Moottoriajoneuvomaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pacem
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä vuosimallista lähtien? Kun sillä taitaa olla merkitystä. Oma auto missä alunperin oli pesimet niin puskurin vaihdon jälkeen ei ollut. Ja vm oli -93, eikä valituksia tullut.

Xenoneiden kanssa siis pakolliset. Myös xenoneiden jälkiasennuksen yhteydessä, kaiken ikäisissä autoissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mikähän olis kalleinta öljyä mitä vois moottoriin laittaa? merkki/laatu?

Miksi kalleinta? Onko joku lupautunut maksamaan? Mä laittaisin mieluummin parasta jos joutuisin itse maksamaan.

eiku nyt on nimenomaan kalleimmasta kyse. noin ihan vaan vaikka uteliaisuudesta, jos joku selitys pitää olla ;)

Saako katsastamatonta ajoneuvoa hinata? Jarrut ja ohjauslaitteet toimii.

Eikös siihen tarvita siirtokilvet, ja jonkinsortin vakuutus? Näin ainakin muistelisin, kun yks tuttu oli aikeissa hinauttaa kilvetöntä autoansa.

Autossa on kilvet. Ja vakuutus.

Onko dolly se härpäke jogon nostetaan vaan eturenkaat?

Onko dolly se härpäke jogon nostetaan vaan eturenkaat?
on
cardolly.jpg

Vaihdoin autooni isomman laturin, 80A-->120A. Voiko tolla vaihdolla olla vaikutusta auton tyhjäkäyntiin, joka on vaihdon jälkeen ollut normaalia matalammalla?

Meneekö vuoden '98 fiat bravoon vanteet, joiden pulttijako on 4x98(tämä tosin on oikea) ja keskireikä 58,1mm, ET 38? Lähinnä toi keskireikä ja ET kiinnostaa.

Onkos rungottomat lasinpyyhkijänsulat paljonkin tavanomaisia rungollisia paremmat? Jos on, niin millä tavoin ne sitten päihittää ne tavanomaiset?

Vaihdoin autooni isomman laturin, 80A-->120A. Voiko tolla vaihdolla olla vaikutusta auton tyhjäkäyntiin, joka on vaihdon jälkeen ollut normaalia matalammalla?
Lataa enemmän -> on raskaampi pyörittää -> kone käy pienemmillä kierroksilla. Eli kyllä voi vaikuttaa

Onkos rungottomat lasinpyyhkijänsulat paljonkin tavanomaisia rungollisia paremmat? Jos on, niin millä tavoin ne sitten päihittää ne tavanomaiset?
Toiset vannoo rungottomien olevan ainoo hyvä vaihtoehto. Ite sanosin, että teoriassa rungoton on parempi, koska vähemmän niveliä mihin jää voi mennä tukkimaan.
Tosin rungollisia saa 2e kpl. Ite oon pitäytynyt rungollisissa, niihin niin tyytyväisenä kuin Suomessa voi olla

Suositut

Back
Ylös Bottom