Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joko ajat silmät ummessa tai ajat todella kieli keskellä suuta ja vähän jos yhtään vaaratilannetta ei ekanakaan kesänä tullut.No nii ensimmäisen motoristi kesän ajot ajettu ja pärrä talliin odottamaan ensi kevättä.
-Ei vaaratilanteita
Joko ajat silmät ummessa tai ajat todella kieli keskellä suuta ja vähän jos yhtään vaaratilannetta ei ekanakaan kesänä tullut.
En tiedä mitä siihen lasket, mutta ainakin mulla pukkaa autot eteen pikkuteiltä tai lähdetään ohittamaan maantiellä mua vastaan vähintään muutaman kerran kuussa. Tähän vielä lisätään omat mokat, mm parit hartialukot ja paniikkijarrutukset, jotka tuli omana ekana kesänä koetettua.
Jaa a? Kai meitsi on sit niin vitun hyvä kuski et ei satu mitään:wtf: (koputtaa puuta) Nii ja toi eka motoristikesä siis omalla pärrällä. Oon ajellu viitenä kesänä frendien motskareilla et jotain tuntumaa on ennestään.
pointti taisi olla, että tilanteet on vaan menny sulta ohi.
kuitenkin mpllä ajaessa lähes päivittäin on potentiaalinen vaaratilanne kohdalla.
Joko ajat silmät ummessa tai ajat todella kieli keskellä suuta ja vähän jos yhtään vaaratilannetta ei ekanakaan kesänä tullut.
En tiedä mitä siihen lasket, mutta ainakin mulla pukkaa autot eteen pikkuteiltä tai lähdetään ohittamaan maantiellä mua vastaan vähintään muutaman kerran kuussa. Tähän vielä lisätään omat mokat, mm parit hartialukot ja paniikkijarrutukset, jotka tuli omana ekana kesänä koetettua.
Olen tässä viime viikot sottaillut asiaa ja nyt olen vakuuttanut itselleni, että pyörän tulen hankkiamaan, saksasta samalla reissulla kun kaveri ja merkkinä tulee olemaan Harley Davidson.
Jepjep (www.jepjep.fi) myy myös Saksasta hakemiaan harrikoita. Tuolta omanikin hankin. Tietty jos tulee vielä halvemmaksi lähteä ite ni mikäs siinä.