasin laskea sen jalan varaan joka ei ollutkaan sitten alhaalla :D
 
Nyt on kyl pakko vanhana keskiseisontatourinkimotoristina kysyä, että miten toi mopo laitetaan tohon tuelle millasella toi CBR:kin on? Miettinyt monesti mut en oo ikinä nähny ku joku suorittaa kyseisen toimenpiteen.

Itsellä tasan samalainen sininen bilteman teline ilman lankarullia suoraan takahaarukkaan tulevilla kiinnikkeillä. Ei tossa telineessa mitään ihmeellistä ole. Pyörä sivujalalle haluttuun paikkaan. Sitten vain laittamaan teline kohdilleen takahaarukkaan ja rauhallisesti nostaa senverran, että jalka irtoaa maasta ja pyörä nousee pysty suoraan telineen varaan, siten että teline on kuitenkin vielä ilmassa. Nopea tarkistus onko kunnolla haarukassa ja sitten vaan nostaa loppuun. 10 sek menee. Alas otetaan niin jalka alas ENSIN. Sitten toisella kädellä kiinni penkistä tai kahvasta pyörän takana. Nostaa telineesta sen verran, että pyörä on vielä sen varassa, mutta ei kuitenkaan lukittuneena. Sitten vaan laskee loppuun ja kääntää pyörän jalalle. Ensimmäisellä kerralla kannattaa pyytää kaveri pitämään ohjaustangosta kiinni, niin saa käsiteyksen miten toimii.

Pirun kätevä tollanen teline ketjune rasvaamiseen. Vie pyörä vähemmän tilaakin tallissa kun saa pystympäään kuin jalalla ollessa.

P.S tuossa youtube videossa kaveri teki homman kyllä yli varovaisesti ja hitaasti. Ei ole lähellekkään noin hankalaa.
 
Itsellä tasan samalainen sininen bilteman teline ilman lankarullia suoraan takahaarukkaan tulevilla kiinnikkeillä. Ei tossa telineessa mitään ihmeellistä ole. Pyörä sivujalalle haluttuun paikkaan. Sitten vain laittamaan teline kohdilleen takahaarukkaan ja rauhallisesti nostaa senverran, että jalka irtoaa maasta ja pyörä nousee pysty suoraan telineen varaan, siten että teline on kuitenkin vielä ilmassa. Nopea tarkistus onko kunnolla haarukassa ja sitten vaan nostaa loppuun. 10 sek menee. Alas otetaan niin jalka alas ENSIN. Sitten toisella kädellä kiinni penkistä tai kahvasta pyörän takana. Nostaa telineesta sen verran, että pyörä on vielä sen varassa, mutta ei kuitenkaan lukittuneena. Sitten vaan laskee loppuun ja kääntää pyörän jalalle. Ensimmäisellä kerralla kannattaa pyytää kaveri pitämään ohjaustangosta kiinni, niin saa käsiteyksen miten toimii.

Juurikin näin, helppoa tolla tapaa.

Ja kiitoksia vaan kaikille kehuista, oon kyllä tohon ollu tyytyväinen. Jos tota hiukan kauemmin pitäiskin, kun on vaihtunu tässä menneinä vuosina jopa 2 pyörää/kesä..
Tänään paskartelin Bazzaz -säätöyksikön ja Autotunen paikalleen, pääsee keväällä säätelemään sitten ruokapuoltakin kuntoon.
 
Hieno cbr. Mä oon vaihtamassa tonniseen, mut en oo osannu vaan päättää mihin. Vaihtoehdot on aikalailla -08-> cbr, -08-> zx-10r tai sit -09-> GSX-R. Kawasakeja löytyis halvimmalla, Suzukeja tosi vähän ja Hondat ehkä vähän kalliita.. Veri vetäis jotenkin eniten gixeriin. No mut saa nähä, voi olla et meen viel perjantaina messuilta tilaa hyvässä nousussa jonkun uuden Ducatin pitkällä pätkällä:D
 
Moottoripyörä on moottoripyörä, lälläripyörä on lälläripyörä namusia naisia katsastan kun moottoripyörällä ratsastan :D hihihi. Kelkka olis kiva varmaan nytten.
 
Dämn.. niin hiljaista töissä että eksyin taas nettimotoon..... XX:ää, ZZR:ää... tai joba Busaa.... huoh.. rahalla saa ja prätkällä pääsee :D

59päivää ajokauden alkuun :) 1.4 pitää osallistua taas perinteiseen Vappuajoon..
 
