Moottoripyörä?

niin mää vähän arvelinkin viddu ku noi isot H-D:t maksaa vaan niin perkeleesti enemmän

Entäs Triumphin Thunderbird? Jos japsicustomit ei jostain syystä iske, niin Triumphilla on vielä pidemmät perinteet moottoripyörien valmistuksessa kuin H-D:llä.
2010-triumph-thunderbird-outside.jpg

Parempi ajaa ja enemmän tehoa kuin Harrikoissa yleisesti.
 
Alko tekemää mieli aprilian dorsoduro vaimikäseoli. Eka iso pärrä ois hakusessa ja smoto ois kiva. Yks mukisissa vähänki huoltovapaammissa isoissa smotoissa ei oo tehoo yhtään ja tossa apriliassa sitä olis ees jonkun verran, täytyy mennä liikkeesee potkimaa renkaita. Jos se ei nappaa nii sitte olis ostoslistalla r6r tai 750 z kawa. Onneks ikä tulee täytee vasta lokakuussa, nii ei kerkee hankkimaa pärrällä rikkeitä tulevaa ljk hakua ajatellen. :evil:
 
Diavelia myös testattu, on se vaan aika häiriintynyt laite. Kulkee, kääntyy ja pysähtyy kyllä varmasti paremmin kuin mikään saman luokan laite, mitä sitten sellaisiksi lasketaankin. Mutkapätkän ajaminen kohtuullisen kovaa on tuon härvelin kanssa jopa aikamoisen kivaa touhua ja pyörän keveydellähän on asiassa iso ansio, tuohan tosiaan on paljon kevyempi kuin miltä se näyttää.

- H
 
Sportikat o mun mielestä nätempiä harrikoita. Sopii kyl nuorekkaammalle kaverille enempi, lihadieetillä elävällä partasuulla voi loppua koko kesken.

Mullakin on ollut viritetty spora joskus. Tosin hirveästi en ole nähnyt naisia ajamassa mm. rautapää sporalla.
 
Tottakai, samalla tavalla kuin on autopuolella kotiäitien kauppakassit sun muut neitimäiset pikkukinnerit.

Ja pyöräpuolella löytyy (viiksi-)homoille sitten vielä erikseen sohvat.

Ja amisviiksille japanilaiset muoviluodit ja läskeille partasuille isot customit. Näissä kannattaa olla tarkkana, ettei mene uskottavuus.
 
Ei sporty ole mitenkään naisten pyörä - sellainen maine sillä kuitenkin on helpon käsiteltävyyden (kevyt ja pieni) takia vrt. softailit ja dynat. Ite aloitin härräköillä ajamisen 1200cc sportylla, siitä vaihdoin fättäriin ja nyt ajan kingillä. Ihan luonnollinen kehitys, aloitin kyykytkin pikku cebarilla ja siitä sit isompaan.
 
Ei olis pitänyt käydä kaverin seurana katteleen pyöriä. Voi olla että talliasukki vaihtuu joskus Bemarin F 800 R:ään :kuola: Toinen mikä jäi mieleen oli Kawan Z 1000.
 
Samoilla linjoilla. Moottoripyörää ei paljon rumemmaksi voi tehdä. Toi bokserikone vielä kruunaa koko hirvituksen. Noi etuvalot ja hohhoijjaa..

Toi on jo niin ruma, että se on oikeestaan makee...

Nauroin entiselle esimiehelle, kun se esitteli vastaavan laitoksen.. Toki osaavissa käsissä siitä on moneksi

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin, kaikille se mopo ei ole muille näyttämistä varten vaan enemmänkin toiminnallisuuksien vuoksi. Function over form.
 
Tuo tuossa videossa on f800GS(rivi 2) jonka kuivapaino on 185kg. Sillä on hieman helpompi kikkailla mitä varmaan +50kg enempi olevalla 1200GS:llä(boxer).
 
erkki.merkki sanoi:
yhyy!! kova moottoripyöräilijä olen mutten mikään saatanan kirjailijan
No et tosiaan taida olla:rolleyes: Kyllä minä ainakin tietäisin sen verran tilaamastani yli 20k€ moottiripyörästä, että osaisin kirjottaa sen nimen oikein.
Laitas kuvia Ducatista kun on varmasti jo saapunut:worship:
 
Back
Ylös Bottom