Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lähinnä pumppasin virtalukkoa edestakas, kun bensapumppu virrat päälle kääntäessä pumppasi yhden sykäyksen. En tiedä oliko sillä mitään tekemistä käyntiinlähdön kanssa, muttei enää onneksi tarvitse edes ajatella. Autokoulun pyörällä ajetaan. Eilen reenattiin isolla parkkipaikalla yammun 2t dt:llä hidasajoa jne, kun oli tosiaan ekat tunnit eikä ne ketään voi suorilta ison pyörän selkään heittää. Tuo hidasajo on kyllä perkeleen vaikeaa varsinkin tollasella rimpulalla, vielä kun kone on 2t. Uskallan veikata että se on jopa isolla pyörällä helpompaa, en tosin ole ikinä kokeillut. Tänään sitten ajetaan ekaa kertaa isolla pyörällä, joka on kawa er6n.

Mutkin heitettiin ihan suoraan er6:n puikkoihin, kokemusta 2-pyöräisistä sitä ennen alle 1kilometri. Ja ainakin piikkikokeessa on tiukemmat rajat käsittelyssä kuin iso-A -luokassa, joten sen perusteella pienepmi pyörä on näppärämpi, ja muutenkin isossa pyörässä sitä painoa on enemmän. isompi -> kömpelömpi.
 
toki isompi pyörä on helpompi suoraan madellessa mutta kun pitää pikkuvauhdeissa pujotellakkin niin kyllä se pienempi on näppärämpi.


Itsellä tuli laitettua talvella 1983 vuoden Kawasaki Z750 l3. Tässä kevättä myöten laitellut ja käynyt läpi. Kaikki kulutusosat nyt kunnossa ja wisecon takomännät paikallaan. Huomenna aloittaisi ajokauden kunnolla. Pikkulenkkejä toki jo käyty heittää : )

27780_0_1_2_kz%20750%20l3_Jim%20Martin.jpg


Tuon näköinen peli
 
toki isompi pyörä on helpompi suoraan madellessa mutta kun pitää pikkuvauhdeissa pujotellakkin niin kyllä se pienempi on näppärämpi.

mä ajoin A-korttini 1200cc harleylla, väännön takia nimenomaan on suoraan mateleminen helppoa ja just ja just mahtu rajatulla aluella taipumaan kun niitä kaseja piti pyöritellä vai mitähän siin oli. Sillon kun näki niitä 600cc ja 125cc mopoja siel harjottelemas ni olihan ne nii saatanan ketterän näkösiä alottelijankin silmissä mutta se kierrosten käyttäminen lipumisessa oli joillekin kyl aikamoinen haaste.
 
katso liitettä 80404

SUORITUSKYKY
Huipputeho
147,2 kW (200 hv) / 10000 rpm
Vääntö
162,5 Nm / 7500 rpm
Max. Teho/Ram-Air
154,5 kW (210 hv) / 10000 rpm

Vaikka sitä kuinka on Hondamiehiä niin tossa on kyllä kiihottavin pyörä tällä hetkellä..

Miten on BMW: laita? S1000RR.

BMW-S1000RR-by-AC-Schnitzer_3-587x392.jpg


Power 144 kW (193 hp) @ 13,000 rpm (claimed)[1]
133.6 kW (179.2 hp) @ 13,250 rpm (rear wheel)[2]
Torque 112 N·m (83 lbf·ft) @ 9,750 rpm (claimed)
105.8 N·m (78.0 lbf·ft) @ 10,250 rpm[2]

Performance

Top speed: 305 km/h (190 mph)
1/4 mile: 9.57 sec @ 251 km/h (156 mph) [14]
0–100 km/h: 3.1 sec / 43 m (141 ft)
0–200 km/h: 6.9 sec / 209 m (686 ft)
0–250 km/h: 10.4 sec / 426 m (1,398 ft)
0–280 km/h: 14.8 sec / 750 m (2,460 ft) [15]
0-300 km/h: 19.1 sec / 1,112 m (3,648 ft) [16]

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S1000RR

Itse ajelin ton vieressä tonnisella ja ei ollut mitään saumaa, kun S1000RR avasi kaasun. Kova peli.
 