Täytyy laittaa vielä yksi noista existä, parhaimpia ja hauskimpia ajettavia mitä mulla ollut. Harmittaa hiukan kun tuosta meni luopumaan, juuri kun sen oli saanut rakenneltua mieleisekseen.. :( Tehontarve vaan ajoi luopumaan tuosta.. (tosin mulla oli tän jälkeen hetken aikaa 690SMC..)
Suosittelen kyllä: Honda CB1000R:
03052011290.jpg
 
Itsellä tasan samalainen sininen bilteman teline ilman lankarullia suoraan takahaarukkaan tulevilla kiinnikkeillä. Ei tossa telineessa mitään ihmeellistä ole. Pyörä sivujalalle haluttuun paikkaan. Sitten vain laittamaan teline kohdilleen takahaarukkaan ja rauhallisesti nostaa senverran, että jalka irtoaa maasta ja pyörä nousee pysty suoraan telineen varaan, siten että teline on kuitenkin vielä ilmassa. Nopea tarkistus onko kunnolla haarukassa ja sitten vaan nostaa loppuun. 10 sek menee. Alas otetaan niin jalka alas ENSIN. Sitten toisella kädellä kiinni penkistä tai kahvasta pyörän takana. Nostaa telineesta sen verran, että pyörä on vielä sen varassa, mutta ei kuitenkaan lukittuneena. Sitten vaan laskee loppuun ja kääntää pyörän jalalle. Ensimmäisellä kerralla kannattaa pyytää kaveri pitämään ohjaustangosta kiinni, niin saa käsiteyksen miten toimii.

Pirun kätevä tollanen teline ketjune rasvaamiseen. Vie pyörä vähemmän tilaakin tallissa kun saa pystympäään kuin jalalla ollessa.

P.S tuossa youtube videossa kaveri teki homman kyllä yli varovaisesti ja hitaasti. Ei ole lähellekkään noin hankalaa.



Kyllä tälleen on paljo helpompaa ja turvallisempaa!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tälleen on paljo helpompaa ja turvallisempaa!

No eipä se kyl tollasen pukin kanssa oo yhtään vaikeeta. Tollanen keskijalkahan vasta vaarallinen on.. kun mennään polvi maassa ja se siitä nappaa asfalttiin kiinni niin ei oo enää hauskaa ei.. Itellä oli joskus sellanen -02 600F Cebari ja se muistaakseni otti kiinni kun tarpeeksi oli vehkeet vinossa. Tosin siinä raapi katteetkin asfaltiin..
 
Mä olinkin tourinkimotoristi, niin en mennyt koskaan polvi maassa. Joten no problem!
 
IMG_1201.webp



KESÄKESÄKESÄKESÄKESÄKESÄKESÄKESÄ :hyper::hyper::hyper:
 
Oliko mp-messuilla tänä vuonna mitään mielenkiintoista? Kannattaako huomenna käväistä?
 
Oliko mp-messuilla tänä vuonna mitään mielenkiintoista? Kannattaako huomenna käväistä?

Aivan helvetisti porukkaa. Kaikilla joko ajotakki tai jonkun hevonvitun klubin nahkaliivi. Ei mitään katottavaa. No pari kuumaa mimmiä oli mopojen selässä, mutta sen takia ei kannata mennä. Metrilakua ostin pojalle, noin tunnin jaksoin survoa väkijoukossa.
 
Oliko mp-messuilla tänä vuonna mitään mielenkiintoista? Kannattaako huomenna käväistä?

Eipä oikeestaan. Halvat ajosaappaat ostin. Lähinnä naurettavia ja rumia ihmisiä naurettavissa wnb nahkaliiveissä. Pari mielenkiintosta uutuuspyörää ja joku hussen jännä tela-laitteisto enskaan. Halpoja naisia mopojen selässä, niitäkin yllättävän vähän. Oikeestaan aika paskat messut :D
 
Tuli ostettua messuilta kypärä ja nahkatakki ja nahkahousut. Mitään ei pitäny ostaa, mutta ostin silti. Ei ny hirveesti köyhtyny, niin mikäs siinä. Mutta messuilla ei sinänsä kyllä ollu hirveesti mitään ihmeellistä. Niinku tossa yllä mainittu niin noita wnb nahkaliivi-ihmisiä siellä oli liikaa. Muutama näppärä prätkä sieltä löyty ja tarjousta kyselin SuperDukesta, saa ny nähä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom