Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin mää vähän arvelinkin viddu ku noi isot H-D:t maksaa vaan niin perkeleesti enemmän
Itse asiassa tutulla on tollanen sportster ja ihan mies se on (tosin pienikokoinen) :D
Onko pakkislaisten mielestä H-D:n sportsterit naisten pyöriä?
Sportikat o mun mielestä nätempiä harrikoita. Sopii kyl nuorekkaammalle kaverille enempi, lihadieetillä elävällä partasuulla voi loppua koko kesken.
Tällainen tuli ruuvattua tänä keväänä kiinni sen alkuperäisen, ylipainoisen savustuspöntön tilalle:
katso liitettä 66193
Onko pakkislaisten mielestä H-D:n sportsterit naisten pyöriä?
Onko olemassa erikseen naisten ja miesten moottoripyöriä?
Tottakai, samalla tavalla kuin on autopuolella kotiäitien kauppakassit sun muut neitimäiset pikkukinnerit.
Ja pyöräpuolella löytyy (viiksi-)homoille sitten vielä erikseen sohvat.
Oliko se tehoton kun olet tottunut R1 vai tehoton noin yleensä kusisataseks?
Tällainen tuli ruuvattua tänä keväänä kiinni sen alkuperäisen, ylipainoisen savustuspöntön tilalle:
katso liitettä 66193
Samoilla linjoilla. Moottoripyörää ei paljon rumemmaksi voi tehdä. Toi bokserikone vielä kruunaa koko hirvituksen. Noi etuvalot ja hohhoijjaa..
Toi on jo niin ruma, että se on oikeestaan makee...
Et taida hirveen kova moottoripyöräilijä kuitenkaan olla kun nimikin meni väärin? Todella hieno pyörähän se on.
No et tosiaan taida ollaerkki.merkki sanoi:yhyy!! kova moottoripyöräilijä olen mutten mikään saatanan kirjailijan
Kyllä minä ainakin tietäisin sen verran tilaamastani yli 20k€ moottiripyörästä, että osaisin kirjottaa sen nimen oikein.