Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa noissa Deep Snow -kelkoissakin maton pituus riittää. Mites tuottaako tuommoisessa jäällä umpisessa ajo ongelmia tuon maton harjakorkeus? Tosi vähän tulee varsinaisella reiteillä ajoa, lähes kaikki tulisi olemaan uniikkeja reittejä, milloin minne. Noista Deep Snow kelkoistahan sanotaan myynti-ilmoituksissa, että ei kauhean hyvä reitillä,mitähän se mahtaa tarkoittaa? Mulle varmaan olisi tuollainen syvänlumen kelkka kaikkein käytännöllisin.Molempiin kysymyksiin, joku semmonen laite jossa maton pituus 345-365cm:n tienoilla, eli ns crossoverit sopivin valinta. Ja se merkki on edelleen aikalailla makuasia.
Suurin ero on telamaton pituus, mitä pitempi matto sen paremmin se kantaa pehmeässä lumessa.Mitä eroa on vuorikelkalla/syvän lumen kelkalla ja crossover kelkalla? Minkälainen kelkka sopii parhaiten jos käyttötarkoitus on hangessa ja järven jäällä ajaminen?
Kyllä. Siinä lyhyessä R-TX:ssä tais olla mattona 25mm lapulla oleva RipSaw ja M-TX:ssä oli muistaakseni 365 pitkä Maverick 51mm lapuilla.Phazeriakin saa näköjäs pidennettynä ja mountain versiona jne. On tää vaikeeta. Liian pitkä on sitten reitillä vähän kehno.
Siis totanoin, se korkeampi harja aiheuttaa sen että kovalla lumella kelkka pyrkii herkemmin puskemaan, pehmeässä lumessa siitä vähän rouheammasta matosta on vaan hyötyä koska se antaa enempi pitoa.Taitaa noissa Deep Snow -kelkoissakin maton pituus riittää. Mites tuottaako tuommoisessa jäällä umpisessa ajo ongelmia tuon maton harjakorkeus? Tosi vähän tulee varsinaisella reiteillä ajoa, lähes kaikki tulisi olemaan uniikkeja reittejä, milloin minne. Noista Deep Snow kelkoistahan sanotaan myynti-ilmoituksissa, että ei kauhean hyvä reitillä,mitähän se mahtaa tarkoittaa? Mulle varmaan olisi tuollainen syvänlumen kelkka kaikkein käytännöllisin.