Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan noita keinoa:Miten saan mutterin auki jonka reunat on pyöristyneet sillä lailla että 14mm avain ei pidä ja 13mm ei mahdu. Sylinteri on vielä noilla kiinni nii ei mitään kovin extreme vaihtoehtoja kiitos :D
No niin mä tarviin mun autoon kesä renkaat ja mulla ei ole kuin yhdet vanteet.Eli aion ettiä käytetyt vanteet/renkaat.Minkä tyyppiset vanteet sopii mun autoon?Mitä tyyppejä/lukuja pitää ottaa huomioon?Mulla on nissan primera 98.Pitääkö ne olla nissanin vanteet vai käykö siihen jotkut muut vastaavat?
Tuolta löytyy alkuperäisten vanteiden speksit -> http://www.vannetukku.fi/vanteiden_soveltuvuustaulukko.pdf
Mun auton käsikirjassa lukee, että jäähdytysnestettä täytyy lisätä juurikin syylärin täyttöaukosta. Onko tälle jotain perustetta, miksi ei voisi kaataa paisuntasäiliöön? Samaan kiertoonhan se siitä päätyy
2 tyhmää kysystä:
1. Onko avensis muka niin outo kampe, ettei paisuntasäiliön pohjassa kuulu olla letkua vaikka paikka on?
jos vakuutusta meinasit ootko ajatellu kokeilla vakuutus yhtiöiden vakuutus laskureita. ja jos tarvii miettiä muutamaa satasta vuodessa kannattaa ehkä harraste auto unohtaa.Kopioin aamuisen viestini tuolta yleiseltä puolelta, kun en hoksannut että autoille on oma alueensa.
Osaisko joku suunnilleen kertoa, paljonko on vuosittaiset kulut vanhalle Fiat 500:lle, jos se on ajossa esim. vapusta syyskuuhun ja lopun ajan seisonnassa? Miten vaikuttaa liikennevakuutukseen jne?
jos vakuutusta meinasit ootko ajatellu kokeilla vakuutus yhtiöiden vakuutus laskureita. ja jos tarvii miettiä muutamaa satasta vuodessa kannattaa ehkä harraste auto unohtaa.
Tuli kohmeloissa käännettyä autoa vähän päin helvettiä. Takarenkaan viereen, tuli n. 3-4cm kokoinen viilto korin läpi. Mitenköhän realistiset mahdollisuudet mulla on tuo teetättää entisen näköiseksi? Vituttaa...
Olikos se niin että pääsiäisen jälkeen saa ajaa niillä vielä viikon ja sen jälkeenkin saa ajaa, jos kelit siltä näyttä tai ajat alueella jossa niitä vielä tarvitaan.Millon kesärenkaat on lain mukaan pakko vaihtaa?Voiko vielä huommenna ajaa?
Toki voi. Jos jeppe pysäyttää, niin sanot jotta oot pohjoiseen menossa lähipäivinä. Poliiseillehan pitää aina esittää tyhmääMillon kesärenkaat on lain mukaan pakko vaihtaa?Voiko vielä huommenna ajaa?