- Liittynyt
- 20.8.2006
- Viestejä
- 17 775
Et saa laittaa kantavuus ei riitä, elleivät sitten ole C renkaat. Mikä on aika epätodennäköistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et saa laittaa kantavuus ei riitä, elleivät sitten ole C renkaat. Mikä on aika epätodennäköistä.
Kuljettajan oventiiviste on aika paskassa kunnossa ja se menee vaihtoon. Onko nuo ihan joka automalliin oma tiiviste vai onko tiiviste samaa joka autossa jota sitte ostetaan tietty pätkä ja sommitellaan paikalleen? Entäs onko noissa tiivisteissä eroja? en nyt ihan paskinta laatua haluaisi ettei melut tule kaikki sisään sitä kautta.
Nyt kaivattais sitä apua. Eli jos haluan vaihtaa kuskinpuoleiseen oveen tiivisteen niin onko se vaan mitattava montako metriä tarvii ja hakea tarvikeliikkeestä vai onko ne mallikohtaisina merkkiliikkeestä vai kuinka?
Nyt pistää vituttaa ton auton ikkunoiden huuruntuminen. Eli sisäikkunat täysin huurteessa jos on vähänkin kostea/sateinen keli. Mikä avuksi? Ei johdu tuuletinasetuksista, kaikkea olen kokeillut. Tänään pesin ikkunat, ja oli äsken melkeen pahemmin huurussa ku koskaan.
Nimim. EnNäeSivuille
Nyt pistää vituttaa ton auton ikkunoiden huuruntuminen. Eli sisäikkunat täysin huurteessa jos on vähänkin kostea/sateinen keli. Mikä avuksi? Ei johdu tuuletinasetuksista, kaikkea olen kokeillut. Tänään pesin ikkunat, ja oli äsken melkeen pahemmin huurussa ku koskaan.
Nimim. EnNäeSivuille
Tämmönen auto kyseessä. Chrysler Daytona Shelby -92 (kuvassa oleva ei ole omani.)Vettä auton sisällä, matoilla, verhouksissa kenties jne. Paljon löytyy autoja jotka kastelee sisätilat, se puolestaan johtaa suoraan sisätilojen huurtumiseen.
Auton merkin tietäminen auttaisi paljon, kumminkaan harvoin on niin että olet ominaisuuden kanssa yksin..
öljyt voi sekoittaa jos molemmat synteettisiäMulla ois autossa 5w-40 öljyt sisällä ja aika minimin pintaan tikku näyttää. Tossa ois 5w-30 öljyä valmiina, niin onko haittaa jos lisää tuosta pullosta. Vai käynkö suosiolla ostamassa tuota 5w-40 öljyä?
Sama homma sitten jäähdytysnesteiden kanssa. Nekin minimin pintaan. Ohjekirjassa vaan sanottiin että käytä renaultin suosittelemaa nestettä, mutta ei voitu kertoa mitä se suosittelee. Kuulin et noita ois punasta ja sinistä ja niitä ei sais sekottoittaa keskenään. Punertavalta se oma neste näytti, nii pitääkö mun sitten jotain punasta sinne lisäillä vai onko sillä oikeesti väliä? Ja pitääkö tossa nyt ottaa jotain muuta huomioon?
öljyt voi sekoittaa jos molemmat synteettisiä
Mitä tapahtuu jos sekoittaa mineraaliöljyä ja synteettistä? Tohon autoon kun on öljyt vaihdettu huollon yhteydessä ja kuitissa lukee vain "moottoriöljy castrol 5w-40" Mistä mä nyt tiedän onko tuossa mineraali vai synteettistä öljyä?
Mitä tapahtuu jos sekoittaa mineraaliöljyä ja synteettistä? Tohon autoon kun on öljyt vaihdettu huollon yhteydessä ja kuitissa lukee vain "moottoriöljy castrol 5w-40" Mistä mä nyt tiedän onko tuossa mineraali vai synteettistä öljyä?
Ja todettakoon nyt vielä, synteettinen/täysynteettinen ei automaattisesti tarkoita että se on parempaa kuin mineraaliöljy.
en kyllä saa päähän että mikä millin paksuinen alue siitä irtoaa. ettei vaan olis jäänny aluvanteen soviterenkaat napaan kiinni. ja peltivanteen pultit on aika useasti lyhemmät.KUVIA?Piti tuossa ensimmäistä kertaa erääseen mersuun (w124) vaihtaa talvirenkaat. Kesärenkaissa oli Eizon aluvanteet, talvirenkaissa peltivanteet. Peltivanteille ei löytyny mistään pultteja, laitettiin sitten aluvanteen pultit. Takana ne navat ei jostain syystä mee vanteen "sisään" kunnolla, noh pidin mersun omituisuutena. Kiristän viimestä takarengasta niin siitä navan ulkoreunasta irtoaa noin 1mm paksuinen alue. Mitäs nyt, auto pajalle ja navat uusiksi? Kärsiikö ajaa sinne? Aluvanteiden pultit sitten oli ilmeisesti liian pitkät kuitenkin?
Mahdollisille vittuilijoille tiedoksi, auton varsinainen omistaja on kuollut vähän aikaa sitten, joten asiaa oli mahdotonta häneltä kysyä.