Itse ajoin viime syksynä autokoulussa heti isolla pyörällä ja kokemusta nolla. Haastavinta oli hidasajo ja pujottelu. Muut aika "helppoja". Käsittelykokeesta ekalla läpi ja inssiajo ilman yhtäkään virhettä.
Hidasajo menee ok, kun muistaa vaan pitää katseen kokoajan horisontissa, näin pyörä pysyy hyvin suorassa. Pujottelussa laajat kaaret.
 
Kiitoksia avustuksesta :) kriega tai toi held on varmaa poistettava seuraavasta palkasta. Tekis mieli ensin laittaa jozimura mopediin, mutta en tiiä uskaltaako, vaikka e-hyväksytty onkin. Fakin polizait.
 
Kottaraisen LC4 supermotolla on tullu nyt puolikas tuhatkilsaa häiriköityy, vähän mietityttää toi äänihomma... Millä kierrosalueella äänet mitataan, vai onko maksimista kyse? Sori en jaksa lukea koko ketjua läpi jos luki aikasemmin.

Noista repuista niin Alpinestarsilta löysin itselleni sopivan repun, suosittelen.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kottaraisen LC4 supermotolla on tullu nyt puolikas tuhatkilsaa häiriköityy, vähän mietityttää toi äänihomma... Millä kierrosalueella äänet mitataan, vai onko maksimista kyse? Sori en jaksa lukea koko ketjua läpi jos luki aikasemmin.

Noista repuista niin Alpinestarsilta löysin itselleni sopivan repun, suosittelen.

50% maksimitehon kierroksista. Jos maksimitehon kierrokset ei ole tiedossa niin maksimiteho oletetaan saavutettavan 90% maksimikierroksista. Mun sv:ssä tulee maksimiteho 8800rpm, eli pitäis mitata 4400rpm, jos poliisi on homo eikä usko mun ilmotusta maksimitehon kierroksista nii sitten kattovat että mittari riittää 11000rpm ja siitä 90% ja siitä puolet.
 
Miten on BMW: laita? S1000RR.

Ei kiinnosta sitten yhtään. Kawassa "vähän" muikeempi vääntö kun tossa ratalelussa ja Kawasaki ei näytä siltä että siltä olis lyöty nokka poskelle grillijonossa.

ja bemareitten epäsymmetrisyys osaa sitten häiritä. ei helvetti

Uskomatonta että ton näkönen mopo on päässy kauppaan asti :D

Ei ne etuvalot ratakatteissa näy ;)

Eipä paljoa tämmöstä tourinkimotöristia rataleikit kiinnosta.
 
Ei ne etuvalot ratakatteissa näy ;)

no eikä tämä pyörä soratien varrelta kovin kauas näy
bmw_r1200gs_static3_largel.webp
Mutta eihän nyt moottoripyörää voi enää tästä rumemmaks tehdä :D ja tässä nyt kuvakulmakaan välttämättä ei oo ihan pahimmasta päästä
Ihmettelen kuitenki että mikä fetissi bemarilla on noihin epäsymmetrisyyksiin. Jos joku tekis keulastaan epäsymmetrisen auton ni kuka helvetti sellasen ostais?
 
Tuli haettua sitten mopo säilöstä, eipä tosin tänään hirveästi ajoa tiedossa, jos huomenna kävis vähän kaartelemassa maakunnassa.
 
Eilen sain haaveen toteutettua ja nyt on pärrä alla! :) Reipas 300 kilsaa takana ja tykkään. Äänetkin ois kivat, mutta en tiiä tohtiiko ottaa arroweista
noisekillereitä pois, ettei tuo virkavalta kiinnostu liikaa...

KawaZ1000.webp
 
^Oi oi, tuo kawa on kyllä nätti peli, kävin itsekkin katsomassa tuollaista tässä mennä viikolla.
 
Kawa osaa jostain syystä tehdä aina parhaan näköiset pyörät.

Vaikka tuon tyylisuunnan taisi aloittaa aikoinaan Cagiva.
Cagiva_raptor.JPG
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom