No toi on jo härö. Trike kahdella etupyörällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä voi olla seuraamassa jos vaan sitä kysyy asentajalta. Hihnan vaihtoväliä sun autossa en tiedä, mutta ennemmin vaihtaisin vähän ennakkoon kuin viime tipassa, katkennut jakopäänhihna saa nimittäin aikaan melkoista tuhoa. Omaan autoon hihnan vaihto vie korjaamolla 2,5h ja veikkaisin sullakin menevän sitä samaa luokkaa eli työt on jotain 150€+ osien hinnat.
no sitä on ole ottanut valmistajalta selvää. iskä oli kysynyt asiaa, kun auto heillä silloin oli fiat stilo, että vaihtoväli olis 100tkm, mutta aiemmin on joillakin napsahtanut toi hihna poikki. en tiedä onko sit hondassa vähän eri juttu, mutta mutta.. meidän tuurilla se hihna napsahtaa heti poikki kun huolto tehty:DPaljonko valmistaja sitten suosittelee vaihtoväliksi? Tosiaan parempi vähän etuajassa vaihtaa kun vaan ajella jännittäen että minä päivänä se hihna napsahtaa.
Ostin diesel auton tuossa noin kuukausi sitten. Tuleeko diesel vero nyt jo maksettavaksi, vai vasta vuoden lopussa? Kaveri sanoi että verolappu tulee lähes välittömästi kotiin auton oston jälkeen, mutta ei ole vielä näkynyt.
no sitä on ole ottanut valmistajalta selvää. iskä oli kysynyt asiaa, kun auto heillä silloin oli fiat stilo, että vaihtoväli olis 100tkm, mutta aiemmin on joillakin napsahtanut toi hihna poikki. en tiedä onko sit hondassa vähän eri juttu, mutta mutta.. meidän tuurilla se hihna napsahtaa heti poikki kun huolto tehty:D
no sitä on ole ottanut valmistajalta selvää. iskä oli kysynyt asiaa, kun auto heillä silloin oli fiat stilo, että vaihtoväli olis 100tkm, mutta aiemmin on joillakin napsahtanut toi hihna poikki. en tiedä onko sit hondassa vähän eri juttu, mutta mutta.. meidän tuurilla se hihna napsahtaa heti poikki kun huolto tehty:D
Mistä muovilaadusta on yleensä moottoripyörien katteet tehty? ABS,PVC,PE,PP?
Pitäisi liimata yksi pala ja saada oikeanlainen liima ostettua.
Nyt tulee sairaan tyhmä kysymys
Eli nyt kun olen ostamassa autoa autoliikkeestä. Ollaan nyt alustavasti jo sovittu että ostan erään auton ja samalla sovittiin että mä maksan käteisellä.
Eli se tyhmä kysymys, eikös tuo tarkoita juurikin sitä että menen liikkeeseen kunnollisen setelinipun kanssa? Vai miten toi homma toimii??:lol2:
veholle soitin (honda civic 1.6, vm2001) 60tkm huollosta. huollolle hintaa tulisi 250 euroa ja jos sen jakopäähihnan vaihtaisi hinta sille 350euroa, yht 600€. km-määrästä tota hihnaa ei tarttis vaihdattaa, mutta iän perusteella kyllä kohta olis ajankohtaista. aika muikeen kallista:(. tietääkö joku suositella missä muualla mahd. pääsis halvemmalla tampereen seudulla? tai sit alkaa taas hernekeitto maistua:jahas: olen yrittänyt metsästää hakuohjelmien kautta huoltamoita - huonolla menestyksellä..
6-koneisista bensa bemuista 2.5-3.0 litrasista, vuodet 96-02.
onkohan niissä ketjut vai jakohihna, jos hihna niin mikähän on vaihtoväli ??