Moottoripyörä?

:lol2:
Samaa tossa vähän pohdiskelin, että täytyy olla helvetin reilu kaveri kyllä ja mielenhäiriö päällä. Tai sitten se haluaa vanhan Gixuraihnansa lunariin kun ei muuten saa kaupaksi tms.?

Toi on kyllä melkoisen tulenarka kuvio tuommoinen kaverille lainailu. Vähän sama kun antaisi Ferrarin kamulle kesäksi lainaan. Liian suuri todennäköisyys meikäläisen hermostolle että se huudatettaisiin hengiltä tai kiedottaisiin puun ympärille.

No ei nyt sentäs. Olen enemmän ajanut elämäni aikana kaksipyöräisillä kuin kaveri, joten enemmän se mun käytössä säästyy, kuin jos se hullu omistaja sillä ajaa. On meinaan aika hullu ajotyyli kaverilla. Ja ei se kovin vanha ole, tonninen K6. Sentään rautaa ja muovia vain kyseessä, sitä saa rahalla uutta.
Jos töppään, niin maksan tietenkin. vaikka uuden pyörän, jos ei muuten onnistu. Sehän on selvä :)

Kamu ja minä ollaan ainoat porukassa, jotka noista kaksipyöräisistä välittää, joten kyllä toisillemme lainataan pyöriä. Viimeksi oli toisin päin, mulla pyörä, kaverilla ei ja silloin lainasin sille omaani. Ei noi ole kuin kulkuvälineitä. Herranjestas sentään ukot.

Ite voi pyörälle antaa leipää vaikka kuinka! Sitten jos joku muu antaa sitä leipää, niin kyllä tekee pahaa...

Suosittelen ostamaan siinä tapauksessa vähän parempia pyöriä, niin ei tarvitse pelätä. Niin joo, kai sitä voi pelottaa, jos kusiaista kasawikaa lainaa kamulle, sehän hajoaa jo koeistumis vaiheessa ;)

Kamu ja minä ollaan ainoat porukassa, jotka noista naisista välittää, joten kyllä toisillemme lainataan tyttöystäviä. Viimeksi oli toisin päin, mulla nainen, kaverilla ei ja silloin lainasin sille omaani. Ei noi ole kuin p*nopuita.

Melkeen sama asia. :D

edit: Enkä muuten keksi pyörää mikä ajossa säästyy. Mut kuten sanottu, hyvä diili sulle. Ihan mielenkiinnosta, kuka maksaa vakuutukset? Renkaatkin ehtii saamaan huonoon happeen ym.

Melkeen sama asia. :D

edit: Enkä muuten keksi pyörää mikä ajossa säästyy. Mut kuten sanottu, hyvä diili sulle. Ihan mielenkiinnosta, kuka maksaa vakuutukset? Renkaatkin ehtii saamaan huonoon happeen ym.

Melkein sama joo :lol2: .

No ei tietenkään ajossa säästy, mutta ajemiseen se pyörä on ostettu, joten kun kaveri ei itse aja, niin mielelläni autan sitten :) . Pyörä on rahoituksessa, joten vakuutusmaksut on aika pienet, eli mä maksan siltä ajalta, mitä pyörä mulla on.
Renkaat toki kuluu, mutta ottaen huomioon viime kauden lopetuksen ja kaverin aikamoiset kuminpoltot, ei mun paljoa euroja tarvitse niihin laittaa, jotain tietenkin.

Mutta tosiaan hyvä diili näin, ei tarvitse omaa ostaa ja parissa kuukaudessa kerkiää pahimmat ajohimot tyydyttämään. :kippis1:

Suosittelen ostamaan siinä tapauksessa vähän parempia pyöriä, niin ei tarvitse pelätä. Niin joo, kai sitä voi pelottaa, jos kusiaista kasawikaa lainaa kamulle, sehän hajoaa jo koeistumis vaiheessa ;)
No en tollai tarkottanut!!! Siis ei todellakaan pelota, että hajoaisi käytössä, annan itse leipää välillä oikein kunnolla, eikä se tunnu missään! Hajoaa jos hajoaa. Mut jos kaveri kuisais miun pyörää, niin se tuntuu pahalle.. joku tonninen gixserihän hajoaa jo pelkästä katsomisesta.. ;) Sitäpaitsi ei ole tapan lainalla kenellekään mitään!

No en tollai tarkottanut!!! Siis ei todellakaan pelota, että hajoaisi käytössä, annan itse leipää välillä oikein kunnolla, eikä se tunnu missään! Hajoaa jos hajoaa. Mut jos kaveri kuisais miun pyörää, niin se tuntuu pahalle.. joku tonninen gixserihän hajoaa jo pelkästä katsomisesta.. ;) Sitäpaitsi ei ole tapan lainalla kenellekään mitään!

No onneksi mun kamu on sellainen ,että lainaa, joten tällainen pyörätön ressukka saa edes vähän käydä kurvailemassa. Tänään vähän kävin pyörimässä ja ai että oli nannaa :kuola: . Hiekkaa vaan näyttää olevan tosi paljon tiellä, varovainen saa olla.

Tänään tuli 1000km täyteen Banditilla. Hauskaa on ollut ja toivottavasti jatkossakin :)

Eka tonni tuli tälle vuodelle kans kasaan tänään. Busa sai vähän uutta osaa.. :rock: :evil:

Ja olipa näköjään etuputkista stefa antanu periksi.. Huollosta toiseen, prkl. Eikä edes perjantai 13. päivä enää..

Olipa heveltin hyvä perjantain 13. päivä täälläkin.

Tarkoitus oli ajella koko viikonloppu busalla hymyissä suin. Kuljetin pyörän helsingistä joensuuhun ja huomasin että avain jäi helsinkiin, eihän siinä. Soittelin kaverille jo keskiviikkona että laittaa avaimen postissa tulemaan, kun olen vara-avaimen ilmeisesti hävittänyt. Näin avain olisi jo torstaina tai viimeistään perjantaina täällä... Mut vitut, posti ei ole kulkenutkaan tänne asti, vaan avain kikkailee nyt jossain postin lavojen uumenissa. Nyt on sit molemmat avaimet kateissa, eikä tarvitse paljon pyörällä ajella. Maanantaina joutuu soittelemaan maahantuojalle, että haluisko ne millään lähettää mulle sieltä avainta. Muussa tapauksessa rälläkälle on käyttöä.

Olipa heveltin hyvä perjantain 13. päivä täälläkin.

Tarkoitus oli ajella koko viikonloppu busalla hymyissä suin. Kuljetin pyörän helsingistä joensuuhun ja huomasin että avain jäi helsinkiin, eihän siinä. Soittelin kaverille jo keskiviikkona että laittaa avaimen postissa tulemaan, kun olen vara-avaimen ilmeisesti hävittänyt. Näin avain olisi jo torstaina tai viimeistään perjantaina täällä... Mut vitut, posti ei ole kulkenutkaan tänne asti, vaan avain kikkailee nyt jossain postin lavojen uumenissa. Nyt on sit molemmat avaimet kateissa, eikä tarvitse paljon pyörällä ajella. Maanantaina joutuu soittelemaan maahantuojalle, että haluisko ne millään lähettää mulle sieltä avainta. Muussa tapauksessa rälläkälle on käyttöä.

tuo on jo perjantai 13pv tuuria:D

Tuli pyörä ostettuu, nyt toivois hienoi kelei kesäks ja et pyörä toimis. Let the good times roll

Olisikohan jollain tietoa kypärän alle sopivista kuulokkeista? Muutamaa normia nappimallia olen kokeillut, mutta painavat pidemmän päälle kivuliaasti.

Täänään oli kevään eka pärräilypäivä mulla. Kelejä olis ollu kyllä jo pitkään myös täällä Lappeenrannan suunnalla. Pojan syntymä 1 kk sitten vähän on hillinny pahempia pärräilykiireitä.

Onse vaan kivaa!

Kelit parani Itä-Suomessakin joten lauantai ja sunnuntai oli molemmat ajelupäiviä. Sunnuntaina käväisin Kuopiossa MP-näyttelyssä. Paljon oli porukkaa liikkeellä, itseasiassa parkkipaikalla kadunvarressa oli se paras näyttelyanti, kaikenkokoista ja näköistä pärrää jonossa.

Niin paljon tullu ajettua, että heti kankaat paistaa takarenkaasta :) Oli komea vkl kyllä ja tampereellakin pyörien määrä liikenteessä pomppas heti reilusti.

Nyt äkkiä uus nakki alle, että voi jatkaa...

Niin paljon tullu ajettua, että heti kankaat paistaa takarenkaasta :) Oli komea vkl kyllä ja tampereellakin pyörien määrä liikenteessä pomppas heti reilusti.

Nyt äkkiä uus nakki alle, että voi jatkaa...

Takanakki menee jo täälläkin vaihtoon, mutta mitäpä sitä ei rakkaansa vuoksi tekisi.:haart:

Back
Ylös Bottom