Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli MINULLA on Nissan Primera ja siinä on lohkolämmitin,mutta en ole yhtään varma toimiiko se.Eli kun kytken sen tolppaan niin pitäiskö siellä tuntea selvästi lämpöä kun koklailee kädellä jostain sieltäpäin?
Pistät tolppaan ja konepelti auki, yleensä alkaa kuulua vajaassa minuutissa porina kun alkaa nesteet lämmetä. Vaatii tietysti hiljaisen ja taustamelusta vapaan paikan, jotta toimii tämä keino.Eli MINULLA on Nissan Primera ja siinä on lohkolämmitin,mutta en ole yhtään varma toimiiko se.Eli kun kytken sen tolppaan niin pitäiskö siellä tuntea selvästi lämpöä kun koklailee kädellä jostain sieltäpäin?
Kyllä tuntuu esim venttiilikopasta. On ihan selkeästi lämpimämpi.Eli MINULLA on Nissan Primera ja siinä on lohkolämmitin,mutta en ole yhtään varma toimiiko se.Eli kun kytken sen tolppaan niin pitäiskö siellä tuntea selvästi lämpöä kun koklailee kädellä jostain sieltäpäin?
Auto lähtee paalaimeen ja edellinen omistaja oli asentanut Sonyn xplod -kaiuttimet. Ilmeisesti nämä:
http://www.sony.hu/view/ShowProduct...Overview&imageType=Main&category=ICA+Speakers
Kannattaako noita ruuvata irti ja alkaa myymään? Saako noista 10€ enempää?
Onko porukan mielestä ihan hifistelyä säätää tulpan välykset oikeiksi?
Eihän se iso vaiva ole edes jos laittaa edes paremmin kohilleen kuin alkuperäinen.Parantaa käynnistymistä ja polttoainetaloutta. Miksi olisi? Toooooosin se vaiva saavutettuun hyötyyn nähden on sitten arvioitava tapauskohtaisesti.
-k
Oli muuten Motonetin tulpanjohdot ehkä maailman paskimmat. Pakko ostaa sellaiset mistä vois edes kuvitella, että ne on kohillaan.
Mitä mahtaa maksaa autoon uudet etupään muoviosat. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi Toyota Corolla vm.98. Siis tosiaan kaveri käski kysellä, koska itsehän en omaan autoon sellaista tarvetta ole voinut saada aikaan ;)
Motonetin sivuilta:
Corolla 110-sarja 97-- Sedan/FX-HatchBack/Wagon
Etupuskuri -- 99 (musta, vain muoviosa, myös LiftBack). . 81-14900 29.90
Käsite "muoviosat" on aika mitänsanomaton, muovia siellä edessä on paljon ja alla lisää peltiä. Lisäksi jos puskurin pinta pitää maalata niin siihen saa sitten varata ison kourallisen rahaa.
Todennäköisesti auton alla joudut konttaamaan.. Käsijarrun kiristys mekanismi löytyy aikalailla heti vaijerin lähdettyä käsijarrulta.. Voit varautua siihen että saattaa olla hyvästi juminut ja ruosteessa.mahtaako joku tietää miten säädetään b-vectran(vm 97) käsijarru siis takaakselilta, ei kahvasta?
kyseessä siis levyjarrut
voi vittu, just vaihdoin palat taakse, olis voinu samalla säätää kun olis tienny:evil: ei muuten kestä juu, kauhea pauke kuuluu jos vauhdista vetää päälleB-Vectrassa on käsijarruvaijerin kiristys kahvan alapuolella auton sisäpuolla.
Itse levyn sisälle integroitu käsijarrurumpu säädetään irroittamalla rengas ja ruuvimeisselillä tökkimällä siitä "ylimääräisestä" pultinreiästä säätöruuvia.
Melkeinpä kannattaa irroittaa satula ja levy ja puhdistaa jarru samointein. Varsin helppo homma jos yhtään pysyy tuokalut kädessä... Ja tuo käsijarru on sitten tosiaan vain paikallaan pitämiseen! Ei oikein kestä vauhdissa nykimistä.
Nimim. Edellispäivänä säätöoperaation suorittanut... ;)