- Liittynyt
- 15.1.2007
- Viestejä
- 3 599
sivis: ota H4 käteen ja kokeile 9V paristolla. Se on kuin tehty siihen analysointiin. Kokemusta on;)
Kiitti vinkistä! Ongelma tosin ehti selvitä, mutta tuo olisi kyllä helpottanut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sivis: ota H4 käteen ja kokeile 9V paristolla. Se on kuin tehty siihen analysointiin. Kokemusta on;)
Koitas putsaa egr, se on aika yleinen että sen takia nykii ku hullu.Missä vika kun vanha Astra nykii kun saatana? Talvipakkasilla osasi olla kunnolla mutta heti kun kelit lämpeni niin alkoi taas. Tyhjäkäynnillä käy ihan normaalisti mutta kun lähtee liikkeelle alkaa armoton moshaaminen, ...ttu menee hermot!! :curs:
Koitas putsaa egr, se on aika yleinen että sen takia nykii ku hullu.
Mikäköhän se sellanen egr on Mun autonkorjaus taidot kun rajoittuvat siihen kovaääniseen kiroiluun ja rattiin hakkaamiseen.
EGR-venttiili eli englanniksi Exhaust Gas Recirculation valve on pakosarjassa sijaitseva venttiili, jolla kierrätetään osa pakokaasuista takaisin moottorin palotiloihin. EGR-venttiili laskee palotilan lämpötilaa ja vähentää typen oksidien (NOx) päästöjä. EGR-venttiili voi olla alipaine- tai sähköohjattu – jälkimmäinen on tarkempi ja nopeampi.
EGR-venttiili on auki vain osakaasulla, se ei siis vaikuta tyhjäkäyntiin tai huipputehoihin. Toisaalta rikkinäinen EGR-venttiili voi esimerkiksi jäädä hiukan auki ja vuotaa, aiheuttaen ongelmia. Rikkinäinen EGR-venttiili tai karstoittuneet EGR-venttiilin kanavat voivat aiheuttaa moottorilla haitallista nakutusta.
Jos ihan liikkeestä ostat niin, eikö liike hoida rekisteröintiä? Ainakin venetraileri puolella hinta useimmiten sovitaan siten, että se on rekisteröitynä.
Edelleenkin suosittelisin katsomaan, onko se virranjakaja märkä, koska se tekee juuri tuollaisen rajun nykymisen etenkin matalilla kierroksilla vedätettäessä. Pakkasilla lyhyellä matkalla virranjakaja pysyy jäässä eikä vesi muuta sytytysennakkoa. Tuo on kaikista nopein ja helpoin tarkastus ja melko yleinen "vika".Mikäköhän se sellanen egr on Mun autonkorjaus taidot kun rajoittuvat siihen kovaääniseen kiroiluun ja rattiin hakkaamiseen.
Minkä ikäinen ja millä koneella sun astra onMikäköhän se sellanen egr on Mun autonkorjaus taidot kun rajoittuvat siihen kovaääniseen kiroiluun ja rattiin hakkaamiseen.
Hmm, mietityttää vähän toi uuden soittimen värkkääminen, todennäkösesti tarvii vielä jonku johdoille adapterin?
Tuli mieleen, että yhteensä menee varmasti yli 200 eukkoa jos ei ihan paskinta ota, se on iso raha opiskelijan budejetilla. Lisäksi jos ei aio vaihtaa kajareita, nii aika turhaa olla hyvää soitinta, jos vaan saa omaa musaa...
Löysin tälläsen. Voiskohan tollanen toimia oikeasti? Ois muutenkin ihan siistin näkönen :D
Siis tuohan lähettää tavallaan radiokanavaa, ja sitä kautta voi kuunnella omaa musaa sitte.
Minkä ikäinen ja millä koneella sun astra on
c16nz 55kw vai c16se 74kw. jos tehokkaampi malli niin siinä on jo kaasuläpänasentotunnistin , kampiakselinasentotunnistin ja egr mitkä aiheuttaa ooppelissa nykimistä egr varsinkin 2000-3000rpmYsikakkonen 1,6 koneella, taas muutaman päivän käynyt ilman omgelmia.
http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/zaslepienieerg.html55kw, juu tuo 2000-3000 rpm on aika tarkkaan se alue jossa pätkii, eli tasakaasulla kaupunkiajossa. Maantiellä ei ole mitään ongelmia.
voi siihen laittaa sokean tiivisteen. eli tiiviste missä on toi toinen reikä ummessa tossa mallissa pitää jättää toinen reikä auki ton männän takia jos haluaa laittaa egr:n näönvuoksi kiinni.Eli tuo egr pitää ottaa kokonaan pois?