Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jännästi makukin muuttuu moottoripyörien suhteen. Teini-ikäisenä kyykyt olivat ainoa oikea vaihtoehto. 18-22v pidin fightereita kaikista hienoimpina vehkeinä ja nykyään harrikat sekä chopperit kiinnostavat eniten. :D Saa nähä mikä on 5 vuoden päästä pop.
Mä en kyllä kans ymmärrä noita customeita miks niissä on suurimmassa osassa niin laittoman vähän tehoja. Kyllä nyt 100hv pitäis olla aika minimi ton painosille vehkeille vaikka kuinka tykkäis vaan kruisailla.

tulipa ostettua eka mopo. Honda CBF 600. 2006. kai toi ihan kelpo mopo ekaksi on.
![]()
Tommonen olis tulossa. Viikolla 10 valmistuu tehtaalla ja sit odottamaan, että saapuu suomeen...
Mä en osaa keulia :(
Mulla alko viimeistään nyt viikonloppuna, kun kävin veivaamassa orkkisputken irti ja vaihdoin uuden tilalle. Viime yönä näin jopa unta siitä, että kävin vaihtamassa mopoon öljyt ja käyttämässä sen lämpimäksi (joka on kyllä suunnitelmissa muutaman viikon sisään). :DHämmentävän pitkään selvinnyt, ettei ole isompia polttoja ollut. Nyt tuli katseltua kesän mopoilufotoja, alko vähän rannetta pakottaa.
Höpö höpö. Kaikki pyörät keulii, kaikki kuskit ei. Kyllähän tuo näyttää ihan normikokoiselta nakulta, joka keulii kun vain käskee.