- Liittynyt
- 7.9.2004
- Viestejä
- 6 740
- Ikä
- 39
Mistäköhän saisi pakoputkiteippiä/wräppiä? Tällaista siis:
Ihan motonetistä saa valkosta. Omassa paikallisessa ei mustaa ollu, mutta tiä vaikka ois tilaustavara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäköhän saisi pakoputkiteippiä/wräppiä? Tällaista siis:
kaksi kertaa töihin lähtiessäni auto sammunut 1km ajon jälkeen samoihin valoihin. Sammuminen tapahtuu, kun lyön kytkimen pohjaan. Heti samantien ei lähde käyntiin vaan vaatii noin 15.sek odottelua. Näidenkin tapahtumien välillä kuukausi eroa. Molempina kertoina kyllä satoi vettä.. Mikähän mahtaapi olla?
Kävin autolla virossa vastikään ja laivasta poistuessa kytkin pohjassa kierrokset heitteli 600 - 2300 välillä!
Auto Citroen Xsara 99 1.6
Liittyykö vika nimenomaa kytkimeen vai enemmänkin siihen että kierrokset putoaa nopeesti tyhjäkäyntialueelle kytkintä painettaessa. Helppo veikkaus on ilmavuoto tai kosketushäiriö jossakin ilma-anturissa joka saa aikaan noi oireet.
Mikä on polttoainesäiliön täyttöluukku englanniksi? Eli se ns. kansi siinä korkin päällä.
Ei löytynyt mätsäävää varaosaa suomalaisista kaupoista.
Mikä on polttoainesäiliön täyttöluukku englanniksi? Eli se ns. kansi siinä korkin päällä.
Ei löytynyt mätsäävää varaosaa suomalaisista kaupoista.
Miten vitussa autosta voi hajota startti 550 kilsan yhtämittasen ajon jälkeen? Pidin kolme taukoa ajon aikana: ei mitään ongelmia. Kun pääsin kotiin jätin auton neljäksi tunniksi seisomaan: startti; kuin akku olisi melko tyhjä, ajoa puoli tuntia ja muutama heikko käynnistys johti siihebn että startti ei pyöri enää ollenkaan.. Onneksi pääsin kotipihalle :D
Onko myyjäliikkeellä vastuuta, jos väittää auton olevan kunnossa, mutta leviääkin kotipihaan päästyään?
Periaatteessa myyjäliikkeellä on asiassa vastuuta, käytännössä riippuu hyvin pitkälti siitä, millainen auto on kyseessä (hintaluokka ja oletettava kuntotaso).Miten vitussa autosta voi hajota startti 550 kilsan yhtämittasen ajon jälkeen? Pidin kolme taukoa ajon aikana: ei mitään ongelmia. Kun pääsin kotiin jätin auton neljäksi tunniksi seisomaan: startti; kuin akku olisi melko tyhjä, ajoa puoli tuntia ja muutama heikko käynnistys johti siihebn että startti ei pyöri enää ollenkaan.. Onneksi pääsin kotipihalle :D
Onko myyjäliikkeellä vastuuta, jos väittää auton olevan kunnossa, mutta leviääkin kotipihaan päästyään?
Ootko varmistanu, että toi on todellakin startti, eikä esim. laturi tai akku? Yleismittari kouraan ja akun jännite mitaten startatessa (jollet ole tehnyt jo).Miten vitussa autosta voi hajota startti 550 kilsan yhtämittasen ajon jälkeen? Pidin kolme taukoa ajon aikana: ei mitään ongelmia. Kun pääsin kotiin jätin auton neljäksi tunniksi seisomaan: startti; kuin akku olisi melko tyhjä, ajoa puoli tuntia ja muutama heikko käynnistys johti siihebn että startti ei pyöri enää ollenkaan.. Onneksi pääsin kotipihalle :D
Onko myyjäliikkeellä vastuuta, jos väittää auton olevan kunnossa, mutta leviääkin kotipihaan päästyään?
Ei noiden minkään pitäisi vaikuttaa, jos et vain ole ja alistu kohtaloosi. Emännällekin hankittiin paska kauppakassi 800 eurolla, eikä koeajossa huomattu mitään ihmeellistä, mutta heti samana päivänä huomattiin, että alkaa nyppimään jos joutuu käyttään vähän enemmän kaasua. Epäilin heti ilmamassamittaria ja soitin autoliikkeeseen. No, sekin autoliike oli enemmänkin sellainen jobbarityylinen, mutta ihan liike kuitenkin. Totta kai siellä vedottiin heti auton hintaan ja muihin yhtä painaviin asioihin. Ei tarvinnut muuta kuin sanoa rauhallisesti, että höpö höpö ja teillä on siitä huolimatta vastuu siitä autosta vähän aikaa. Pyysivät viemään auton sinne seuraavana päivänä ja hän katsoo sitä. Soitteli perään, että ilmamassamittari on sökö ja maksaa 150 egee. Tulin sen verran vastaan, että suostuin maksaan siitä 50 euroa, niin jäi molemmille hyvä mieli. Näin sen pitäisikin mennä.Periaatteessa myyjäliikkeellä on asiassa vastuuta, käytännössä riippuu hyvin pitkälti siitä, millainen auto on kyseessä (hintaluokka ja oletettava kuntotaso).
Eniten ratkaisee kuitenkin se millaisesta puljusta auton ostit. Siis käytännön korvausten saamisen kannalta. Jos jobbarilta niin korvauksista voi vaan unelmoida.