Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nonni, nyt on kotari siirtokilvissä! Ei voi uskoa miten helppo homma oli!

Lähin aamulla vähän niinkun kattelemaan tullikonttoriin että miten tää homma lähtee pelaamaan, varauduin useampaan päivään. Menin kaikenlisäks väärään tullin konttoriin (tullineuvonta erottajankadulla), missä ottivat mut kuitenkin vastaan ja kertoivat miten homma lähtee eteenpäin. Sain sieltä lippuja ja lappua (kaks nopeeta lomaketta) jotka piti kiikuttaa täytettyinä oikeeseen konttoriin (töölössä). Sieltä leima toiseen lomakkeeseen ja paperien kanssa katsastuskonttorille. Katsastuskonttorilla soitto vakuutusyhtiöön josta vakuutus valmistenumerolla ja 17,40e maksu katsastuskonttorilla siirtokilvistä.. Hallelujaa!

Tullin palvelu oli kyllä 10+ luokkaa!

Tulipa asennettua iridiumvisiiriin pinlock. Ensin tarkka mittaus reikien paikalle, poraus ja natsat paikalleen. Paketin mukaan pitäisi tuohon visiiriin sopia heittämällä, muttei ainakaan minulla sopinut. Joutui vähän veitsellä leikkelemään pinlockin kiinnityskoloista. Pikaisten testien perusteella toimii :dance2:

Sais noi motovanteet tulla jo Saksasta!

Kesti muuten kauan löytää toi pätkä. Viimeks oon tainnu kattoa ton joskus 5-8v sitten.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulipa asennettua iridiumvisiiriin pinlock. Ensin tarkka mittaus reikien paikalle, poraus ja natsat paikalleen. Paketin mukaan pitäisi tuohon visiiriin sopia heittämällä, muttei ainakaan minulla sopinut.

Kai sä huomasit että ne Pinlock-tatit on epäkeskoja? Pyörittämällä ne saa lähemmäs tai kauemmas siitä sisävisiiristä.

Sais noi motovanteet tulla jo Saksasta!

Kesti muuten kauan löytää toi pätkä. Viimeks oon tainnu kattoa ton joskus 5-8v sitten.

Paljos muuten makso? Saapa nähä saako itelle laitettua pyörää tälle kesälle. polttelis nii pirusti. nytki varmaan menee yö nuita vitun clippejä kattoessa.. vois lopettaa reenauksen kesäks, ja hommata pyörän, ei riitä rahat molempii harrastuksii. ja kumpihan on siistiimpää..:P

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paljos muuten makso? Saapa nähä saako itelle laitettua pyörää tälle kesälle. polttelis nii pirusti. nytki varmaan menee yö nuita vitun clippejä kattoessa.. vois lopettaa reenauksen kesäks, ja hommata pyörän, ei riitä rahat molempii harrastuksii. ja kumpihan on siistiimpää..:P

Ostin eBaysta BEHR:n vanteet vaimennetulla vetopakalla ja vielä kumeineen 608e toimituskuluineen... Eli ei paha!

PS: En muista koska viimeks olin edes salilla! ;)

Onko kellään kokemuksia KTM super dukesta? Varmistui vakituinen työpaikka, joten voisin palkita itseni mopolla :D Uutta ei ole varaa ostaa, mutta 06-08 mallisiin vois rahat riittää.

Kaverilla oli tollanen yhessä vaiheessa ja mietin tollasta itekkin. Hieno peli ja hienot äänet Acran putkilla. Kiva kruisailupeli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päällä olen istunu ja ajoasento ainakin miellyttävä. Kait tuolla kerkiääkin..

.orgista oon lukenut super dukea koskevat ketjut ja pääsääntöisesti kokemukset ovat positiivisia. Oon miettinyt myös supermoton hankintaa, mutta tarvetta olisi ajaa myös pidempiä matkoja ja heittää viikonlopun mittaisia reissuja joten taidan unohtaa supermotot. Super duke vaikuttaa ainakin luetun perusteella hauskalta ja monipuoliselta vekottimelta.

Eikös vanhemmissa Super Dukeissa tainnut olla vähän sitä, että perus-kartalla olivat pikkasen turhan ärhäköitä esim. kaupunkiliikenteeseen? Eli kaasu oli piiikkasen turhan herkkä. Kiinnostava pyörä kyllä kaikinpuolin.

.orgista oon lukenut super dukea koskevat ketjut ja pääsääntöisesti kokemukset ovat positiivisia. Oon miettinyt myös supermoton hankintaa, mutta tarvetta olisi ajaa myös pidempiä matkoja ja heittää viikonlopun mittaisia reissuja joten taidan unohtaa supermotot. Super duke vaikuttaa ainakin luetun perusteella hauskalta ja monipuoliselta vekottimelta.

660 SMC olis ihan ok vähän pidemmillekkin reissuille.

Tela, kyllä supermotolla ihan kevysti vetää viikonlopun mittasia reissuja, varsinkin Husqvarnalla jossa on 6 vaihdetta. Ei huuda yhtään satasen vauhdissa.

Tela, kyllä supermotolla ihan kevysti vetää viikonlopun mittasia reissuja, varsinkin Husqvarnalla jossa on 6 vaihdetta. Ei huuda yhtään satasen vauhdissa.

Ajoin just tossa varmaan 40km tolla mun 530 exc kotarilla, ja voin kertoo että on perse hellänä! On kuus vaihdetta ja kaikkea, mutta ei se paljoa persettä säästele. Välillä pitää ajaa seisaalteenkin. Tollanen 660 SMC on sitte vähän mukavempi, ja hussen 610 SM, mutta siitä tais olla jotain aika laiskojakin versioita.

Ei sulla kovin rautainen perse ainakaan ole jos 40km matkalla pitää seisaalteen ajaa :D Meikäläisen Husqvarnasta penkitettiin 47,41hp / 52.38nm. SMC on jonkin verran vielä pirteämpi.

Kyllä "oikeella" supermotolla kuten esim nyt toi exc 530 on aika hc-hommaa vetää mitään tourinki reissuja. Itsellä oli joskus ccm:än 400cc supermoto ja kaikki yli 30km pätkät suoraa tietä oli aivan saatanasta, hirveä tärinä pureutuu perseeseen sen kapean penkin läpi aivan vitun tehokkaasti ja tuuli riepottelee syli auki matkaavaa kuskia. Ja jos fyysinen epämukavuus haittaa niin boonuksena on pelko että koska se moottoriräjähtää kun kierroksia on koko ajan ihan tarpeeksi ja minimaalinen huoltoväli täyttyy hyvää kyytiä.

Noi 660smc tyyppiset vehkeet ovat kyllä paaljon parempia tohon hommaan mutta radalla taas se 30kg lisäpainoa pilaa elämyksen aika tehokkaasti...

Superduke on kyllä ihan kiva katupyörä jos välttämättä haluaa v-koneen pyöräänsä, alusta on ihan kohdillaan ja jopa kallistusvaratkin riittävät rata-ajoon mikä on nakupyörissä harvinaista. Itseä ei vaan v-kone oikeen sytytä aluksi alle 3000rpm kierroksilla on hirveä tärinä ja sitten juuri kun homma alkaa sujua niin kierrostenrajoitinhan se sieltä viheltää pelin poikki....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom