Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^
Roadit o täyspäiväsiä matkarenkaita. Vaikka siinä sitä samaa 2CT teknologiaa onkin, niin se pehmeämpi osuus alkaa vasta ihan sieltä reunan tuntumasta. Pitoa löytyy ihan varmasti, mutta ton profiili ei ole "kiilamainen", eli ei sovi sellaseen kallisteluun niin hyvin kun vaikka Powerit. Ja sittenku noi sattuu vielä olemaan niin hyvät ja pitkäikäiset renkaat, niin en lähtis radalle niitä turhaan kuluttamaan.
Sitä kovempaa osiota on noin 4cm leveydeltä siinä keskellä ainakin 180/55R17 koossa, eri kumikomponenttien rajat erottuvat kohtuu hyvin hyvässä valossa. On kyllä noin muuten hyvä rengas, kestää kilometrejä ja pito tuntuu olevan kelin kosteudesta tai lämpötilasta riippumatta hyvä. Engl. Bike-lehden testissä ajelivat isolla Banditilla ko. renkaalla vesikelissä polvi maassa radalla
Itseä kyllä suunnattomasti ihan periaatteessa vituttaa tyypit jotka yrittää päästä kaikesta mahdollisimman halvalla. Sinänsä ihan ok juttu, mutta kun puhutaan turvavarusteista esim. kypärästä niin siinä säästäminen on jo suhteellisen tyhmää. Itse kyllä ajattelin sen 600e kypärän olevan erittäin halpa henkivakuutus. Ei mulla muuta..
Ei ollut tuo sitten kenellekkään mitään vittuilua tjsp.. Tuli vaan mieleen kun tässä on kuunnellut paikallisten lahopää "motoristien" keskustelua :(
Itseä kyllä suunnattomasti ihan periaatteessa vituttaa tyypit jotka yrittää päästä kaikesta mahdollisimman halvalla. Sinänsä ihan ok juttu, mutta kun puhutaan turvavarusteista esim. kypärästä niin siinä säästäminen on jo suhteellisen tyhmää. Itse kyllä ajattelin sen 600e kypärän olevan erittäin halpa henkivakuutus. Ei mulla muuta..
Ei ollut tuo sitten kenellekkään mitään vittuilua tjsp.. Tuli vaan mieleen kun tässä on kuunnellut paikallisten lahopää "motoristien" keskustelua :(
Yleensä kun mällää pyörällä kunnolla niin ei ole mitään väliä onko varusteisiin laittanut 300 euroa vaiko 3000 euroa,henki lähtee molemmilla ...
Niin kauan kun ei törmää kovaa johonkin, niin tottakai kunnon kamat auttaa. Eli kunnon ajopuku on varmasti paras pepantteeni asvaltti-ihottumaa vastaan. Jos taas mennään vaikka +100km/h metsähallituksen puolelle, niin varmaan aika sama vaikka ajais munasillaan..
No ei kyllä iha sama oo.. oha se ny selvä et mitä enemmä sulla on suojaa ympärillä sitä vähemmällä pääset. Kyllä tollasen satasen + vauhista voi vielä iha nousta pystyy sieltä metsästä jos hyvi käy..
Juu, nahkainen kyllä. Laadukasta tarpeeksi paksua nahkaa.Eli kunnon ajopuku on varmasti paras pepantteeni asvaltti-ihottumaa vastaan.