Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mieltä pakkislaiset on tuontipyöristä? Olisi tiedossa hyväkuntoinen(ainakin ulkoa) vm. 2006 ärrä tuotu suomeen 2008 ja ajettu vain 9000km. Kilometrit jotenkin vaivaa mieltä...
Mitä mieltä pakkislaiset on tuontipyöristä? Olisi tiedossa hyväkuntoinen(ainakin ulkoa) vm. 2006 ärrä tuotu suomeen 2008 ja ajettu vain 9000km. Kilometrit jotenkin vaivaa mieltä...
Mulla oli tollanen 90-luvun puolivälin malli eli i/ö-koneella. Jotain reilu 70tkm oli mittarissa silloin kun siitä luovuin. Ei tota moottoria ajamalla rikki saa jos muistaa joskus öljyt vaihtaa ja venttiilit säätää. Nokkaketju tohon mun pyörään oli vaihdettu edellisen omistajan mukaan 50tkm kohdalla ns. varman päälle. Oikeasti sitäkään ei olisi tarvinnut vaihtaa.Mitä mieltä olette noista 600 kuutioisista banditeistä? Oon katellu vähän sellasta 2000 luvun molemmin puolista ja kaikkilla aika järjestäen 50tkm plakkarissa. Onko luotettava peli noilla kilsoilla jos huollot on tehty ajallaan?
Nätti taistelija tehty! Mutta ota tuo navi oikeasti pois :D Kai siinä on mittarit omastakin takaa.. Taitaa olla kaverin sukulainen, joka on tuon aikanaan väsännyt etelässä(en vanno, että on sama pyörä)..
Tuo oma z750 alkaa tuntua 2200km ajon jälkeen ihan nuhapumpulta jo. Tekis melkein mieli myydä pois ja alkaa säästämään ens kesää varten jolloin ottas sitten superduke R:n alle :D
Omassa oli 7500km kun hain ja vastaavissa suomipyörissä oli jotain 13tkm. Ulkomailla on niin hyvät kelit yms, että niitten ei tarvii pahtaa räntäsateessa niinku meiän. Eli siellä ajetaan hyvinä päivinä ja kun harvakseltaan ajelee, niin eipä niitä kilsojakaa sillee kerry. En olisi huolissani, jos kaikki huollot yms on kondiksessa!
Siis mä en ymmärrä yhtään mitä selität? niinku ku ulkomailla on ajokelit mahdollisesti 12kk mopolla ja suomessa 6 ni sun logiikan mukaan niiden täytyy olla vähemmän ajettuja ku ne ulkomailla ajelee vaa aurinkoisina päivinä ja suomessa on ihan pakko ajaa räntäsateessa? Yks parhaita selityksii mitä oon kuullu kyllä, mut pidä tosta kii.